ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, leuk, ik las het al op het oude taartenforum. :D
    Heeft je kleine man je vannacht nog een beetje een rustige nacht gegund?

Sam, fijn dat alles goed was bij de VK, maar getsie, minder dat jij nu ziek bent. Beterschap.

Pippo, alles nog rustig bij jou?

Ik duim me ook suf voor Alyssa .... Ze zou dan wel weer even in een wat drukkere groep komen, maar het stroomt daar wel redelijk door. Even afwachten dus.

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nee, helaas had Quinten andere plannen. Na 4x drinken (ik kijk zo min mogelijk op de klok dus weet vaak geen tijden) wilde hij helemaal niet meer slapen. Toen was het 05.30 uur, dus weer een hele korte en hele onderbroken nacht.

Beterschap Sam!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sam beterschap met de ziekenboeg
    hier julian ook flink ziek geweest en net beter nu verkouden
    zijn vader is ook niet lekker

en die poppenhuis :O scheelt wel 15 euro zeg dat zal je altijd zien

pippo 3 dec komt de baby pas dus nog ff wachten:p

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey meiden, hier beetje onrustig in de buik maar nog geen tekenen van doorzetting ;)! Menstruatiepijn denk ik...manlief is alvast met de eigen wagen naar het werk gegaan want ze zitten een eind van huis...jammer want nu kan ik niet bij mijn moeder op bezoek gaan...nou ja, straks nog alles dweilen als zoonlief een dutje doet vanmiddag en dan is het hele huis weer tip top in orde! Alle wasjes zijn gedraaid en gestreken! En nu afwachten!

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Morgen zullen we dan maar mooi een laatste keer op controle gaan bij de gyn ;)!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha of t begint straks echt;) menstruatiepijn heb je niet als je moet bevallen hoor;)!! Zo verliep de laatste dag van mij ook voor bevalling en s nachts braken m'n vliezen en daar begon t;)

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, geen menstruatiepijn, maar een vervelend gevoel zeg maar onderaan de buik...;) nou we zien wel deze nacht dan...hopelijk breken ze pas tegen de ochtend (&ls ze spontaan breken ;)), dan kunnen we de kindjes op gemakje afzetten ;)! Maar we zien wel! Hij/Zij komt binnenkort, dat is zeker! HAHA ;)!

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Nou Pippo, ik kwam al snel even spieken naar babynieuws, maar ik ben nog een paar uur te vroeg zie ik!

Meiden hopelijk heb ik vanavond nog even verslag te doen van Mariss in huizenkoperland... maar het duurt nog heel even vrees ik!

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    pippo nee 3 december pas:p anders heb ik fout gegokt laat nog maar even zitten hoor :D whahaha

geintje ;)

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Spannend pippo!!! Hopelijk zet het door!!

Natas heb je de pyjamaas ontvangen?

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hoe is 't gegaan Mariss?

Bruidje, ja vandaag ontvangen! Ik laat ze in de verpakking dus ik heb ze nog niet in de dark zien glowen :D

Pippo, spannend!

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    haha nou dat glowen komt helemaal goed!!

Pippo... hoe is het??

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vanmiddag om 14.58 is Pippo bevallen van dochter Ylana! Ze weegt 3015 gram!!!

Lieve Pippo en familie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geneit er lekker van!!!

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd pippo
    leuke naam woeiiiiii

ik had dus fout gegokt hehe

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Pippo van harte gefeliciteerd met je dochter! Heel veel geluk en geniet van je gezinnetje. Mooie naam!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ennuh Ischa.... Hoe is het met de brusje-wens?

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Pippo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Ylana. Mooie naam!

Veel geluk samen, geniet van elkaar.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik is helemaal trots op onze jongste dame. Die wilde maandag zonder luier naar bed. Prima natuurlijk. Ging de hele nacht goed, heb haar er 2x uitgehaald, alleen 's ochtends net voor we opstonden was ze even vergeten dat ze geen luier aanhad, heeft ze in bed geplast.

Ongelukje, kan gebeuren. Dinsdagavond wilde ze toch maar de luier aan naar bed vanwege het ongelukje 's ochtends. Heb doorgezet om haar zonder luier naar bed te laten gaan en heb haar 's ochtends nog een keertje extra eruitgehaald en vanochtend ... was madammeke helemaal droog. Geweldig. Ik had haar voor de eerste droge nacht een cadeautje beloofd en vanaf nu is het stickers plakken en voor iedere 10e sticker een kleinigheidje. Vanochtend heeft ze een stickervel van Dora gekregen.

Vanavond is ze weer zonder luier aan naar bed gegaan, spannend.

Alyssa was vanmiddag met zwemmen erg verdrietig, ze heeft zo haar best gegaan, maar het zo fel begeerde gele walvisje ging weer aan haar neus voorbij. Het zou nog niet zo goed gaan met de schoolslag.

Het was vanmiddag al zo'n drama om haar mee te krijgen naar zwemles, ik vrees voor volgende week het ergste, maar goed, wie weet valt het mee. Ik ga in ieder geval dit weekeinde nog even met haar oefenzwemmen om te proberen de puntjes op de I zetten voor volgende week. Voor haar hoop ik echt dat ze dan eindelijk door mag.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Het ging hier even niet zo lekker (niet wat onze relatie betreft hoor) maar het heeft mij even erg veel energie gekost.

Toevallig was ik vannacht en vanmorgen erg misselijk, oh zei mijn vriend misschien ben je wel zwanger en was best positief. Nou geloof ik niet dat het raak is, moet het zaadje wel erg lang leven vanaf dag 6 van mijn cyclus. We zijn er nog niet bewust mee bezig maar dat komt nog wel. Ben maandag nog op kraamvisite geweest en het was behoorlijk aan het kriebelen.

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Pippo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Ylana!

Dombo, wat sneu voor Alyssa zeg! Ah goshie :(
    Kleine Yelina is goed bezig! Wat knap van haar, 's nachts al droog!

Deel Deze Pagina