ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh klinkt heerlijk Mone.. Geniet er lekker van meis!!! Het wordt vast geweldig.. Dikke kus alvast!!!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Mone, spannend hoor, nog 2 nachtjes slapen. Je zult vast een fantastische dag hebben!

3. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    @Sam, ja ik kan ook wel onzeker zijn hoor ;) Komt omdat je die miskramen niet vergeet en kan vergeten...En ik vergelijk deze zwangerschap natuurlijk ook met de vorige..Levy voelde ik volgens mij al met 15 weken...En ik voel gewoon nu nog niets, heeeeeeeeel af en toe..Dus dat maakt me wat onzeker, 2 dec vk...Ben echt benieuwt!!!
    @Rebbel, thnx voor je knuffel...Het zal vast wel goed gaan daarbinnen, maar heb gewoon een bevestiging nodig!!!
    @Pippo, ik ken het gevoel van misselijk zijn..Heb het nu zelfs nog!!! Maar goed, het hoort erbij...We krijgen dat er allemaal gratis en voor niets bij :p
    @Dombo, nog maar een paar kilo meid...YOU GO GIRL!!! Echt goed van je hoor..
    @Mone, geniet van je nachtje met nu nog je vriend en overmorgen je man!!! Als ik je niet meer spreek voor zaterdag, dan wens ik je veel geluk en een mooie dag toegewenst...

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Latoya, bedankt!

Op verzoek een foto van mij in maart met de meisjes op de bank, hier was ik op m'n zwaarst:

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En deze is van vandaag:

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WOooW Dombo!!! GEWELDIG meis!!! Echt superknap!!!

Latoya.. Het was ook niet lullig bedoeld hoor lieverd. Ik snap wel dat je daardoor nu onzeker bent!! Maar kan het ook zijn dat je placenta voor ligt? Dat zou al heel veel verklaren namelijk!! Hopelijk is het snel controltetijd voor jou!!

Hier tot een uur of 3 behoorlijk geslapen, daarna begon de ellende weer tot een uur of 6 en toen nog tot 8 uur geslapen.. ook wel eens fijn. Toch een redelijke nacht.. Niet dat ik me toppie voel ,maar het idee en hoe dom, dan word ik niet-misselijk wakker en voila, dan ben je weer onzeker :D !! Hopeloos :D

7. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi Meiden,

Heb nog even niet bijgelezen. Hopelijk heb ik daar dit weekend tijd voor.

Ik heb wat priveeberichtjes uitgestuurd. Zouden jullie deze willen lezen? Ik hoop dat ik nog op tijd ben;)

Xxx v Treintje

8. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Jeetje Dombo wat een verschil!!!!!
    Echt heel knap van je. En wat heerlijk om zo beloond te worden met een fantastisch nieuw figuur!!!!

Dikke knuffel v Treintje

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dombo, een hele dikke proficiat hoor! Er is echt resultaat :)! Een dikke duim (zoals we aan onze kindjes zouden doen :p).

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Geweldig joh! Ik herken je niet eens meer! Een hele nieuwe Inez. Echt super.

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Je hebt antwoord!
    (lief trouwens)

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Sam mooi beginnend buikje joh! (dat was ik zo met 12 weken proest!)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JennY: Haha JEEJ :p !!!

Treintje je hebt bericht ;) !!

14. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Mooi buikje Sam. Wat heb je toch een geweldig figuur (;)ben niet jaloers haha)

Mijn buik ziet er al uit alsof ik 16 weken zwanger ben:(. Ik moet echt opassen met wat ik aantrek. Als ik het iemand vertel dan zeggen ze direct "ja dat zag ik al". Hmmm, ik ga vast de 12 weken niet halen met geheimhouden.

Meiden bedankt voor jullie berichtjes!!!!!

Xxx treintje

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha dank je wel Treintje!! Nou zo'n super figuur heb ik nou ook weer niet hoor :D :D !! Hmm ja dan wordt het wel moeilijk om het nog niet te vertellen..

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ all, THANKS!!! Ben zelf ook erg blij met het resultaat. Nu nog een paar kilootjes en dan ben ik er en begint de echte strijd ... op gewicht blijven.

Treintje, ook van mij heb je bericht!

Sam, mooi beginnend buikje al zeg! Kan me herinneren dat je met Jil maar zat te wachten tot je buikje een beetje begon te groeien.

Zo'n zwanger buikje is het enigste buikje dat ik ooit nog zou willen hebben, geen dikke blubberbuik meer. Haha.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja dat klopt.. Dus nu had ik me voorbereid op laat een buikje en komt ie al wat :D :D !!

Ja op gewicht blijven, maar weet zeker dat je dat ook gaat lukken!!

18. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede
    @Dombo, zo jij bent opeens een heel ander persoon om te zien hahaha!!! Goed hoor!!!
    @Sam, waar kan ik je buikje zien???
    @Treintje, ik heb geen prive berichtje :(
    Morgenmiddag heb ik een pretecho!!! Ik belde omdat ik niet kan wachten tot de 20 weken echo...Dus morgen ben ik 17 weken en ze zei eerst dat het beter was om het met 20 weken te doen en blablabla..Ik zei dat ik met Levy ook met 16 a 17 weken een pretecho heb gedaan en toen zagen ze meteen dat het een jongetje werd :D Dus morgen weet ik wat het gaat worden en of alles het nog doet daarbinnen...SPANNEND!!!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Latyoa in m'n album ;)
    Wat leuk morgen pretecho, veel plezier!!!

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Latoya je hebt PB

Deel Deze Pagina