ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    thanx

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    liesje had je mijn pb over het geboortekaartje nog gezien?

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja sorry nog niet weer aan gedacht om je terug te pb-en sorry *schaam*

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb de kaartjes voor de vaccinatie ook nog niet ontvangen. Had ze met Alyssa ook inderdaad al vrij snel.

5. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ik kreeg ze volgens mij rond de 5 weken

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hier ook nog geen kaarten voor de vaccinaties gehad.

Hoe gaat het met jullie en de kinders?
    Hier weinig nieuws te melden. Danique gaat lekker, alleen nog 's avonds erg onrustig. En vannacht had mevrouwtje andere plannen, moest er 5x uit dus ben vandaag erg moe. Valt me trouwens wel op dat ik best wel moe ben geweest de afgelopen weken, ondanks dat Danique 's nachts meestal maar 1x komt (of 2x, als ik de voeding van 06.30/07.30 meetel, hihi). Vaak slaap ik 's ochtens of 's middags nog wat bij, dus aan m'n slaapuurtjes kom ik wel.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat nieuwe fotootjes uit m'n photobucket foto-album :D

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Wat dacht je van ontzwangeren wat energie kost? Wat dacht je de bv dat energie kost?
    Je hebt nu een heel ander leven he met zo'n kleintje.

Hier hebben we het de eerste 4 weken erg goed gehad, maar momenteel is het snachts niet echt geweldig. Jaron komt niet makkelijk meer in slaap en komt ook nog eens 3-4 keer. Dus ik ben inmiddels soms wel brak als ik wakker wordt. Overdag bijtanken is ook niet aan de orde, dus ik ga nu maar optijd naar bed. Vanmorgen was mijn man vrij en heeft hij me uit laten slapen (lees: kwart over 8 wakker door de kinderen ipv kwart over 7) dus dat was fijn. Verder worden we ook nog wel eens gestoord in onze nacht door de oudste 2.
    Jaron slaapt overigens bij ons in bed, dus ik hoef er in elk geval niet mijn bed voor uit.

Natas zullen we de baby-meet eens gaan plannen?
    Zullen we beginnen met de vraag WAAR?
    Ik vind alles best maar als er meer mensen komen is het wellicht slim om het centraal te houden.

Mooie foto's van je meisje zeg! Ik heb dit weekend ook weer nieuw spul in mijn album gezet!

Mijn vriendin (met wie ik vorig jaar samen de miskraam kreeg) is inmiddels ook bevallen van dochter Dianne. Van de week zijn we al wezen kijken en woensdag ga ik weer even. Wat is Jaron dan al groot zeg!
    Op onze site staan foto's van hun samen (bij 20-8).

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier eindelijk even 2 handen vrij! Alles goed? Ik heb even een beetje gelezen en hoop dat ik binnenkort ook net als sommige mazzelaars hier wat meer kan slapen! Ik weet dat borstvoeding sneller doorloopt, maar overdag halen we de 3 uur meestal net niet en 's nachts is het nog standaard 2 keer (3 als je 7.00 meerekent) gelukkig laat Tom zich wel makkelijk 's nachts wegleggen. Overdag gaat dat lastiger (net ook weer van 13.30 tot 16.00 zitten kroelen, slapen, in bedje huilen, toch weer honger, of alleen aandacht...) Maar het blijft een heerlijk ventje, een brede lach en een heleboel is weer vergeten!

Natas prachtige jongedame hoor! leuke foto's!

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    @Luna en Natas,

Wat een prachtige foto's en filmpjes.

NU zie ik pas goed dat Isis wel een beetje achterloopt. Wat zijn jullie babies al enrorm alert zeg! En Jaron is ook echt een ventje dat zie je duidelijk

Liefs van Treintje

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Treintje jij moet eigenlijk bij isis doortellen tot week 40 en dan pas echt tellen. (ik weet je UD even niet meer). Maar volgens mij was je ná mij uitgerekend (25 juli) dus dan is het logsch dat Isis 'achter loopt' .

14. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Luna,

Ja dat weet ik, maar ik heb niet zoveel vergelijkingsmateriaal dus ik wist niet precies hoe andere babies zijn op een bepaalde leeftijd. Isis zou nu nog geen 3 weken oud zijn geweest dus het klopt idd wel

Groetjes v Treintje

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    kan ze al lachen?
    (ik gok van wel, dus dan loopt ze weer 'voor' op jaron)

16. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Nee, ze lacht aleen in haar slaap en sinds deze week doet ze af en toe een klein glimlachje. Maar ze kijkt me ook sinds deze week pas langere tijd achter elkaar aan. Ik verwacht het eerste lachje wel binnenkort want ze trekt wel heel veel gezichten naar me.

Ik ga trouwens ook een draagzak lenen van een vriendin voor 's avonds want dan heeft ze het heel erg moeilijk. De rest van de dag en de nacht is ze hee lief en tevreden maar 's avonds kan ze alleen nog maar huilen. Zo kan ik haar idd lekker dicht bij me houden (of papa)

Groetjes v Treintje

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi ik heb inmiddels 4 draagdoeken in huis. Vandaag de tricot-slen geprobeerd. Daat zit hij nu wel heel goed in! Ideaal. Net ook zo met hem gefietst. Scheelt een hoop gedoe met de fietskar. En met eten heb ik hem net zo laten zitten, dus ik kan zo weer naar school fietsen.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@treintje: ze zeiden op het consultatiebureau tegen me dat je idd moet tellen vanaf de uitgerekende datum, met bijv. lachen. Milan volgt zijn mobiel al goed in de box, maar lacht ook nog niet. maar het begint er wel steed meer op te lijken! :D

vandaag alweer 2 maanden oud! gaat echt snel!

liefs rebbel

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna volgt alles al heel erg goed en ook op een voor haar grote afstand.
    Lachen begint ze nu echt mee, zie ook nieuwe avatar !

Deel Deze Pagina