Ook hier nog niet getrouwd, al zou ik wel graag willen. Maar ja, trouwen kost centjes Mone: een hele mooie dag morgen. Geniet ervan.
Ja, in feb he Sam! Jootje, hier is het ook zo, geen hulp van mijn moeder of schoonouders...dus moet allemaal van onszelf komen...ik wil het klein houden, maar manlief wil het groots hebben vandaar...
WHAHA nou dan weten jullie wat jullie te wachten staat !! Hier ook niets van wat betreft jurk ofzo van ouders/ schoonouders gekregen. Wel een mooi cadeau hoor !! Verder toch wel groter gevierd dan aanvankelijk gedacht, maar was ontzettend mooi !!! Zou zo weer willen. 8-2-2008 !!
hier net andersom, ik wil het groter, als het goed is trouw je maar 1 keer en dat wil ik dan ook goed vieren
Ja 7 weken !!! In sept in ondertrouw gegaan.. 21e, de 22e begon mn mk toen Maar we hadden toen alles al vastgelegd qua datum dus hebben het toch maar februari gelaten !!
Ja, hier ook flink feesten hoor maar niet jan en allemaal bedoelde ik daarmee...soms zie je familieleden niet en vind het dan stom om ze ook uit te nodigen en manlief zijn kant is gigantisch groot !
oww zoo ja. Naja ik weet eigenlijk niet wie ik zou uitnodigen van mijn kant van de fam. Mijn vader komt uit een groot gezin maar het contact is erg verwaterd. (door ruzies ed)
Is normaal dat er ruzies zijn in de familie...maar bij manlief is het echt heel veel nichten en neven, tantes, nonkels...erg veel