Pippo, fijn dat het met je man langzaam maar zeker beter gaat. Is erg pittig voor je nu, met alle zorgen voor hem, je moeder en je schoonvader. Petje af hoor, hoe je het allemaal doet. Natas, fijn, toch een vooruitgang dus. 2x eruit 's nachts is nog niet niks, maar in ieder geval al weer beter dan 4x. Mariss, fijn weer van je te horen. Wel lekker dat alles nu achter de rug is. Zal wel even afkicken zijn. Sam, lekker vakantie. Geniet ervan. De vakantie hier zit er al weer zowat op. Maandag mag Alyssa weer naar school en gaat ze trakteren. Morgen gaan we cupcakes bakken en versieren voor de kids en voor het team bak ik een boterkoek en een kruidkoek.
Mmmm....! Klinkt lekker Dombo! Voorlopig is er nog meer dan genoeg te doen voor we de boel echt op orde hebben, maar de huiskamer is nu al aardig doosarm dus er kan weer gespeeld worden! Maar het is nog wel even flink werk voor we echt de boel af hebben, we buffelen dan ook niet ineens door, gisteren zijn we heerlijk naar zee gewandeld! Super dat dat nu gewoon kan! En lekker uitwaaien in het zonnetje heeft ons allemaal goed gedaan!
Oeh Mariss, Jaloerssssss!!! HEERLIJK ZEG ! En gelijk hebben jullie, rustig aan! Drukte genoeg gehad! Genieten is ook belangrijk!!! Voor de liefhebbers... Er staan weer foto's op onze site! www.hoekpraatsjes.kidzsite.nl
Zou ontzettend leuk zijn Mone als je ook kan komen! Sam, heb op FB hele leuke foto's gezien van je kids. En prachtige buik heb je! Update : wij waren dit weekend druk met van alles en nog wat, wel lekker om weer wat dingen van 't lijstje te kunnen strepen. Helaas is Danique vandaag ziek geworden. In de loop van de ochtend takelde ze af, vanaf vanmiddag heeft ze op bed gelegen met 40 graden koorts en veel hoofdpijn. Een pcm haalde het ergste er een beetje af maar ze is belabberd en slaapt veel. Ik heb nog nooit zo vaak een ziek kind gehad als de laatste maanden. Tot eind vorig jaar heb ik maar 1x vrij hoeven nemen voor een zieke, nu lijkt het wel achter elkaar.
Ah Mariss, dus voorlopig hoef je je nog niet te vervelen ... Sam, ik zie helaas alleen maar een homepage en kan niet bij je fotoalbum komen.
Mariss, het klinkt niet alleen lekker, ze waren ook lekker! Alyssa heeft vandaag getrakteerd op school. Geweldig altijd om daar even bij te mogen zijn. Ze heeft ervan genoten, van haar feestje op school. Na het tracteren in de klas mocht ze de klassen nog rond. Vindt ze best wel eng, maar ook wel weer heel erg leuk.
Dombo dan moet je ff ww hebben hè ww is de eerste 3 letters van onze dochter en daaraan vast de eerste 3 letters van onze zoon!!
Super Dombo dat ze zo genoten heeft! Sam ik ben benieuwd, ik ga snel kijken, maar zit nu even op de phone...
Danique was vandaag nog erg belabberd. De hoofdpijn lijkt minder erg te zijn maar overgeven is erbij gekomen. Alleen maar gal want ze eet al niet meer sinds gisteren, arm ding. De koorts is nog rond de 39 en ze is heel zielig. En ook 'dapper', heel aandoenlijk. Vandaag heb ik het grootste gedeelte van de dag met haar op de bank doorgebracht, of naast haar of met haar op schoot. Ik mocht niet weg, "Mama ik vind je lief", oftewel blijf hier. Af en toe moest ik natuurlijk wel wat met Quinten doen maar gelukkig kon hij zichzelf vandaag goed alleen vermaken. Aan het eind v.d. middag kreeg ik haar eindelijk zo ver dat ze op bed ging liggen, ze is meteen als een blok in slaap gevallen. M'n moppie. Morgen komt Chris z'n oudste dochter een paar uurtjes oppassen, kan ik op kantoor tenminste een paar brandjes blussen.
Oh ja en toen was ik er weer even niet. Ik zag het bij de webwinkel van Bengeltje. En Mone, wat een gave spulletjes hebben jullie zeg. Ook leuk voor scholen. Ik neig erg snel naar dat soort speelgoed, naast rollenspelspullen, maar ik wil ook proberen niet te veel juf te willen zijn. Het gaat allemaal al zo snel. Yara is veel bezig met letter en klanken, maakt veel woordspelletjes, leuke grapjes ook. Leonne wordt nee-onne. Pap ken je ook Ja-onne? ook maakt ze heel veel eigen teksten op bekende melodietjes. (nou moet ik eerlijk zeggen, dat ik dat dagelijks doe sinds haar geboorte) Ik zing heel vaak dingen die ik ze wil zeggen. Dat is ongeveer een gewoonte geworden. Pippo, ik zag dat het de goede kant op gaat met je man, dat is fijn om te horen. Je moet het vreselijk druk hebben met alle zorg die op jouw schouders terecht komt. Je moet wel doorgaan natuurlijk, maar je moet ook wel opletten dat het je niet te veel wordt. Daar heeft niemand wat aan natuurlijk. Dombo, Alsnog gefeliciteerd! En fijn dat het zo'n leuke dag was. Natas, beterschap voor Danique, arm kleintje. Yara is gisteren een nachtje bij opa en oma blijven slapen. (ik heb haar weer vreslijk gemist) Ik dacht 's middags lekker wat tijd voor mezelf te hebben, maar Linde besloot 's middags niet te willen slapen. Ze had een kwartiertje in de auto geslapen, meer niet. 's avonds viel ze opeens tijdens het eten bijna in slaap. Toch duurde het toen weer langer dan een half uur voordat ze echt sliep in haar bedje. Het dametje heeft ontdekt dat ze goed kan staan en doet nu dus niets liever dan ontdekken . Slapen, dat is voor watjes lijkt ze te denken. In elk geval doet ze er niet aan. Vanmorgen was het ook weer 6 uur op, dus eigenlijk mag ze er best weer in nu, maar ze is zo onrustig.
Mariss, fijn dat jullie over zijn en al lekker hebben genoten van het strand "om de hoek". Een huis komt nooit helemaal af denk ik hoor. Hier niet in elk geval, soms stoort het me enorm, maar meestal leef je er ook gewoon langs en zie je het niet eens.
Met Danique ging het vanmorgen wat beter maar vanavond was ze weer heel belabberd. Hoge koorts, overgeven, hoofd/oorpijn, bang, zielig en ziek. Quinten begint ook, veel huilen en 39.7 koorts. We hebben ze allebei met een pcm'tje naar hun bedjes gebracht. Papa en mama mogen er ook wel eentje want wij beginnen ook af te takelen. Wat grappig Anna, wij zingen ook vaak dingen die we willen zeggen. Niet zozeer 'mooi zingen', dat kan ik ook helemaal niet (understatement ). Een beetje overdreven zingen, bijvoorbeeld zogenaamd opera met lange uithalen, of rap-achtig met korte stacato zinnetjes.
Natas, gaat het al wat beter met de ukkies? En met jullie niet al te zwaar in de lappenmand gedoken? Grappig Natas en Anna, hier ook altijd veel eigen liedjes op al dan niet bekende liedjes, Tom vindt het hilarisch en Roos wordt er helemaal rustig van. Wel erg leuk, Tom zit met 2 Engelstalige kindjes op het kdv, maar hij praat nu dus een behoorlijk stukje Engels met ze, zo schattig! En hier in de buurt verteld hij te pas en te onpas dat we zijn verhuisd, en dat hij een zusje heeft... Zo morgen weer werken, dus tot snel...
Mariss, wat fijn! Werkse morgen! Even update... Ze zijn gestopt met de chemotherapie bij mijn moeder aangezien het weer niet kon doorgaan doordat haar WBC weer veel te laag staan...als het teveel word uitgesteld, heeft het geen zin meer om nog verder te doen...21 maart krijgt ze terug CT-scan om te kijken wat tumor nu doet...blijft het stabiel of gaat die weer agressief te werk...spannende tijden dus..ze krijgy nu wel elke maand een botversterker (moet dan even naar zh om te laten inlopen) en ook zal ze 21 maart bloed moeten hebben...we vrezen er een beetje voor als de cellen van de tumor weer uitbreiden dat de volgende chemotherapie niet veel zal werken aangezien ze nu al zo fel reageert op de chemo met der bloedwaarden...pfff, ik weet het allemaal niet meer zo goed...mijn hoofd is een chaos daaromtrent..; Och had ik jullie al medegedeeld dat mijn jongste broer naar Australië gaat wonen voor zijn werk? Pfff...is zeker een project van 2,5 jaar...normaal vertrokken hij en zijn vriendin eind maart, maar helaas wil de firma dat hij er vroeger is...dus maandag zit hij al op vliegtuig...en dinsdag is hij jarig ...dus zondag afscheidsfeestje ... Morgen gaan we naar schoonouders omdat manlief zijn papa zondag jarig is, maar aangezien we naar afscheidfeestje gaan, gaan we er morgen effen bij...mijn schoonvader doet niets anders meer dan in de zetel liggen...slepend over de grond met de voeten en niets wilt hij nog doen...schoonmoeder word er weemoedig van...zondag op zijn verjaardag zal het juist 1 jaar geleden zijn dat hij die hersenbloeding heeft gehad..hij laat zich volledig gaan...hopelijk is hij wat te genieten...maar goed, ik ga dan even vlug over naar mijn moeder want ik moet der boodschappen nog brengen...en als laatste heb ik erge schouderpijn links...denk iets verkeerd gehoffen ofzo...kwam ineens donderdagavond op...haha, tegen dat manlief in orde is, ben ik kreupel ! Zo dames, fijn weekend gewenst! Dikke knuffel!
***GEBOREN*** Bruidje, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram en 46 cm Treintje1, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 37 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 34 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 42 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 44 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 33 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Mariss, 37 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 0-3910 gram en 53 cm Pippo, 31 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 35 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 26 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 29 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter DENISE 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 25 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Hartewens, 36 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Annna, 42 jaar, 1e kindje, bevallen op 19 mrt 2009 met 40wk+6d van dochter YARA 3230 gram en 49 cm ***** Rebbel, 28 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en 47 cm Bruidje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 januari 2010 met 38wk+3d van dochter DEMI ANJELIE 3540 gram en 50cm Treintje1, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 25 juni 2010 met 40w+3d van dochter PHAEDRA AIMEE, 4000 gram en 55 cm Sam, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 30 juni 2010 met 39wk+5d van zoon RINZE, 4190 gram en 51 cm Mone, 33 jaar, 2e kindje, bevallen op 15 juli 2010 met 38wk+4d van dochter JANNEKE PAULINA, 3065 gram en 50 cm Pippo, 31 jaar, 4e kindje, bevallen op 23 juli 2010 met 40wk+1d van zoon KYENTO, 3250 gram en 49 cm Jootje24, 29 jaar, 2e kindje, bevallen op 11 nov 2010 met 41wk+1d van dochter LIANNE, 3600 gram en 51 cm Liesje, 34 jaar, 2e kindje, bevallen op 26 nov 2010 met 40wk+5d van zoon LORENZO KYAN, 3450 gram en 51 cm Annna, 42 jaar, 2e kindje, bevallen op 24 jan 2011 met 41wk+3d van dochter LINDE, ?gram en ?cm Hartewens, 36 jaar, 2de kindje, bevallen op 09 mrt 2011 met 38wk+5d van zoon NIEK STEFAN, 3790 gram en ? cm Natas, 44 jaar, 2de kindje, bevallen op 03 apr 2011 met 41wk+5d van zoon QUINTEN CHRISTIAAN, 3990gram en 55cm Mariss, 37 jaar, 2de kindje, bevallen op 06 sept 2011 met 39wk+5d van dochter ROOS, ? gram en ? cm Lindada, 30 jaar, 2de kindje, bevallen op 17 okt 2011 met 39wk+3d van dochter JADE JASMIN, 3350 gram en 50 cm Pippo, 31 jaar, 5de kindje, bevallen op 30 nov 2011 met 40wk+2d van dochter YLANA, 3015gram en 50cm *** ZWANGER *** Sam, 26 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 11 mei 2012 AFSPRAAK 06 mrt: Lara 3 jaar! 09 mrt: Niek 1 jaar! 12 mrt: Pippo CB (2de spuitje) 19 mrt: Yara 3 jaar! 03 apr: Quinten 1 jaar!
Nou, wij zijn alle 4 behoorlijk ziek geweest. Griep, hoge koorts, zeer lijf, veel snot, enzovoort. Op woensdagochtend ben ik flauw gevallen, waarschijnlijk door een koortsstuip. Godzijdank was het hier tante-dag en heeft m'n zus mij opgeraapt. Ik ben keihard met m'n gezicht op de houten vloer gevallen, veel bloed, opgezwollen en blauwe plekken. Heb nu waarschijnlijk een lichte hersenschudding. Na woensdag hadden we geen hulp meer en dat was even bikkelen voor mij en Chris. Nu is iedereen weer beter, behalve ik dus. Morgen en overmorgen gaan de kids weer naar het KDV, kan ik een beetje bijkomen. Pippo, hoe was het afscheid van je broer? En ging het een beetje met je schoonvader?
Natas, beterschap. Goed uitzieken hoor, anders blijf je veel langer last houden. Wel lekker, even 2 dagen alleen thuis om een beetje bij te komen. Pippo, jeetje, heftig hoor, voor je moeder. Ik hoop echt dat het jullie gegeven is om nog lang van elkaar te mogen genieten. Hoe was het afscheidsfeestje? Alyssa's verjaardagsfeestje vrijdag was een succes. Ze heeft genoten en is ontzettend verwend door haar vriendinnetjes. Het was wel even grappig toen we op school kwamen om alle meiden op te pikken. In de vakantie had Alyssa Flip de Beer mee. Die is overal mee naar toe geweest en heeft haar verjaardag volop meegemaakt. Afgelopen maandag was hij weer netjes mee terug naar school gegaan. En vrijdagmiddag kwam hij mee naar Alyssa's feestje, haar klasgenootje had hem mee. Toen kwam een meisje uit de andere groep 1/2 aanzetten met ... je raadt het al, de Flip uit hun klas, beide Flippen zijn dus meegeweest naar haar feestje. En alle meiden vonden het helemaal geweldig, dat 'hoge' bezoek. Voor degenen die niet weten wie Flip is: Logeerbeer Flip leerlingen van groep 1 en 2 mee op avontuur. Hij is een onderdeel van het programma Koekeloere. Hij mag steeds bij een ander kind logeren en beleeft zo veel avonturen. Kinderen kunnen zowel thuis als op school met hem aan de slag aan de hand van het thema van de aflevering. De bedoeling van het werken met Flip is het leren zorgen voor hem. Maar goed, het feestje was geslaagd. We hebben cadeautjes uitgepakt, frietjes gegeten, chocolaatjes gemaakt en versierd, snoephappen gedaan, verkleed, ik heb de kids die wilden nog een beetje smink op de snoeten gesmeerd, op kinderdiscomuziek gedanst en tussendoor hebben de meiden zichzelf ook nog prima vermaakt door lekker samen te gaan spelen. De middag vloog voorbij.
Ik ga trouwens met de huisarts even overleggen over logopedie voor Yelina. Tot haar amandelen werden geknipt was ze niet echt spraakzaam, dat kwam goed op gang nadat ze was hersteld van de ingreep. Qua woordenschat gaat het goed, leert ze nog dagelijks bij. Alleen blijft ze al een tijdje steken qua uitspraak, nog niet alles is even goed te verstaan, dus zou het prettig zijn als ze daar een eindje mee op weg zou worden geholpen.
Het was heel emotioneel..., nog steeds moeilijk mee...mijn moeder als het ware haar klop gekregen.... Hartewens, van harte gefeliiteerd met de verjaardag van Lara! Hier is mijn broer dus ook jarig op 6maart, maar helaas kunnen we hem niet bellen...die zit op het vliegtuig van maandag in de avond en komt maar toe woensdagnacht...is raar...
Lara van harte gefeliciteerd!! Een fijne dag gewenst!!! Dombo verstandig, vragen kan altijd! Heb ook een leerling die een grote taalachterstand had! Haar moeder heeft t stiekem wat tegengehouden om daarheen te gaan ook al zegt ze fat als t mot, t moet! Maar toen ze vorig jaar op school kwam, was ze amper te verstaan en gebruikte ze 2-woord zinnen! Ze is wel gegroeid inmiddels, maar nog heeft ze wel achterstand! Als het mijn kind was had ik ook zeker naar logopedie gewild met dr.!! Natas van harte gefeliciteerd en rust maar ff goed uit!! Dikke knuffel!!