ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zo meiden...

Sorry jullie zijn een beetje verwaarloosd! Het was wat druk hier...

Vorige week nieuwe auto gekocht en deze week een nieuw huis! (Mone het is een vogel!) dus nu druk met het regelen van financiering, nieuwe keuken zoeken, school opvang, aannemer regelen voor de verbouwing, o ja en een baby met kramp of reflux en een dwarse peuter...

Ik kom nu echt tijd te kort!

Pippo hopelijk gaat het wat beter met je moeder nu, sterkte in deze heftige tijd, dikke knuffel

Sam gefeliciteerd met je diploma! En Jildou al weer drie, heeft ze een leuke dag gehad? Jammer van je schoonmoeder, gelukkig is ze al bijgedraaid.

Leuk Inez, weer lekker bezig met je site! Leuk hoor! Krijg je ook weer nieuwe kleertjes binnen?

2. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Sorry meiden, verder weet ik het even niet meer precies..

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Je hebt nog veel onthouden Mariss, wat een drukke tijd voor je! Leuke dingen, dat gelukkig wel, maar de dagen zullen te kort zijn.

Leuke activiteiten rond boekenweek Inez!

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    navond...
    kom weer eens even voorbij zwaaien...

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mariss, helaas heeft het leven even kantje boortje geweest met mijn moeder...donderdag moest mijn moeder in isolatie liggen want haar witte bloedcellen waren toen laag waardoor haar chemo werd uitgesteld...ze kreeg dan ook ineens hoge koorts...de dag erop bleken haar witte bloedcellen erg laag :(...ze heeft dan ook meteen een epo spuit gekregen en ook zware antibiotica...bezoek is dan ook erg beperkt en ook moesten we handschoenen, masker dragen en geen contact met moeder hebben...ook de deur moest dichtblijven....vanmorgen kregen we dan bericht van mijn moeder met goed nieuws dat haar witte bloedcellen terug op peil waren en het gevaar geweken is! Maar net belde mijn 2de broer dat hij terug een gesprek heeft gehad met haar pneumoloog en dat deed me weer huilen....ik moet het even verwerken voor ik het hier kan melden...het was allezins kantje boortje deze week met mijn moeder zei de dokter...maar meer uitleg komt later...

Mariss, porficiat met het nieuwe huis en blijkbaar heb je nog veel werk te doen! Maar goed nieuws toch!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mariss, jeetje wat een drukte! Wat voor auto is het geworden?? Sterkte met alles zeg!!!
    Jildou is ontzettend verwend :D ! Het was erg leuk allemaal! Maar na alle visite was ze dit weekend ook echt weer toe aan rust! En dat hebben we dan ook heerlijk gedaan vandaag :D ! Lekker knus met z'n 4tjes thuis!

Pippo nogmaals dikke knuffel!

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Pippo wat vervelend om te horen dat de chemo zo'n heftige tik heeft uitgedeeld aan je moeder. Neem rustig je tijd meis, ik vind het al heel wat dat je nog tijd hebt om hier wat te tikken. Ik kan me voorstellen dat je met tranen in je ogen zit te tikken. Wat een rotziekte blijft het toch iedere keer weer! Hele dikke knuffel, hopelijk knapt je moeder nu snel weer wat op...

Sam lekker zeg, fijn dat ze het zo leuk heeft gehad. En er is niets mis met lekker thuis met zijn 4-tjes, heerlijk!

Het is een A6 geworden, mooi donkerblauw (ondanks groot protest van Tom echt mijn lievelingskleur!) De lease-auto gaat er bij ons uit. Stond ik met Roos bij de winkel met de oude wagen gaat het kreng niet meer van het slot, gelukkig regende het pijpenstelen... Manlief gebeld, die was op de fiets Tom halen want mijn accu was ws leeg, had ik dus ook niets aan... Het duurde goed een uur voor de berger er was, gelukkig kon ik heerlijk een kopje thee in een italiaans restaurantje doen tot ze er waren, dus we zaten warm en droog, maar blijkbaar stoorde de omgevende schuifdeuren op de auto. Inmiddels waren de winkels dicht dus die kerel maakt hem doodleuk met een druk op de knop open... grrr! wel lekkere olijven gekocht trouwens tijdens het ruim een uur wachten!

Lindada heb jij niet een soort van meldplicht hier? Sterkte met de laatste loodjes!

Jootje zwaai!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leukleuk Mariss.. maar damn wat een avontuur!!!

Lindada, dat vind ik ook.. Mn vriendin was 2 dagen eerder uitgerekend en is 3 oktober al bevallen ;) !!

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Pippo, wat heftig allemaal. Dikke knuf!

Wat een pech Mariss.

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Pippo: wat een heftige tijd maak jij mee zeg! wat erg allemaal!
    sterkte de komende tijd.
    *knuf*

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pippo, jeetje wat heftig zeg, dikke knuf meid! We horen je verhaal wel als je eraan toe bent.

Mariss, wat leuk, een nieuwe auto en een nieuw huis. Daar kun je druk mee zijn.

Jootje, leuk je hier weer te zien.

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Pippo ik wil je even een dikke knuffel geven!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier 2 kindjes die niet lekker zijn. Quinten is verkouden, heeft verhoging en is wat hangerig. Danique heeft echt koorts, pijn in haar keel, is voor haar doen heel rustig en stil (wel ook heel lief, ah gosh 't meissie). Quinten kan morgen misschien wel naar het KDV maar ik denk Danique niet. Weet nog niet hoe ik dat op ga lossen.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, beterschap voor de kids en succes met het zoeken naar een oplossing.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik denk dat Chris de oplossing wordt..... alleen hij weet het nog niet hahahaha! :p

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    #1176 Lindada, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Kom even mijn meldplicht vervullen... ;)

Pippo sterkte met je moeder. Dat was schrikken zeg! Gelukkig is het gevaar geweken. Hopelijk gebeurt dat niet nog een keer. Trek je het allemaal nog een beetje?

Natas beterschap met de kindjes.

Hier nogal hectisch geweest. Mijn tante heeft de diagnose borstkanker gekregen, dus dat was nogal een klap. Vooral omdat haar ene dochter net bevallen is en de andere op het punt staat te bevallen (week na mij uitgerekend). Dat bracht dus een hele donkere wolk tussen alle roze... Ze gaan in ieder geval binnen 3 weken opereren. De operatie is (voorlopig) borst besparend. Daarna gaan ze bekijken weke variant het is en of er nog chemo gegeven moet worden. Ze krijgt zo wie zo radiotherapie.
    Verder gaat mijn schoonzus definitief scheiden. Ze hebben het van het weekend aan mijn twee nichtjes verteld. De oudste (6 jaar) was helemaal van slag. Ze wilde niet in een vreemd bed slapen en zulke dingen. Het is ook een heel gevoelig meisje. De jongste snapte het niet helemaal, maar dat is ook moeilijk met 3 jaar. Ik hoop dat het allemaal rustig verloopt voor de kindjes. Ik heb zo met ze te doen.

Hier nog alles rustig. Ik heb niet het idee dat de bevalling snel gaat komen. Ik zal de 40 weken wel volmaken. Hopelijk ga ik alleen niet te lang over tijd. Helaas worden de nachten alleen steeds korter... Ik slaap zo wie zo slechter, maar Deena wordt steeds wakker omdat ze bang is voor een slang in haar kamer. We zijn er ondertussen achter dat het om de slang van jungleboek gaat waar ze een boekje van heeft. Die hebben we dus even opgeborgen. Gister heeft mijn man de slang naar de dierentuin gebracht, maar vannacht zat er weer een nieuwe. Die moest ook naar de dierentuin. Hopelijk blijven er geen nieuwe slangen komen... Ik ben anders kapot voordat ik überhaupt moet bevallen.

Gisteren trouwens naar Ballorig (overdekte speeltuin) geweest met Deena. Die heeft het super naar haar zin gehad, zo leuk. Het was ook lekker rustig, dat is het voordeel van een maandag. Alleen is ze niet zo'n held, dus met het klimtoestel (dat is dus zo'n ding van 5 verdiepingen met allemaal hindernissen en grote glijbanen) moesten we mee. Nu moet ik zeggen dat door gaten klimmen en van glijbanen glijden toch niet meer heel soepel gaat als je 9 maanden zwanger bent... haha. Maargoed, aan de ander kant zullen weinig het me nadoen, dus ook ben ik ergens trots dat ik nog zo goed uit de voeten kan. Maar de tweede keer mocht toch mijn man mee met het grote klimtoestel.

Maar ik zal wat netter mijn meldplicht vervullen! ;)

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Nou Lindada, knap hoor! Ik las vandaag over een vrouw die een marathon liep 39 weken zwanger en vervolgens dezelfde dag beviel! Hoe moe kan je zijn! En hoe kun je je lijf mishandelen! Hopelijk gaat het slapen snel wat beter bij je!

Hier alles goed, soms zelfs wel eens net wat meer dan een ruk van 4 uur 's nachts! Beter al dan Tom deed dus! Verder erg druk met 2 kinders, gelukkig is e grootste soms weer een beetje de oude. En het beste nieuws van de week, we hebben een school voor Tom!

Natas beterschap voor de ukkies! Ennweet Chris het al?
    Pippo ik moet steeds aan je denken, sterkte!

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    natas: beterschap met de kids..
    wat zijn er veel zieken op het moment hé! hoor het steeds om me heen.

lindada: sjong, nog aan het glijden geweest in ballorig. Niet best!! rustig aan doen hé ;)

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    werd wel weer eens tijd hé ;)

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Nou Mariss een maraton lopen gaat me toch wat ver... Pfff lijkt me echt superslecht voor je lichaam! Die baby was het ook zat geloof ik. Die dacht; wegwezen hier! ;)
    Super dat jullie een school voor Tom hebben, toch wel weer een geruststelling.

Deena begon vanavond weer over die slang. Ik vond nog dat ik zo'n goede oplossing gevonden had met mijn dierentuin-verhaal. Maargoed, nog erop gehamerd dat de slang in een kooi in de dierentuin zit en hier écht niet uit kan. Ben maar even boven gebleven en wat gerommeld in de babykamer tot ze in slaap gevallen was. Ze wilde eigelijk dat ik bij haar in bed kwam liggen (doe ik als ze overstuur is, maar daar gaan we natuurlijk geen gewoonte van maken). Pfff ik hoop echt dat dit snel ophoud. Ik heb geen zin in weer een slapeloze nacht. Iemand nog andere tips?

Deel Deze Pagina