Nou.... bij ons was dat niet zo moeilijk !! We hadden een feest van dik 90 man s avonds. Eten deden we met zo'n 15 man. Fotograaf voor een leuke prijs (die inmiddels zn prijzen een keer over de kop heeft gegooid) een dj voor een leuke prijs !! En een leuke locatie!
Hoi meiden! Ik kom na een maandje ongeveer ook eens even kijken! en ik kom jullie vertellen dat ik maar met het topic (en eigenlijk heel zwangerschapspagina) stoppen ga! Dit niet omdat ik jullie niet lief vind.. integendeel! maar ik kan het simpelweg niet meer bijhouden! Chell is een erg actief dametje dat mij overdag goed bezig houd! (en dit dan wel in positieve zin ) Tegenwoordig krijg ik van haar ook niet echt veel PC tijd, want ze moet en zal bij mama op schoot en neemt dan vaak het toetsenbord in beslag! Daarnaast werk ik nog en help mijn opa ook nog! Ik kan dan vaak pas 's avonds echt geconcentreerd internetten ( en meestal ben ik dan ook al moe), en meestal hebben jullie dan al zoveel gekletst dat het voor mij geen beginnen aan meer is om te lezen! Ik vind het dan ook voor jullie ( en ook voor mij) erg vervelend om elke keer "in te springen" en jammer dat ik dan mssn wel belangrijke of leuke of verdrietige dingen van jullie daardoor missen moet! Ik heb een aantal dames van jullie op msn, en daar zal ik wss wel zo nu en dan eens mee beppen hoe het gaat etc! Sorry meiden.. ik vind jullie allen even lief ..en mis jullie ook wel, maar als ik meeklets wil ik dat doen omdat ik ook alles lees en weet en helaas red ik dat niet!Het voelt voor mij wel een beetje alsof ik nu ook mijn zwangerschap etc afsluit omdat ik die mt jullie allemaal heb meegemaakt! Ik wens iedereen verder het allerbeste toe .. en de zwangere ladies een superfijne zwangerschap!
Hmm erg jammer Lindaa Wat je zegt klopt wel. En als je geen tijd hebt is dit zo ook niet leuk. Nou we spreken elkaar nog wel op msn, dus als je wat wilt weten van hier, dan vraag je maar !!! Misschien dat je later weer meer tijd hebt!! Heel veel geluk iig!! Dikke knuffel!! Ik zal je iig wel missen!!
Lindaa, ik snap je keuze maar al te goed. Ik ben ook een hele tijd niet actief geweest hier. Nu ik weer wat meer tijd heb, en mijn handen iets meer vrij ben ik weer wat meer te vinden hier. Wie weet kun je weer bij ons aansluiten als je in rustiger vaarwater komt...wat mij betreft ben je altijd welkom!( en zo denken de meesten vast!) rustig aan!
naja die banner is een gokje hoor! vorige cyclus was na het stoppen met de pil 26 dagen. Das vrij kort voor mij. Ik heb eigenlijk altijd wel wat onregelmatig gehad... ik test eerst nog niet iig mocht er over 3 dagen nog geen bloed zijn
Mijn gevoel zegt niks eigenlijk. Ik ga er zelf vanuit dat het wel weer een aantal rondes gaat duren....kan het alleen maar meevallen. Zie wel.
ja ben wonder boven wonder relaxt!!! haha normaal was ik allang bezig geweest met de gedachten te gaan testen over 3 dagen
Linda, dikke knuffel en hou je goed! Je hebt inderdaad gelijk, alhpewel we je wel zullen missen, maar Sam houd je zeker wel op de hoogte!
Latoya van harte! Leuk hoor! Mijn ouders hebben 5 kleinzonen 9waarvan dus 3 van mij zijn) en JUICH JUICH in februari wordt het eerste meisje geboren. de hele familie is heel verheugd. Dat waren we sowieso al maar sinds we weten dat het een meisje is gaat iedereen helemaal los. Ze wordt volgens mij op handen gedragen. Bij mijn schoonouders hebben ze allemaal 1 jongen en 1 meisje, alleen wij hebben 3 zonen.
Linda bedankt voor je gezelligheid de afgelopen 2 jaar. Ik wens je heel veel geluk met je gezinnetje en hoop nog weer eens iets van jou te horen. veel geluk meid!
HIHI neej dan hier Jildou is van beide kanten het eerste kleinkind.. En nummer 2 zal ook het 2e worden !!
dan word ze vast aardig in de watten gelegd ofnie? Bij mijn ouders is Denise het eerste kleinkind en word door opa, oma en beide tantes echt ontzettend verwent. Bij mijn schoonouders is ze het 5e kleinkind van de 6. 3 jongens en 3 meiden. Zie je toch dat dat heel anders is.
Hier is ons dochter het 9de kleinkind van mijn moeder en zoonlief het 11de...dochter 6de meisje en zoonlief 4de jongetje Aan manlief zijn kant, was dochter 1ste kleinkind en zoonlief 2de jongen...