ZNM mama's, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dombo, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Ik kom nog wel eens reageren...maar nu effen niet...weer teveel om te schrijven :(

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Haha, ik had een afspraak van een oude leidinggevende in mijn agenda staan.....maar goed gelukkig had ze wel even tijd.....vanaf morgen ben ik namelijk ziek gemeld....zoals m'n man zegt ik wordt momenteel geestelijk en lichamelijk ziek van m'n werk.....maar morgen meer ga nu even bankhangen en dan naar bed!

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat zal een zware stap zijn geweest Mone, maar als ik het zo lees wel een goede. Sterkte meid, nu lekker ff niks doen!

Dombo, van harte!!!

Jeetje Sam, wat ongelovelijk balen.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bedankt voor de felicitaties!

Mone, beterschap. Als je echt ziek wordt van je werk is het inderdaad beter om je ziek te melden.

Pippo, dikke knuffel!

Tijd vliegt inderdaad. Jeetje zeg, ons eerste lustrum! Daar moet op gedronken worden hi, ha ho .....

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm
    Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Dombo, 42 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 44 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm
    Pippo, 31 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 35 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Jootje24, 29 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm
    Bengeltje86, 25 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Hartewens, 36 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm
    Rebbel, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm
    Bruidje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm
    Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm
    Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm
    Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm
    Pippo, 31 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm
    Jootje24, 29 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm
    Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm
    Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm
    Hartewens, 36 jaar, 2de kindje, bevallen op 09 mrt 2011 met 38wk+5d van zoon NIEK STEFAN, 3790 gram en ? cm
    Natas, 44 jaar, 2de kindje, bevallen op 03 apr 2011 met 41wk+5d van zoon QUINTEN CHRISTIAAN, 3990gram en 55cm
    Mariss, 37 jaar, 2de kindje, bevallen op 06 sept 2011 met 39wk+5d van dochter ROOS, ? gram en ? cm
    Lindada, 30 jaar, 2de kindje, bevallen op 17 okt 2011 met 39wk+3d van dochter JADE JASMIN, 3350 gram en 50 cm
    Pippo, 31 jaar, 5de kindje, bevallen op 30 nov 2011 met 40wk+2d van dochter YLANA, 3015gram en 50cm

*** ZWANGER ***
    Sam, 26 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 11 mei 2012

AFSPRAAK
    24 jan: Linde 1 jaar!
    08 feb: Lindada CB
    06 mrt: Lara 3 jaar!
    09 mrt: Niek 1 jaar!
    19 mrt: Yara 3 jaar!
    03 apr: Quinten 1 jaar!

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo dames, dus zoals gemeld heb ik me ziek gemeld. Mijn leidinggevende reageerde wel goed dus dat is fijn. Verder over 2 weken een afspraak bij de bedrijfsarts, en nu wekelijks contact met m'n leidinggevende. Met de bedrijfsarts ga ik reïntegratie bespreken etc, maar op dit moment ga ik rusten en oa bijhouden waar ik een vakantie gevoel van krijg. Vandaag even heerlijk niets gedaan en dat voelt wel als een verlichting!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Goed zo meid!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier was het vandaag tante-dag, normaliter werk ik op woensdagen maar vanwege kick-off op m'n werk morgen was ik vandaag vrij. Mooie gelegenheid voor m'n zus om er weer es met Danique op uit te gaan, had ze sinds de geboorte van Quinten niet meer gedaan op haar woensdagen.
    Ik had een leuk idee, een keer met de trein ergens naar toe! Danique heeft nog nooit in een trein gezeten...... en nu nog niet. Ze was bij het horen van het geluid in de hal al doodsbenauwd. Huilen huilen huilen, achteruit lopen, grote angstige ogen, paniek. Einde verhaal, m'n zus is maar naar Ballorig gereden om toch nog een leuk uitje te hebben. Danique reageert erg op geluiden en dit was een brug te ver blijkbaar. Arm moppie.

Morgen en overmorgen werken, 2 dagen kick-off, haleluja verhalen, beter beter meer meer, workshops, feessie, enzovoort.
    Jullie zien me daarna wel weer es verschijnen :D

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone goed zeg dat je je ziekgemeld hebt!! Take care!!!

Natas, jeetje wat reageert ze heftig ja! Gevoelig meisje! Sterkte de komende dagen ;) !!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mone, fijn dat je leidinggevende het allemaal zo goed oppakt. Ik ben benieuwd naar hun plan van aanpak voor reïntegratie, maar nu eerst even lekker bijtanken.

Natas, succes met de kick off.

Over kids en lawaai, erg herkenbaar. Alyssa heeft het ook niet echt op lawaaiïge dingen. Schrikt daar snel van, wordt er bang van. Je moet vooral niet met haar naar de WC bij IKEA, die handdrogers op de toiletten daar sch*t ze 7 kleuren str*nt voor.
    De toilettengroep bij haar klas hebben wc's die zelf doortrekken, doodeng vindt ze die. Ze plast nog liever in haar broek dan dat ze daar naar de WC gaat.

Maandagmiddag ga ik met haar naar de HA, ben benieuwd wat daaruit gaat komen. Of ik een doorverwijzing ga krijgen. Zal vast wel. En eigenlijk wil ik ook wel iets van zooltjes voor haar, zeker als dat de pijn in haar voeten vermindert.

Ik moet wel uitkijken dat ze niet alles tegelijk gaat krijgen, want dat trekt ze over het algemeen erg slecht. De komende tijd zal ze genoeg voor haar kiezen gaan krijgen. Naast waarschijnlijk de oorarts en iets van een podotherapeut zal ik nu ook haast zetten achter een bureau waar we voor haar terecht kunnen voor het ADD verhaal.
    Zelf ben ik nu uitbehandeld voor wat betreft de ADD en de gesprekken die ik had met een psych over een jeugdtrauma zijn nu ook afgerond en dat zit nu opvoedkundig ook niet meer in de weg. Dus nu is het tijd om met dochterlief aan de slag te gaan.

Nu is ze helaas ziek, een (buik)griepje. Arm ding. Ik heb haar na de computerles van vanochtend mee naar huis genomen, ze keek zo beroerd uit haar ogen en had zo'n bleek snoetje ...
    Hopelijk voelt ze zich snel weer beter.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb 2 dagen kick-off overleefd. Hoop heen en weer geren naar vergaderlocatie/hotel hier in Almere, naar kdv voor voedingen, naar huis voor verkleden en voeding geven, vrijdagmiddag ook 2 uurtjes op kantoor en daarna weer terug, etcetera. Tis weer klaar voor een jaar :D

Dombo, beterschap voor Alyssa en veel succes maandag met haar bij de HA.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En nu Natas?? Bijslapen???

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    hey meiden, effen kort...met moeder gaat het redelijk maar we maken ons wat zorgen want de chemo is al 3 keer uitgesteld wegens witte bloedcellen die te laag staan...heeft afgelopen woensdag zelfs nogmaals bloed gekregen en normaal zou ze dan volgende week chemo moeten krijgen...het gaat zoniet vooruit de behandeling...
    Met manlief is het weer zover :(...heeft nu al 5-6wk last van zijn rug en zijn dus weer naar huisarts geweest, die zag dat zijn bekken een beetje scheef stond en stelde voor om een looppatroonananlyse te doen...toen we dan thuis waren, drong manlief aan om terug een ct te laten doen omdat hij wilde weten of er niet meer aan de hand is daar binnen...dus ik de volgende dag gebeld en de huisarts vond het geen indicatie...heb echt een half u met der aan de lijn zitten disscusiëren want bij zijn vorige operatie nog geen 2 jaar terug heeft het ook 3 wk geduurd eer ze een foto deden...nou dan toch een aanvraag gekregen en mochten diezelfde week de donderdag gaan..wou ik dna uitslag doorbellen...was een secretaresse die meldde dat ze de dokter niet wou storen!!!!:$:$Nou voor een uitslag weet ik dat dat wel mag, maar goed, ze had gewonnen tot mijn frustratie:D, maar de volgende dag kreeg ik ze dan aan de lijn en we moesten meteen een afspraak maken met de neurochirurg...diezelfde dag erheen en ja, lap weer operatie! :( De hernia is terug gekomen op dezelfde plaats als vorige keer, alleen drukte deze niet tegen de zenuw maar nu op de wervel eronder! En is zo blijkt een forse hernia...manlief heeft nu meer en meer pijn en zal dus blij zijn als het maandag is...ze gaan nu de beide wervels vastzetten dan is het voor eens en altijd gedaan...en kan de hernia niet meer terugkomen aangezien de discus tussen die probleemwervel wolledig word weggehaald...en dan nog eens dochterlief (oudste) had een prop in der oren, dus naar oorarts...prop weg, blijkt aan beide oren vocht te hebben....gehoortest dan gedaan en die was qua gehoor verminderd...dus die moet nu medicatie nemen en over 6wk moeten we terug, indien nog niet beter, dan buisjes laten steken :(...heeft er ook gehad toen ze 10maanden was...nou is wel belangrijk anagezien ze in het 1ste leerjaar zit en zou niet willen dat ze daardoor zou moeten blijven zitten...maar de juf is op de hoogte en ze zei dat ik me geen zorgen moest maken...ze zitnu in toestenweek en begin februari is het oudercontact...maar goed, in november was het top!!!!:D Zo, dat was mijn verhaal hier...

Hartewens, leuk dat je nog even kwam aanzwaaien!

Aan anderen dikke knuffel...

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pippo, heftig weer allemaal bij jullie. Sterkte meid! Hopelijk blijft nu de hernia bij manlief echt weg.
    En ook al bij jouw dochter verminderd gehoor. Hoop mee dat de medicijnen aanslaan zodat ze geen buisjes hoeft.

Natas, da's inderdaad een geren geweest de afgelopen dagen. Gelukkig nu weekeinde en even lekker bijkomen.

Alyssa is weer opgeknapt en heeft weer praatjes voor 10. Gelukkig maar.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Fijn Dombo!

Jeetje Pippo, wat een ellende nou weer :(

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Al een beetje bijgekomen Natas?

Vanmiddag ben ik met Alyssa bij de HA geweest en hij zou een doorverwijzing faxen naar de KNO-arts. Hij zag een kleine afwijking in haar linkeroor, wat de reden zou kunnen zijn dat ze met haar linkeroor bepaalde tonen niet/niet goed hoort.
    Ik ben benieuwd wat er bij de KNO-arts uit gaat komen.

Aan haar voeten wilde hij voorlopig nog even niets doen, dat moesten we voorlopig eerst maar even een jaartje aankijken. Wel het advies meegekregen om te zorgen voor schoenen met goede zolen.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier weer een ziek kind, Danique heeft vandaag 6x overgegeven, verhoging en belabberd. Zelfs 3 slokjes water kwamen er in een golf weer uit. Morgen maar weer iets met m'n werk regelen want ik denk niet dat ze naar het KDV kan.
    Arm moppie, ze was echt zielig. Gelukkig slaapt ze nu lekker.

Dombo, ik was bezig met bijkomen :D
    Hopelijk kan je snel terecht bij de KNO.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Agossie, arme Danique. Beterschap meissie. Er heerst wel weer van alles op dit moment.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ja, er bleken vandaag meerdere collegá's van mij thuis te zitten met een ziek kind en op het KDV zeiden ze ook dat er veel kinderen op dit moment ziek zijn.

Danique heeft vandaag nog een paar keer overgegeven en is een lamlendig vogeltje op de bank geweest, arm ding. Vanavond leek het iets beter te gaan, koorts bijna weg, heeft wat gegeten wat ze binnen hield en ze kreeg ook weer wat praatjes terug ;)
    Maar ik durf er niet op te gokken dat ze morgen helemaal beter is, ik laat wel m'n zus komen (geen tante-dag morgen, maar m'n zus is zo lief om haar vrije dag hieraan te spenderen) Dan kan ik tenminste naar kantoor want daar is het zó ont-zet-tund druk, kreun. Chris kan ook niet thuis blijven, heeft vrijdag een giga deadline in z'n nek hijgen.

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Annna, nog op de valreep maar bij deze: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE 1STE VERJAARDAG VAN LINDE!:D

Deel Deze Pagina