Ooh heerlijk!!! Jildou schrok behoorlijk.. Maar had haar ook verslikt.. Dus was wel even zielig Maar goed, daarna gewoon weer lekker gespeeld, en net zo gek als altijd !!
hoi dames, even snel tussendoor illegaal op het werk... wij hebben besloten om Rihanna niet te laten inenten, nu die beslissing gisteravond gemaakt is voel ik me zoveel geruster. Wij vertrouwen de rotzooi die in die spuit zit niet, maar de keuze was wel erg moeilijk, omdat je als ouders zijnde nee zegt tegen deze spuit je gelijk te horen krijgt van stel nou dat ze het wel krijgt en er gebeurt wat....je krijgt gelijk het idee dat je slechte ouders bent... maar goed we zijn eruit en wij laten het niet doen! hier nog nieuws? aangezien ik al een tijdje niet geweest ben?
Goedemorgen.. Nou Liesje, ben je dan ook slechte ouder als je kind iets blijkt over te houden aan de vaccinatie? Sorry vind ik een beetje rare redenatie. Je weet gewoon van te voren niet wat wel of niet de juiste beslissing was. Dat je hem niet wilt geven snap ik wel. Dat is ieders eigen keus. En als jij idd de mex.griep hebt gehad en zij heeft hem niet gekregen, dan denk ik ook niet dat ze hem alsnog zal krijgen.. maar goed, wie ben ik !! Verder hier niet zo'n goed humeur. Zeer slecht geslapen weer en Jildou is ook niet erg gezellig. Maar goed, zal wel weer beter worden !!
Liesje, herkenbaar hoor, in onze familiekring zijn we er nog net niet om veroordeeld. Ze vonden dat we een beetje hysterisch reageerden op wat er al dan niet in die spuit zit. Tja, als je het dan vanuit onze ogen bekijkt zou je ook kunnen zeggen dat zij hysterisch reageren op de griep, maar dat mogen we dan weer niet zeggen, want dat zien we natuurlijk helemaal verkeerd. Het is net wat Sam zegt, je weet niet (en kunt van te voren niet weten) welke beslissing de juiste is. Hier heeft mannetje ook net een stevige griep gehad met symptomen die op de Mex.Griep zouden kunnen wijzen. Alleen minder heftig, maar dat zou weer te verklaren kunnen zijn dat hij eind jaren '60 een mogelijke variant van de Mex.Griep zou kunnen hebben gehad. Sam, sterkte vandaag! Rebbel, donderdag is jouw controledag toch? Succes vandaag, hoop dat blijkt dat het allemaal nog stabiel is gebleven.
Dombo: Ik vind ook dat er hysterisch wordt gedaan rondom de mex.griep hoor.. Kom op, 1 op de zoveel duizend mensen wordt ziek.. En t is nog een milde vorm ook! Als Jildou dit niet met haar hart had gehad, had zij hem ook niet gekregen denk ik..
Sam, groot gelijk dat jij en veel anderen er wel voor hebben gekozen. Er zijn hier veel kindjes met problemen met de luchtwegen en dan wil je als ouder zijnde liever geen risico lopen met je kindjes. Onze meisjes zijn gezond, pakken heus wel eens een virusje van de een of ander mee, maar verder geen noemenswaardige problemen.
goedemorgennn Zitten alweer een tijdje beneden, Zo eerst even wandelen. (tis nog droog) Denise heeft gister de enting wel gehad. Ze heeft nu wat verhoging maar eet/drinkt verder goed. We hebben gekozen het wel te doen aangezien ze erg vatbaar is voor van alles en het hele jaar zowat al verkouden is, de ene na de andere kuur heeft voor oorontsteking/luchtwegen. denk niet dat je een ontaarde ouder bent als je niet laat enten. Ieders eigen keus.
Die honden van mij krijg ik ook wat van. Als we thuis komen, laat ik ze altijd eerst in de hal. Mochten ze nat zijn, blijven ze daar iig tot ze zo goed als droog zijn. Anders blijf ik bezig .. Nou nu waren ze wel droog maar ze wilden er in. Dus op een gegeven moment doe ik ze naar binnen, was aan het stofzuigen. Breng ik Jildou net naar bedje, kom ik beneden, liggen ze weer achter in de mand.. Heel bijzonder ..HAHA!!
rare wezens die honden Heb Denise toch maar even op bed gebracht, zat de hele tijd in haar oogjes te wrijven...maar geloof niet dat ze het leuk vind.
Hier de hele dag misselijk, niet erg maar toch een vervelend gevoel , even dacht ik daarnet te moeten overgeven, maar een paar keer goed in en uit ademen hield het tegen Misschien effen iets kleinds eten...
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm *** ZWANGER *** Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010 meisje Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010 voor de lijst geheim Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010 Treintje1, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010 Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 1-6 juli 2010 verrassing Pippo, 29 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 Mone, 32 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 AFSPRAKEN 01 dec: Lindada CB 04 dec: Ischa CB (prikjes) 17 dec: Julian 1 jaar! 18 dec: Nena 1 jaar! 23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!) 04 jan: Sam CB
nou onze meid heeft toch nog 3 kwartier geslapen. zit nu alweer vrolijk op de loopauto! nu zo even eten, denise naar de creche brengen, boodschappen doen, hondje groter blokkie uitlaten en dan weer werken... (daarna lekker weekend ) Heb idd gehoord dat wanneer je misselijk bent je beter kleinere porties verdeeld over de dag kunt eten. (maar spreek niet met ervaring)
Ja klopt wel redelijk hier ook zo.. ik eet nu alles in etappes !! Werkse vanmiddag meis!!! Ik heb al weekend haha sorry