Hi dames, Ik heb een vraagje.... Ik ben bijna 2 weken geleden gestopt met de pil ( in de hoop dat dat de schuldige was voor mijn emo toestand) maar ik ben nog steeds niet ongi.....en.....gisteravond onder de douche gaf ik nog melk....maar ben alweer bijna 4 weken gestopt met voeden....hebben jullie antwoorden voor mij?
Op dit moment verdenk ik de pil er trouwens wel erg van....heb vorige week dinsdag een flinke uitval gehad, zaterdag een beetje en sindsdien nog niet ( fingers crossed).....
Nou MONE, ALS IK IETS GELEERD HEB VAN AL DIE ZWANGERSCHAPPEN IS DAT DIE HORMONSTERS RARE DINGEN MET JE DOEN! Sorry ik wilde niet schreeuwen.... enne wbt melk, ik weet niet eens hoe ik dat had na Tom! en dat er nog iets aanwezig is na ruim een jaar voeden lijkt me niet gek! gooi daar weer hormonen over heen en dan kan bijna alles wel denk ik! sterkte! Inez, wil je jouw site er ook eens op zetten? Leuk trouwens dat de meiden zo'n plezier in zwemmen hebben! en natuurlijk ben je apentrots! Natas, wat een opmerking! daar knap je niet echt van op... straks huizen kijken! ik ben benieuwd!!!
Leuk leuk Mariss! Dombo, idd leuk zo met zwemmen! Natas, wat een opmerking..... Ik was gisteren op het cb.....en ik heb me niet gek laten maken, dat heb ik aan de arts overgelaten.... Ze wilde graag de kleuren weten van Pieter, en Pieter heeft iets wat z'n vader en ik ook hebben, als je een stomme vraag stelt krijg je een stom antwoord.... Pieter: kijk een tractor Arts welke kleur heeft die tractor? Pieter: kijk een vrachtwagen Arts: welke kleur heeft die vrachtwagen Pieter: kijk een auto.... Arts: welke kleur heeft dit blokje? Pieter: dat weet ik nog niet Arts: blauw, en welke kleur heeft dit blokje Pieter: dat weet ik nog niet Arts: rood, .... En zo ging ze maar door, als ze nou zelf een keer de kleur verkeerd zegt, dan verbeterd Pieter haar wel, of als ze nu zou vragen geef mij de blauwe even....nee maakt ze er zo'n spelletje van....zelfde met de ogentest om de beurt vroeg ze een ding en dan de vlag....dus binnen no time noemde Pieter alles een vlag....gelukkig had ze dat op een gegeven moment wel door....en is hij geslaagd! Maar de kleuren kent hij niet En Janneke heeft weer prikjes gehad... Pieter
Nou dan komen die opdrachten beter overheen met de leeftijd.... Dan Jildou.. moet ze zo'n stom houten puzzeltje maken en een jawel, vormenstoof (waar Rinze zich al knap meer redt:S) ... Ze zat er ook echt bij van vind je dit nou leuk?? De kleuren kent ze overigens wel. En ook die kleine dingetjes met de ogentest maakte jildou ook wat anders van, jaja, een ware feestmuts! Ik hoop voor je dat het door de pil kwam btw.. Maar betekent dat nu ook dat jullie voor nr 3 gaan?? Wat betreft de melk.. sluit ik me aan bij Mariss.. Sorry hier heel weinig energie, dus ik houd het even hierbij!
Nee, wij gaan nu voor andere anticonceptie Zoals ik me nu voel is ook geen goed moment om er voor te gaan, zwanger ben ik ook al niet de leukste thuis.... Buiten het feit dat de meningen nog verschillen, maar nu de kinderen zo af en toe leuk met elkaar spelen ziet manlief er volgens mij meer heil in.... Dus wie weet....
Pippo, van harte gefeliciteerd met Geno z'n derde verjaardag! Hopelijk morgen nog wat een leuk feestje meis! Dikke knuffel!!
Geno en hele familie een heel fijne 3e verjaardag! Geniet lekker van alle aandacht en elkaar! Sorry meiden even wat minder tekst hier, erg moe met een kleine die het liefst de hele dag en nacht aan de borst hangt en krampjes heeft en een puber peuter. Het komt wel weer!
Mariss, zie hier En sterkte meid! Mone, ik heb hem vandaag gekregen, Alyssa vindt hem geweldig. We gaan lekker oefenen met strikken dit weekeinde, ik denk dat het haar zelfvertrouwen goed zal doen als ze eerdaags haar strikdiploma zal halen. Nou ja, ging lekker zeg, op het CB. Zie helemaal voor me hoe dat ging. Geno, gefeliciteerd met je verjaardag!
Deena en family, van harte met je 3e verjaardag! Sam, heel veel plezier vandaag, duim voor een knipperlicht!
Nog even doorduimen!! Ik heb pas om 17.15 de echo... in vk (vervangster) mag geen echo's maken. Nu heb ik om 1 uur de intake gehad en gaan we straks terug voor echo.. dan komt mn eigen vk speciaal ff