ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wat een schatjes Sam!

Natas, dat doet ze goed hoor! En ik ben benieuwd wat Q van de papfles vind!

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mariss, ehm....het gaat wel aardig, ik heb op dit moment ook veel leuke dingen, vorige week taart workshop, gisteren Marco Borsato. Op m'n werk is het heel druk, maar wel meer afwisseling (en wat meer uitdaging), winkeltje gaat aardig nog niet winstgevend, maar ja wat verwacht je na 1,5 maand :) En ook de zolder begint op te schieten, ik hoop binnenkort de wanden te kunnen schilderen van 1 kamer en dan vloer erin en inruimen!
    Lichamelijke klachten zijn nog niet over, (over 2 weken weer bloed testen kijken of de B6 gedaald is) maar ik begin me al wel weer lekkerder te voelen ben zelf stiekem weer bezig met wel of niet een derde in m'n hoofd en daar moest ik een maand geleden echt niet aan denken!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Fijn mone!!! Winstgevend was idd nog niet te verwachten;)! Ik ben benieuwd of er nog 1 bij komt straks:)!!

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed te horen Mone!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hoe is t daar natas? Al plan van aanpak met q? En hoe is t met D?

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Met D. gaat het wel. Met plassen was ze een paar keer heel goed op tijd, uit zichzelf. Maar ook 4 ongelukjes waarvan 1 grote. En verder een giga poepbroek.
    Wij gaan nog maar eventjes nergens naar toe :D. Als dit zo door blijft gaan dan moeten we denk ik wel gaan uitwijken naar luierbroekjes voor gelegenheden als mee boodschappen doen, st. maarten lopen, sinterklaasviering op m'n werk, etc.

We gaan met Q. beginnen met een papfles. Vandaag spul voor gekocht, wil ik het eerst morgen overdag uitproberen en als dat goed gaat maandagavond geven als late voeding.
    Niet gekozen eerst z'n eigen kamertje te proberen omdat hij 's avonds, als wij nog niet boven zijn, ook altijd uit zichzelf wakker wordt (as we speak, hij begint te kermen). Maar als papfles niet werkt dan dat proberen.
    Vannacht hebben we hem al wel langer laten huilen en/of troosten door Chris. Zo lang hij bij hem op de arm is gaat het nog wel, maar in z'n bedje is het echt snikken en krijsen. Na 3x zo'n sessie van 10 minuten had ik het helemaal gehad.
    Hij heeft gister en vandaag voor het eerst redeliijk gegeten van z'n fruit- en groentehap. Wie weet gaat dat ook wat uitmaken, dat hij overdag meer voeding krijgt. Geen idee.

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ik hoop dat het lukt Natas, maar je hebt al een heel plan de campagne, uiteindelijk zal hij wel murw worden van alle pogingen en mee werken!

Vervelend dat je moeder niet echt een positieve bijdrage was voor de training... Maar zolang Danique het niet als druk ervaart vooral rustig doorgaan lijkt me, het gaat echt super!

Mone mooi dat je je wat beter voelt, en als leuke dingen doen dit effect geeft... Vooral veel leuke dingen plannen! Binnenkort als ik alle keuken, tegel, badkamersites heb gehad zal ik eens kijken op je site weer, en die van dombo natuurlijk!

Bengeltje, fijn hoor! Ik heb altijd even tijd nodig, met name voor ik het sociale deel op de rit heb, al was dit wel een eitje aangezien we weer tussen onze vrienden zijn gaan wonen!

Ssst... Tom is al 2 dagen zijn eigen vrolijke zelf, wat een verademing!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :D:D

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi leuk Bengeltje!!

Natas succes zeg! Ben benieuwd! Hier had Jildou ook al luierbroekjes aan zonder dat ze nog zindelijk was of poging tot btw hoor ;) !! Alleen s nachts niet, maar overdag wel zo handig! Ennuh D doet het super hoor!! Komt wel goed. Las dat ze vandaag ook op de wc had gepoept. Nou geweldig!!!!

Maris.. JEEEEJ DIE TOM :D :D !! Heerlijk :D !

Hier is Jildou wat van de mik. Hangt erg aan mij en heeft ineens moeite met afscheid nemen bij de oppas (ken ik helemaal niet), vorige week wilde ze bij mij thuis blijven ipv even langs pake en oma te gaan.. Dat is ook uniek! Maar goed, het is voor haar ook weer veel te veel spanning. Vriendinnetje die nu 4 is en niet meer op psz komt, oppas krijgt 3e kindje, vriendin 2 baby's in de buik en mem ook nog eens 1. Oftewel beetje te veel voor Jildou haar koppie! Heel gevoelig voor dit soort dingen. Maar goed, zal wel weer goed komen. Wel slecht nieuws voor haar... De komende weken moet ik ook veel weg voor het werk :S .. :(

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Extra knufjes voor Jildou!

Yep Sam, goed gelezen, D. heeft vandaag haar 1ste poepje op de wc gedaan! En ook vandaag de hele dag zonder ongelukjes, niet eens 1 drupje. Super gedaan van die kleine!

Luierbroekjes gebruik ik nu liever niet want die gebruikte ik al een tijdje dus ze weet dondersgoed dat dat luiers zijn. En ik wil het niet te verwarrend voor haar maken, dan moet je wel je plas ophouden en dan hoeft het weer niet.
    Maar vandaag hebben we dat wel een uurtje gedaan, mee naar de supermarkt, dat durfde ik toch niet aan. Eerst gewoon onderbroekje aangedaan, daarover luierbroekje met verhaal dat we dat even deden omdat ze geen wc in de supermarkt hadden. We zijn anderhalf uur weg geweest en toen we terugkwamen was ze droog!

Vanmiddag hebben we Q. een papfles gegeven. Hij smulde ervan en heb geen darmkrampjes of zo gemerkt, dus morgenavond gaan we dat als laatste voeding doen.

Lekker Mariss, dat je je Tom weer terug hebt!
    Ik kan me die dag ook nog heel goed heugen, iets van 6 weken na de geboorte van Q. Ineens was ze weer haar happy zelfje, heerlijk.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja snap het natas maar je kunt t uitleggen! Maar dit komt goed hoor! Die is nu snel zindelijk!!!! Toppie! Q zet hem op vannacht!!!

Rinze slaapt nog en jil en ik liggen ook nog lekker! Daar was ik aan toe:)

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    arme jildou het word er een beetje te veel knuffel

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Jippie goed nieuws! Dennis heeft alweer een nieuwe baan! :D Gelukkig snel gegaan. Januari begint hij, dus heeft hij nog even 'verlof' samen met mij. ;) Het tweede goede nieuws is dat mijn tante geen uitzaaiingen heeft van de borstkanker. Ze krijgt wel bestaling, maar voorlopig dus goed nieuws. Het derde goede nieuws is dat mijn vader nu twee weken op zijn nieuwe werk/opleiding begonnen is en het heel erg naar zijn zin heeft. Hij is ook (bij verre) de beste van de klas, dus dat is ook heel leuk voor hem.

14. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Met Jade gaat het trouwens goed. Helaas heeft ze alleen last van spruw. Gelukkig wordt het al iets minder met de medicijnen die ze gekregen heeft. De bv gaat nog wel goed. Alleen had Jade twee nachten terug opeens 5,5 uur achter elkaar geslapen, dus ze klapten bijna. Dacht ik mooi even te kolven... apparaat stuk! :( Nu aan het kijken voor een nieuwe. Ik ga meteen maar voor een dubbele, dat scheelt een hoop tijd en ik weet toch zeker dat ik hem een tijdje ga gebruiken. Verder ben ik weer streng begonnen met ritme en regelmaat. Dus slapen-verschonen-drinken-knuffelen-box-wakker in bed. Ze wilde namelijk alleen aan de borst en bij mij zijn. Dat begon ik een beetje zwaar te vinden en ik sliep 's nachts bijna niet meer. Dus heb ik de cyclus onderbroken en het gaat al 2 dagen super goed. Ze pakt het heel goed op en ik heb eindelijk mijn handen tussendoor vrij. Ik had het eerder moeten doen, maar ik was weer te soft. Ik kon ook niet echt goed afstand doen van haar en wilde haar ook bij me houden. Helaas ging dat in mijn en haar nadeel werken. Ze slaapt nu veel meer en langer en drinkt veel beter.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bengeltje, leuk :D !!

Lindada jeeeeej heerlijk al dat goeie nieuws :D !! SUPER!!! En goed dat Jade het zo goed oppakt! Zet hem op meis en geniet er van!!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Leuke foto Bengeltje!

Linda, wat een goed nieuws allemaal!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier vannacht de schrik van ons leven gehad! Ik werd wakker van Rinze z'n vallende speen en ik dacht hmm wat hikt hij raar! Hikken/ kokhalzen! Ik bij hem kijken! Lag hij op z'n zij, slijm uit z'n mond, ogen open, niet bij kennis te schokken! Kor geroepen en 112 gebeld! Zoals het nu lijkt was het een koortsstuip en hoefde hij niet mee! Maar hij mag het niet weer krijgen binnen 24 uur want dan meteen weer 112 bellen! Echt doodeng!

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sam jakkes wat naar! Dikke knuffel en duimen dat het eenmalig was

Linda wat een goed nieuws allemaal, jammer van de spruw, hopelijk is het snel over

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sam las het op hyves wat schrikken zeg pfffffff men hoop zoiets nooit mee te hoeven maken je schrik je kapot

ben je nu weer beetje van de schrik bekomen???
    hoe gaat het nu met het mannetje

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gaat nu Redelijk! Koortsig! Maar verder normaal! Hangt lekker bij me op schoot!

Deel Deze Pagina