ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Jenny hier 2 traphekjes. Alleen bovenaan de trap, niet eronder. Hoewel het bij Deena niet echt meer nodig is, maar bij Jade straks weer wel. Ik kan me trouwens geen discussie herinneren?

Natas dat is inderdaad wel het toppunt van moeheid om je auto met draaiende motor te laten staan... Gelukkig is er niets vervelends gebeurd.

Nog meer kids... Ik krijg altijd last van rammelende eierstokken bij het zien van baby'tjes... Ja, ook mijn eigen baby! Dus op dit moment zou ik er nog wel eentje willen. Maar qua practisch ga ik het bij 2 kinderen houden. Daarnaast hoef ik bij Dennis niet aan te komen voor een derde kindje, de tweede was eigelijk bij hem al niet de bedoeling. Gelukkig ging hij er daarna volledig voor, maar nog één gaat echt niet lukken, haha!

Hier ook gister de kerstboom weer opgezet, gezellig!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Linda is dat een gevoel wat ooit over gaat? Ik weet echt helemaal zeker dat wij geen kindje meer willen. Het is goed zo. Maar toch, elke keer als ik een buik zie, elke keer als ik langs de verloskundige fiets, elke keer als ik een geboortekaartje zie, ja elke keer, dan voel ik even die twinkeling die me herinnert aan een hele fijne periode. Jaloezie noem ik het niet, want ik zou het echt heel naar vinden als ik weer opnieuw in de baby's kom (echt ik kan Jaron wel groot kijken. Na 9 jaar met een baby of peuter thuis ben ik er wel klaar mee.) Maar toch is er wel elke keer dat ene vonkje "oh jij wel..." om vervolgens weer heel hard met beide benen op de grond te landen en te beseffen dat die hele fijne babytijd ook loodzwaar was.

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jenny, ons dochtertje is vorige week woensdag in ons gezinnetje komen melden ;)!
    Hier enkel traphekje beneden aan de trap want de speelkamer is beneden apart en anders kunnen ze in het geniep naar boven ;)...maar anders geen boven want de oudsten hebben dat niet echt nodig en de kids zitten bijna nooit boven...

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
  5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Natas, whaha lag slap gisteravond toen ik dat las :p ! Neej doe maar niet dan!!!

Traphekjes. Ik kan me de discussie ook niet herinneren overigens! Maar wij zijn net familie traphek, maar die zijn niet alleen voor de kinderen ;) !!! Wij hebben een bijkeuken aan de hal. 's Nachts zitten de honden in de hal/ bijkeuken. TUssen de hal/ bijkeuken zit een hekje voor als de honden nat zijn, dan kunnen ze mooi alleen achter blijven. Deur dicht heeft weinig zin, die krijgt Spike wel open ;) ! Zo zit er ook nog een hekje tussen gang en keuken. De honden zitten s nachts en als we wegzijn in de gang en bijkeuken, vandaar! dan zit er in de gang bij de trap naar boven nog 1. VOor de kinderen, maar ook onze honden hebben uitgevonden dat het boven op ons bed lekker ligt, dus als we weggaan, gaat die ook dicht.. Dus 3 beneden ;) ! En dan nog boven aan de trap 1 en dan nog 1 voor de trap naar de zolder!! Oftewel 5 stuks... :p Hier zijn de hekjes dicht als wij boven zijn en kinderen ook. Maar als ze op bed liggen, en wij nog niet zijn ze gewoon open. Jildou komt dan zelf wel beneden. Rinze kan er niet uit.

Verder vandaag directrice op bezoek gehad in de klas. En het ging wel lekker. Ze was erg tevreden en de complimenten weer in ontvangst mogen nemen. Nou gelukkig maar, werk er ook hard genog voor momenteel :D !!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh nog wel erg leuk vandaag.. Leerlinge (knuffelig meisje) : juf mag ik de baby even voelen? Ik: Nou je kunt het nog niet zo goed voelen, dan moet het eerst wat groter zijn,maar je mag best even voelen hoor (zit naast me in de kring). Zij voelen.. Zegt ze.. juf ik voel het hoofdje.. Nou lieverd, dat is m'n navel ;) !! Ze zijn zo leuk :) !!

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    #1547 Lindada, 8 dec 2011
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
    Tja Jenny waarschijnlijk is dat vrouw eigen (denk ik dan) om baby's zo schattig te vinden en zelf ook weer willen. Maar het is voor mij wel compleet zo met twee gezonde dochters. Ik zal het net als jij wel blijven houden als ik een zwangere buik zie of een baby'tje.

Hier trouwens ook een hekje tussen de woonkamer en de keuken. Onze keuken is aangebouwd aan de zijkant en dus uit het zicht als ze er naartoe gaan. Dus om niet steeds politieagentje te spelen om ze uit de keuken te houden, zit er een hekje tussen (we deden de hond ook in de keuken als we weggingen met het hekje dicht). Hoewel hij bijna altijd openstaat nu. Alleen soms met koken is hij dicht aangezien de dame nogal nieuwsgierig is en denkt dat ze zelf ook al kan koken... Straks als Jade gaat kruipen zal hij ook weer vaker dichtgaan.

Pippo wat een schatje!

Haha Sam, wat kunnen kinderen toch leuk zijn! :D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada wat een beauty is Jade :D !!

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Thanx! :D:D:D Ik zal even wat spammen voor de rest...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ze lijkt wel op Deena of niet? Tenminst dat mondje en neusje?

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Het is wel een hele andere baby als Deena. Ik had verwacht dat ze meer op elkaar zouden lijken. Je ziet wel dat het zusjes zijn, maar je haalt ze niet door elkaar op foto's. Volgens mijn moeder is Jade helemaal mij (behalve haar neusje), Deena leek erg op mijn man.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat leuk :D !! Ja dat kan :D ! Hier ook een meisje bij Jil op de peuters... die lijkt sprekend op haar moeder en zusje is net haar vader :D !! Vind ik altijd wel wat hebben :D !

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Netjes verdeeld toch? ;) Hoe zit het bij jou kids volgens outsiders?

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ze lijken zo langzamerhand echt op elkaar! Zelfde koppies. De ogen van mij, de rest van kor ;) !! Had ik liever de ogen van Kor en de rest van mij :p !! Alleen qua proporties zijn ze heel verschillend.. Jildou is lang en slank, Rinze is breed, met korte armpjes en spekpootjes :p !!

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Haha, tja als je ze zelf kon samenstellen... Ik zou Deena een stukkie kleiner maken, haha! Jade is voorlopig niet extreem lang, hopelijk blijft het zo...

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja! Ach ja.. Nou ja, als ze maar gezond zijn toch?!!!

17. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Natuurlijk, dat voorop!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ennnuh... dames.. misschien moeten we eens bij Pippo in de leer.. die heeft nachten joh.. echt dit is dan haar 4e kind, maar ik weet niet hoe ze het doet!! Een kind van een week oud dat maar 1x s nachts komt??? En dit is niet alleen bij deze het geval bij haar ;)!!

19. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Volgens mij slaap Pippo met oordoppen... ;)

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Lindada, neen hoor ;)!

Deel Deze Pagina