Mariss, zo gauw die online is wordt die bekend gemaakt hoor! Maar wil wel de puntjes op de I hebben, per slot van rekening zeggen ze niet voor niets op het internet komen ze met bytes, en vertrekken met megabytes
Leuk Mone! Ook niet handig Sam! Gelukkig dat het allemaal gewoon met spreidbroek opgelost kon worden! Bleagh, de krampjes zijn er... Niks leuk, we weten nu wel dat ons meisje kan huilen
marris bleh krampjes zeg lidada wat ontzettend balen zeg pff zal je altijd zien als 1 ding tegen zit zit alles tegen sam hoe voel je je ? treintje balen van de bijholtes zeg hopelijk slaat de ab snel aan
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar alles was goed bij de gyn...hebben ons kindje voor het eerst op 3d gezien...de gyn deed dat zomaar ineens ...handje in oog draaien en tong uitsteken naar mama ! Erg schattig...manlief zegt dat het gezichtje heeft van onze 1ste zoon ! Ben benieuwd...och en we zagen ook al wat haartjes...wat de gyn al vroeg vond voor 29wk...al mijn andere kids hadden bijna niets van haar bij de geboorte, dus ik ben wel eens benieuwd of dit beebje wel haartjes zal hebben ! Voor de rest zitten we wat in een onzekere periode wat betreft mijn moeder...hopelijk kan ik binnenkort maar goed nieuws brengen...ik hoop er erg op!
Bengeltje voel me redelijk! Vandaag nogal misselijk en moe maar goed, voor t goede doel zullen we maar zeggen! Knuf pippo!!!
Ziet er super uit Mone !!! Erg leuk!!!! Er staat wel een foutje in de eerste zin.. De ontwikkeling van een kind vormt uiteindelijk de volwassenen.. Dat moet zijn volwassene volgens mij !! Dat zag ik dan toevallig even! Verder erg leuk En ik houd ff tips voor je in de gaten !
Pippo wat fijn dat het goed was bij de gyn. Leuk dat je de baby in 3D gezien hebt! En al haartjes! Elk kindje is toch weer anders, leuk hoor. Sam lekker zwangerschapskwaaltjes lees ik... Mone site ziet er mooi uit hoor! Hier alles goed. Nog maar 3 daagjes werken en woensdag om 17.00 uur (ben echt aan het aftellen) VERLOF!!!! Ik ben er echt aan toe. Nouja, ik zit natuurlijk alweer op 35,5 week zwanger, dus dat is niet heel raar. Dan kan ik (proberen te) gaan relaxen... Gelukkig heeft Dennis 30 september alweer een sollicitatiegesprek dat er best belovend uitziet. Dus duimen maar. Stomme belasting denk ik maar even niet aan. Nu even denken aan de baby. Laatste dingentjes nog (babywasjes, nieuwe gordijntjes bestellen, schoonmaken, verzorgingsproducten compleet, e.d.) Bij het andere forum (oktober mama's) zijn ze helemaal gefixeerd op het vluchtkoffertje aangezien er een met 34 weken is bevallen. Bij Deena heb ik niet eens zo'n koffertje gehad. Ik ging toch thuis bevallen en als ik moet 'vluchten' naar het ziekenhuis, kunnen die spullen altijd nog later opgehaald worden... Of denk ik te makkelijk?
Lindada bij jil heb ik toen de bevalling begonnen was wat laatste dingen in de tas gedaan! Bij Rinze stond wel wat klaar maar aangezien de vliezen eerst braken en het helder was dacht ik dat t niet nodig was en dat was het ook niet Hihi! Nog ff meis zet hem op! En dan lekker genieten!! En d succes!!! Hihi ik was zaterdag in de prenatal en zag me toch leuke meisjeskleertjes! Dan wil je toch spontaan een meid? Btw m'n broeken zitten nu al niet meer lekker!!!
Haha al aan de zwangerschapskleding Sam? En ja meisjes zijn ook héél leuk, vooral qua kleertjes! Jij was dus ook niet zo gestresst met die vluchtkoffer. Gek, sommige dingen ben ik heel precies en bijna neurotisch in, maar dat vind ik op de een of andere manier niet belangrijk... Ik ben zo wie zo een stuk makkelijker nu bij de tweede. Dat zal jij ook wel hebben, al helemaal bij de derde.
Idd lindada hier precies zo hoor nou die broeken zullen idd niet lang meer duren! Maar goed dat ik volgende week echo heb! Kan het amper nog verbergen! Straks zijn het er 2!!
Pippo, fijn meid die goede echo! En wat leuk onverwachts 3D! Jammer van je moeder, je hebt al zo veel op je bord, hopelijk snel beter nieuws! Lindada mooi meid bijna verlof! En nog fijner, al een gesprek in het vooruitzicht! Komt vast allemaal goed! En hier ben ik pas in mijn verlof aan de babykamer begonnen, moest nog leeggeruimd worden! De wieg hing met 38 weken en mijn vluchttas, die ik sowieso nodig had voor de sectio was bijna klaar bij 39 weken... En pas af toen we vertrokken! Nou Sam, hopelijk niet te ver opgeborgen je kleding... Mone ik ga meteen kijken!
Hallo meiden, wat betreft mijn moeder...ze kampt dus al weken met een longontsteking rechts...had al 2keer ab kuur gehad...maar intussen was ze ook nog eens op reis gegaan met mijn oudste zus...toen ze terug kwam was ze niet meer de persoon die we haar kenden...snel vermoeid enzo...de dokter heeft toen foto laten nemen en toen zagen ze pneumonie rechts...om verhaal kort te maken, wed er vorige vrijdag nog een gemaakt om het verschil te kunnen zien na een ab kuur...zoals mijn moeder al liet weten, wist ik dat de longfoto niets zou veranders zijn...maar ik hield ook in mijn achterhoofd dat we rekening moesten houden met der verleden (borstkanker 2xop 2 jaar tijd, is nu wel al tijdje genezen verklaard, maar goed...uitzaaiingen of nieuwe verwikkelingen kunnen altijd)...nou vrijdag liet ze me dan weten dat de longfoto niet veranderd was en daardoor kreeg ze opnieuw een nieuwe ab kuur!!!! In godsnaam, waarom vraag ik me dan af...ook had de dokter ene afspraak geregeld de woensdag bij een pneumoloog (enkel consultatie)...ik zou meteen een ct-thorax plannen of eventueel opname...nou ik hield elke dg contact met der (zaterdag liet ze weten dat ze moe was en geen verbetering) en zondag werd het me toen teveel toen ze me dan liet weten dat ze erg moe, flauw, geen honger had, pijn aan lever, maag en darmen...toen heb ik mijn zussen opgebeld of die een vergelijking konden maken want ik woon ver van mijn moeder ten opzichte van mijn zussen en ze voelden aan dat ik over mijn toeren geraakte...daarom hadden we afgesproken om naar mijn moeder te gaan en haar te overhalen haar te laten opnemen want dit wou ze niet eerst en ook kon ze wel wachten maar goed, haar lichaam verzwakte met de dag dat ik actie moest ondernemen...ze ligt nu gelukkig in het ziekenhuis...heeft infuus en krijgt nu ab via infuus waar ik heel blij voor ben om haar maag wat te laten rusten...want achteraf bleek ze nog verhalen te hebben die ze niet had verteld...ze was dus zaterdagmiddg in bad geweest en ze moet haar erg flauw hebben gevoeld en had schrik om te vallen op lavabo of bad en heeft haar dan maar op de grond gezet gedurende een 15tal min(denkt ze), kreeg het koud en handdoek om haar gewikkeld en naar haar bed gegaan en daar heeft ze dan toch enige tijd gelegen...maar nu kloeg ze gisteren van pijn in schouder en had een bloeduitstorting aan der hand...dus wat is er werkelijk gebeurd??? pff mijn moeder denkt met iets beter te voelen dat het klaar is..maar ik ben nu gerust dat ze in goede handen is en hopelijk krijgen we geen slecht nieuws en gaat het maar om die longontsteking waar ze erg mee te kampen heeft. Maar eerst en vooral wil ik dat ze aansterkt! Het was me wel een zondag gisteren ! Nou ik ga dan, even wat boodschappen halen voor school (vrijdag is feestje van zoonlief in klasje en ze maken dan pannenkoeken), dan naar ziekenhuis bloed laten nemen en plasje afgeven (standaardonderzoek bij zwangerschap) en dan bij mijn moeder gaan... Lindada, hopelijk een positief gesprek voor je man! En nog even meid en dan kan je genieten! Sam, hihi nog een weekje!
Haha Mariss jij had dus ook niet zo'n haast. En dat terwijl jij wel naar het ziekenhuis moest... Ach als je vanuit een andere locatie opeens naar het ziekenhuis moet, heb je ook geen vluchtkoffer. Dat ding sleep je neem ik aan niet overal mee naartoe. Tja Sam een tweeling... Leuk toch? Ach niet te strakke kleding dragen en je kan het nog wel even verborgen houden hoor. Ga je het vertellen na je echo volgende week? Jeetje Pippo wat een verhaal van je moeder. Ik snap dat je je ongerust maakt! En al helemaal als je zwanger bent, die hormonen helpen niet echt. Hopelijk gaat het snel beter en is het 'gewoon' een longontsteking. Wel fijn dat ze is opgenomen. Zondag vieren we de derde verjaardag van mijn dochtertje. Ik ga zelf een taart maken. Het wordt een marsepeinen taart in 2 lagen, waarschijnlijk van woezel en pip. Ik heb er nu al zin in. Voor de peuterspeelzaal ga ik cupcakes maken en die versieren met marsepein. Eenvoudig voor de kindjes (groene bovenkant met blaadjes en dan een lollie erin gestoken met een marsepeinen bloem erop), en iets uitgebreider voor de juffen (roosjes waarschijnlijk). Kan Deena mooi meehelpen met het maken van de cupcakes en dan maak ik 's avonds de bovenkant. Ik zal wel een foto plaatsen van het eindresultaat. Kan me hier gewoon helemaal op verheugen.
Leukleuk Lindada ! Ja maar de meeste dingen die ik heb zitten nogal aansluitend !! We gaan het op Jildou haar verjaardag vertellen, als de echo goed is ! En volgende week dinsdag gaan we het aan mijn ouders vertellen (of de maandags al ) omdat zij pas 4 okt op Jil dr verjaardag komen en ik vind dat zij het als eerste mogen weten .. De rest komt op 2 oktober ! Maar voor mn ouders zal het geen grote verrassing zijn, omdat ze het volgens mij al doorhebben, maar m'n moeder zou er niet 1,2,3 naar vragen !