Ischaa, zeg nooit nooit, maar ... er heerst momenteel ook van alles. Yelina heeft vannacht ook een paar keer gespuugd. Maar desondanks is ze wel mooi droog gebleven vannacht. Vind ik zo knap van haar! Ik heb haar wel thuisgehouden van het KDV. Op zich is ze best te pas, maar ik vond het beter om ons bleeksmoeltje een dagje binnen te houden. Zeker omdat ze morgen Sinterklaas vieren op het KDV. Zou toch sneu zijn als ze dat zou moeten missen. Gisterenavond hebben we gesinterklaasfreubeld op school. Dat was weer erg leuk en gezellig. We moesten een kleurplaat en eventueel carbonpapier en textielverf meenemen. De kleurplaat moesten we overtrekken op een klein linnen tasje en daarna inkleuren met textielstiften of verf en daarna werd het tasje gevuld met een leitje en schoolbordkrijtjes. Erg leuk. Ik denk dat Alyssa dat erg leuk zal vinden. Ze is al zo bezig met letters en woordjes schrijven. En vannacht is rommelpiet op school geweest en van vermoeidheid in slaap gevallen. Hij lag te slapen op de tafels in 1 van de lokalen. Erg leuk gedaan en de kids vonden het helemaal geweldig. Of zou het om al die pepernoten gaan. Wat ook nog erg leuk was, ik zing veel met de meisjes en vanmorgen heeft Alyssa een pas geleerd liedje aan de juf laten horen. 'ain boer wol naor zien naober tou'. De juf vond het prachtig, dat zo'n bedeesd meisje zo'n pittig liedje zong.
Dombo goed van Yelina! Alleen wel te hopen dat ze snel beter is. Deena had vandaag sinterklaasfeest van de psz. Ze vond het helemaal super. Ook echt bizar hoe snel ze alle liedjes kent. Ze kan al bijna alles foutloos zingen! Eindelijk sinds gister geen medicijnen meer voor de spuw. Bv geven wordt weer gezellig. Ik blijf alleen bang dat het terugkomt. Duimen maar dus... Het slapen overdag gaat alleen niet zo super bij Jade. Ze wordt vaak wakker en huilt ook veel. 's Nachts gaat gelukkig wel heel goed. Ze heeft zelfs vannacht van 23.00 uur tot 5.00 uur geslapen! Waarschijnlijk ook inhalen ben ik bang. Ik doe al netjes de regelmaat: slapen-voeden-knuffelen-box-wakker in bed. Ik laat haar meestal even huilen als het nog geen tijd is, maar ze wordt ook weleens hysterisch. Ze moet toch wel 4 uur tussen voedingen kunnen hebben? Meestal heb ik al moeite om er 3 uur tussen te laten (met rekken). Iemand tips?
Wat goed zeg Dombo van Yelina. Knap hoor niet lekker maar toch de nacht droog geweest. En wat grappig van die rommelpiet zeg! Leuk bedacht. Heeft er hier toevallig iemand een bon per email gekregen van de Wehkamp ? Zo ja zou ik hem graag willen als je hem niet gebruikt.
Vandaag bij CB geweest, Quinten is 70 cm lang en 7270 gram zwaar. Volgens CB moet ik op 't gewicht letten (maar hij volgt stabiel de onderlijn), moet hij beter de warme hap gaan eten (ja, maar hoe dan) en is hij wat slap en 'los' in de schouders (maar hij steunt prima als hij op z'n buikje ligt). Volgens mij gaat het gewoon wel goed allemaal..... Op mijn verhaal over de rampnachten had ze niet zo veel te melden. "Dingen uitproberen" en "volg je gevoel". Nou ja, ik volg Quinten wel Nog een laatste Quinten-nieuwtje : tijgeren is een groot woord maar hij begint wat te schuiven. In z'n achteruit, hahahaha! Danique loopt denk ik door de Sintstress behoorlijk te stuiteren, Vandaag is ze ontzettend uitdagend geweest. Alsmaar 'nee' op een hooghartig toontje, express dingen niet doen en dan mijn reactie afwachten, als ik iets zei van me afdraaien en dan gaan zingen of zo, op het CB op de grond gaan liggen en niet mee willen komen toen we naar huis gingen..... pfff. Morgen komt de Sint op het KDV, zaterdag Sinterklaasfeest op m'n werk en zondag hier thuis. En dan weer een beetje normaal doen hoop ik, hahaha! Linda, ik heb ook zo'n periode gehad met Quinten. Dat ging op een gegeven moment gewoon over, dus misschien bij Jade ook even een fase waar ze doorheen moet. Drinkt ze bij de voeding wel goed? Of bijvoorbeeld kort, of valt ze in slaap? Dombo, ik wil volgend jaar wel die slaappiet spelen
Haha, Natas als slapende rommelpiet ... ik zie hem helemaal voor me! Lekkere makkelijke reactie bij het CB weer. En groot gelijk hoor, zolang hij z'n eigen lijntje volgt is het prima. De één is nu eenmaal wat zwaarder dan de ander. En dat eten, dat zal uiteindelijk wel goedkomen. En een mooie prestatie van je kleine man dat hij zich een beetje vooruit (eh achteruit) begint te bewegen. Hier ook drukke kindjes hoor, ach nog een paar daagjes, dan gaat Sinterklaas weer terug naar Spanje. Ischaa, sorrie, hier geen bon van Wehkamp gehad. Lindada, vervelend dat Jade overdag weinig slaapt en veel huilt. Met name dat laatste zou je toch graag anders zien. Hoop voor je dat het maar een fase is.
Ischa helaas heb ik geen bon voor je. Natas volgens mij doet Q het ook heel goed hoor! Dat cb ook... pff ze zoeken volgens mij gewoon dingen. En wat leuk dat hij begint te teigeren! Sintstress valt hier wel mee. Deena is er wel mee bezig, maar ik heb niet het idee dat ze drukker is dan normaal. Vannacht heeft Jade van 23.00 uur tot 7.00 uur geslapen!!! Waarschijnlijk eenmalig, maar toch. Niet dat ik zo lekker geslapen heb. De tweede helft van de nacht heb ik hazeslaapjes gedaan. Ik verwachte steeds dat ze zou komen voor haar voeding, gekke ik. Borsten zaten vanmorgen super vol (gek he), dus maar eens gekolft (60cc). Kan Dennis binnenkort eens een flesje geven. Over het overdag slecht slapen overdag; ik las dat ze met 6 weken weer een regeldagen hebben, dus dat zou het wel zijn. Vandaag gaat het al een stuk beter.
Lindada, ik zou het net typen !! Sorry hoor, wel bijgelezen, wederom geen reactie van mij .. Ben gister weer aan het werk gegaan. Vandaag ook gewerkt, m'n verjaardag gevierd vast in de klas (morgen jarig) en zo naar m'n broer toe die is vandaag jarig. Dan morgen hele dag visite en zondagmiddag st.klaas en schoonfam nog voor mn verjaardag.. Druk weekendje dus :S!!
ben nu even lekker "alleen"thuis. Kids liggen fris en wel in bed, Dick is op verjaardagvisite. Dus echt even tijd voor mezelf nu! heerlijk Kids slurpen toch behoorlijk energie af en toe. Lianne is echt een stuntkont. klimt de trap al op (tot boven toe) staat boven op haar loopauto'tje en klimt op de kinderstoeltjes om er vervolgens op te gaan staan. Ze kan ook al zelf van de bank af komen. Ze is nergens bang voor en leert ook nergens van...ze heeft nu weer een dikke schram net boven haar oog door het vallen. Mevrouwtje wil alleen nog maar zelf stappen! dus ook buiten (maar dan struikel je ook sneller hé) Denise is echt haar territorium aan het verdedigen. Wat toch ook wel vaak uitdraait op ruzie met Lianne. Naja Lianne trekt zich er niet veel van aan, maar Denise is dan zo gefrustreerd dat ze begint te slaan, bijten, duwen etc. dus dan komt "agente"Johanna weer in actie... maar het zijn wel lieverds hoor Maar even tijd voor jezelf is dan echt wel even lekker
ow ja, en we hebben eindelijk de feestlocatie, kerk, dominee,gemeentehuis geregeld voor onze trouwdag op 31 augustus geeft even wat rust.. nu nog een band, fotograaf, bloemist, jurk...zal ik maar ophouden?nog veel te regelen maar belangrijkste is klaar!
Sam, drukke dagen voor de boeg. Alvast gefeliciteerd! Jootje, lekker stuntvrouwtje heb je daar zeg. Ze lijkt wel op Yelina, die is ook voor de duvel nog niet bang. Leuk hoor, al die voorbereidingen voor je huwelijk. Kost veel tijd, maar je krijgt er ook wat voor. Lindada, fijn dat Jade vandaag al weer een stuk rustiger was. Vandaag heeft Yelina Sinterklaas gevierd op het KDV. Je kon aan haar merken dat ze zich echt nog niet lekker voelde, ze was wat rustiger dan anders, maar ze heeft wel genoten. Sinterklaas is ook echt langsgeweest op het KDV, dus dat was een belevenis voor die kleintjes. Aan het einde van de middag begon ze zich weer wat beter te voelen, dus dat lijkt de goede kant weer op te gaan. En weer een droge nacht achter de rug, ondanks dat ze ziek was en alle Sinterklaasstress. Helemaal toppie.
Pippo en familie gefeliciteerd met de geboorte van Ylana! Mooie naam, hopelijk alles voorspoedig gegaan en nu volop aan het genieten! Linda hier geef ik volledig op verzoek en zit nog op 6 voedingen per dag, meestal zit er 3-4 uur tussen maar soms ook net geen 3 uur... Ik kijk niet op de klok, ik kijk naar mijn meisje en die is tevreden. Natas, wij noemen het al jaren consternatie bureau... Ik kom voor prikjes en qua advies, het is een mening, past het in mijn straatje luister ik, anders gooi maar in mijn pet! Had je al Quinten op zijn eigen kamer geprobeerd? Dombo knap zeg!! Balen van het zwemmen zeg, lijkt soms ook wel heel erg een moment opname... Kijken ze niet gewoon naar het geheel, ze lijkt volgens jouw tekst wel toe aan een nieuwe stimulans Zo verder even kort verslag van de stand van zaken... Volgende week vrijdag krijgen we het huis, de beslissing over wat we gaan aanpakken nu is genomen en de aannemer is uitgezocht! Vandaag met Roos een keuken gekocht, we hadden al helemaal rond wat we wilden alleen de prijs was niet zo mooi, met hetzelfde plaatje aan keuken naar een ander gelopen en er nog 15% af weten te krijgen! Ha, girls rule! Domme verkoper vraagt aan mij tot hoever ik tekenbevoegd ben! Precies de goede knop voor echt mijn onderhandel acties aan te zetten! Ik was met minder al tevreden geweest, maar nu echt helemaal happy! Ik heb er zo'n zin in! Verder nog maar anderhalve week vrij... Roos zit nog volledig op de bv en doet het echt super! Ze is heel tevreden en een geweldige lachebek! En een dametje met flink pit/ karakter. De krampjes worden ook eindelijk een beetje minder... Straks ga ik 's ochtends na de voeding leeg kolven en dan tot eind van de middag flesjes en dan weer gewoon voeden en evt nog wat kolven... Ik heb al een paar dagen geprobeerd en dat gaat prima, waarschijnlijk zal mijn productie wel iets afnemen, maar dan redden we het ook nog met hooguit een flesje! Dus lekker voeden als ik er ben en alleen echt kolven op het werk als ik dienst heb... Hopelijk bevalt dit een beetje, het is het proberen waard! Zo nu weet ik het verder even niet, hopelijk binnenkort meer tijd...
Sam, gefeliciteerd met je verjaardag! Mariss, klinkt goed allemaal! En jemig, je verlof al weer bijna voorbij, tijd vliegt. Yelina lijkt weer aardig te zijn opgeknapt. Ze is welliswaar nog wel snel moe, maar dat zal ook wel weer overgaan. Dadelijk nog even wat pakjes inpakken en dan zijn we klaar voor het Sinterklaasfeest van morgen. De meisjes hebben er nog geen idee van dat het morgenmiddag is. Ze denken dat we het maandag zullen vieren. Maar eerst morgenochtend nog even zwemmen met Alyssa, kunnen we nog even goed oefenen met de schoolslag en de borst- en rugcrawl en dan daarna lekker vrijzwemmen. Mariss, Ze zijn over haar schoolslag nog niet helemaal tevreden, schijnt ze net verkeerd om te doen. Daarom mag ze nog even in dit groepje blijven, omdat ze zichzelf anders tegen zou komen in de volgende groep.
Dombo, hopelijk nu lekker aan het bijkomen van een heel drukke en leuke dag! Wij hebben ook vandaag de vlag uit gehangen en Piet heeft ons gevonden hoor! Mijn moeder is ooit woest geworden bij mijn zwemlessen vroeger... Door operaties toen ik heel jong was heb ik een been wat net wat sterker is of was dan het ander, daardoor kwam bij de rugslag consequent een knietje net boven water.... En dat was dus niet goed! Woest was ze, het heeft geholpen, ik wist van niks, en ik ben nog steeds een waterratje! Hopelijk bij jullie ook binnenkort leuk nieuws... Sam gefeliciteerd! Oh ik ben zo benieuwd naar het verhaal van Pippo en hoe de andere kindjes gereageerd hebben. Maar geniet eerst lekker van je mooie gezinnetje meid!
Kan wel ff snel wat nieuws van Pippo vertellen! Ze had koorts en heeft infuus! Kweek genomen van bloed uit baarmoeder etc! Dus met haar gaat/ ging het niet zo goed. Met de kleine meid gaat het goed! Ze liggen in België standaard 5 dagen in zkh en ze hoopt dat ze niet langer hoeft te blijven nu! Dit was ongeveer m'n sms van vandaag van haar!