Rebbel, fijn dat je weer thuisbent meid! Hoop mee dat de kleine minstens nog tot 34 weken zal blijven zitten, maar dat mocht hij besluiten om toch al te komen, dat het dan in ieder geval nog tot 32 weken duurt. Ben je in ieder geval in je eigen ziekenhuis. Sam, knappe Jildou!
Ik heb trouwens een kennis die is 3 weken geleden bevallen met 31 weken. De eerste is met 30 weken gekomen 4,5 jaar geleden. Dit kindje heeft maar een paar dagen in het academisch zkh gelegen en mocht toen al terug naar het regionale zkh. En afgelopen woensdag mocht hij zelfs al de couveuse uit. Toen was hij dus nog maar 19 dagen oud!! Hij doet het heel erg goed gelukkig!!
ben ik nog even snel Sam: wat goed van Jildou!! Rebbel: fijn dat je weer thuis bent...rebbelbeebje nog even blijven zitten hoor! Ik ben moe...het pokeravontuur ging door tot half 4 vanacht en ik moest wel vroeg op. Dus ben nu moe en ga lekker slapen trusten allemaal en tot morgen maar weer
goedemorgen. Gister als laatste en vanmorgen als eerste Sjonge jonge wat een weertje, ben ik even blij dat ik er niet uit hoef vandaag (naja wel even met de hond natuurlijk.. Gisteren nog alle sinterklaas kado's in gepakt en al even een gedicht gemaakt. Normaal doe ik altijd alles op het laatste moment, waardoor ik chaggie word. Dacht dit jaar moet het anders Sam: heb je wat goed kunnen slapen vannacht?
Goeiemorgen meiden, Jee Rebbel wat spannend allemaal weer. Goed dat Rebbelbeeb nog op zijn plaats zit. Ik blijf voor je duimen hoor dat je de 34 weken ruim haalt. Jootje, sterkte met de slechte nachtrust. Is altijd lastig de dag erna. Sam, de eigenaar van het paard is toch een huisarts? Lijkt mij dat die toch wel goed moet reageren op het verhaal dat je zwanger bent? Wel fijn dat hij goed reageerde en dat je over een paar (minimaal 8 ) maanden weer mag komen rijden. Natas, je hebt wel een superlieve vent hoor. De mijne vergeet dat soort dingen nog wel eens. Oei ben de rest vergeten. Vanmiddag mex griep prik halen met Isis. Fijne dag allemaal Xxx treintje
Treintje: Ja dat klopt.. Maar goed, ik weet ook dat ze heel anders kunnen reageren. Maar gelukkig was dat niet het geval !! Hoe is het verder met jou? Wanneer heb je weer een echo? Jootje: Neej slechte nacht gehad en voel me weer bagger.. Ben hard aan het bedenken wat ik wel en wat ik niet ga doen deze week. Vandaag heb ik bijvoorbeeld een korte st.klaas vergadering.. Morgenavond or-vergadering, WOensdagmiddag 'korte' cursus en donderdag en vrijdag weer werken dus.. Nou ja, daar denk ik nu nog niet over na. Dat weet ik nog niet of ik het ga redden. Denk op zich dat ik de rest toch maar even heen ga. Alleen vanmiddag weet ik nog even niet. Wil eigenlijk dan even slapen, want ik ben echt kapot..
hoi meiden, dank jullie wel voor de reacties! @sam: wat fijn dat het zo goed gaat met dat kindje! geeft goede moed! ik had gister even geen puf om te komen kletsen! had gister veel pijn en vandaag ook weer. beepje ligt in stuit met de voetjes beneden hebben we ook op de echo gezien en ik krijg dus steeds flinke trappen naar beneden, ze zijn echt heel pijnlijk! het voelt alsof beepje lange teennagels heeft en me zo van binnen open haalt. ik voel het ook echt heel erg laag, maar net boven mn vagina, mannetje heeft het gister ook geveoeld, daar voel je hem/haar gewoon bewegen. kent iemand dat? ik vind het zo vreemd dat het zo laag zit! vanmiddag hebben we een afspraak in het zkh over het doorspreken van de bevalling. ow ik heb net een wiegje besteld voor ons beepje, wat vinden jullie ervan?! Bekijk bijlage 30888
Rebbel, trappen op m'n vagina herken ik niet, wel heeft Yelina heel veel op m'n blaas getrapt wat nog wel eens voor ongelukjes zorgde. Wat een geweldig lief wiegje!!!
Fijn Sam dat de eigenaar van het paardje goed reageerde. Rebbel, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Ik denk dat je beepje lager kan komen omdat hij met de voetjes naar beneden zit. Dat is natuurlijk veel smaller dan een hoofdje. Ik ben maar een leek hoor, maar dit is mijn logica Wat een schattig wiegje! Treintje, alles goed met jou?
Sam en natas, het gaat goed met me hoor. Vorige week echt het hoogtepunt van beroerdheid gehad. Nu gaat het gelukkig iets beter. Luister af en toe naar het hartje met de angelsound. Op die manier hoop ik het vol te houden tot 10 december want dan mag ik pas voor de controle en nekplooimeting. Duurt nog lang maar daarna ben ik wel flink onderweg. Sam, super trouwens van de eerste stapjes van Jildou. Knappe meid. Hier heet Isis net de griepprik gehad.Ze gaf geen kik. Daarna weer teruggebracht naar het kdv. Voelde me een zeer slechte moeder want ik heb zoveel keer gehoord dat de andere moeders hun kindjes de rest van de dag thuishouden. Ik zal niet helemaal in waarom ik dat zou doen. Het gaat prima met haar. Maarja, zal wel iets missen ofzo
Haha Treintje, nou op zich misschien dat je er dan zelf bij bent, maar goed, neem aan dat ze op het kdv ook wel zien als er iets niet goed is. En ga er ook niet echt vanuit dat er iets mis zou gaan. Trouwens als ze niet eens een kik gegeven heeft.. meis dan heeft ze er zelf ook geen last van gehad toch !! Denk niet dat je iets mist hoor !! Fijn dat het weer wat beter met je gaat!! En super dat je het hartje kunt horen.. Zat er ook net aan te denken.. Maar ik denk dat de kans vrij groot is dat ik het vroeg voel en dan is het gewoon zonde van m'n geld denk ik dan !!
vanaf wanneer voelde je Jildou? Ik Isis met een week of 18 maar ik denk dat ik deze eerder ga voelen. Voel nu soms af en toe al kriebeltjes waarvan ik denk dat het iets zou kunnen zijn
Treintje: Ik voelde Jildou met 16 weken al dagelijks.. Toen twijfelde ik al om zo'n ding te kopen, maar mn vk vond het beter als ik onzeker ben, dat ik dan even langskom om het hartje te horen. En achteraf was het maar goed ook, want dan was het om 4 weken gegaan !! Hihi Jildou zoekt iemand die in de tv woont geloof ik !!
Rebbel: wat een superl wieg. echt heel mooi vervelend dat je pijn hebt..heb geen ervaring met trapjes zo laag. Denise lag overdwars gevouwen met de voetjes in mijn zij... Sam: wat balen dat je nacht weer niet zo lekker was! goed dat je gaat kijken wat je wel en niet kunt volhouden. wel belangrijk ook aan jezelf en BIB te denken. Treintje: geeft niks dat je ze terug hebt gebracht naar het KDV. Als er niks aan het handje is waarom dan niet. Je bent geen slechte moeder!!!! Jenny: zo laat maken wij het dus ook nooit! wist niet wat me overkwam tot zo laat dat lawaai.
Treintje, heel goed mogelijk hoor, dat je de tweede al eerder voelt. Met Yelina had ik zo rond de 10 weken ook al het idee dat ik wat kriebeltjes voelde die van haar zouden kunnen zijn, met 11 weken wist ik het zeker. Hmmm. Hier net een mailtje gehad van de diƫtiste. Jammer dat er qua fruit een paar produkten op het lijstje af te raden produkten staan waarvan mij eerder verteld was dat ik ze wel mocht hebben. Balen, aangezien ik die dingen erg lekker vind. En wat ik wel mag hebben: vinnikechnielekker. Verder kan ik op zich wel wat met haar advies. Zal even wennen worden, maar dat gaat vast wel lukken.
Dombo: vind het echt super knap al zoveel afgevallen! ik ben ook eens 13 kg afgevallen, werd zwanger en kwam 25+ kg aan! ben nu weer op het gewicht wat ik had voor ik ging afvallen Ik ga nu iig geen moeite doen om die kilo's weer kwijt te raken aangezien we bezig zijn met een brusje voor Denise
Dat gaat jou ook lukken Dombo! Wat goed van Jildou zeg! Toevallig heeft Lucas gisteren ook zijn 1e stapjes los gezet Rebbel fijn dat je weer thuis bent meid. En was je gisteren nog naar het as uitstrooien van je oma geweest? Vandaag weer voor het eerst gewerkt. Zolang als ik 2 uurtjes werk moet ik archiveren en als ik meer uren ga werken gaan ze mij dingen leren dus ben benieuwd. Ik ben wel een beetje teleurgesteld omdat ze al met een hoop mensen bij mijn directe collega op kraamvisite zijn geweest en had eigenlijk wel verwacht dat ze mij zouden vragen. En had ook geen uitnodiging gekregen voor sinterklaas zaterdag op het werk. Uit het oog uit het hart .