Hoi Sam, Als je twijfelt gewoon bellen hoor. Zo te horen heb je een hele leuke VK dus die zal zeker goed reageren Groetjes Treintje
Meiden, nog enorm bedankt voor de berichtjes voor Mone. Ik wet niet of ze al tijd heeft gehad om de kaart te lezen, ik heb hem nl aan de ceremoniemeester gegeven, maar ik zal als ze terug is even vragen of ze hem gezien heeft. Jullie hadden zo veel lieve dingen geschreven dat ik uiteindelijk de kaart op een A4tje heb geplakt want de tekst paste niet op de kaart. Op de kaart zelf heb ik gezet 'van je forum maatjes' Xxx treintje
Leuk Treintje!!! Toppie !! Ja ik weet het nog niet of ik ga bellen !! Pfff.. maar neig er toch wel een beetje naar.. Vind het een beetje gek dat het nu ineens minder wordt, ben nog geen eens 9 weken.. haha nou ja morgen dan !!
Zo heb ff gebeld. Had natuurlijk as usual mn huisarts.. hmmm..Daar kan ik net wat minder mee.. Maar goed.. Hij snapte het aan de ene kant wel, maar hij zei dat het op zich geen probleem hoeft te zijn, zolang ik geen buikpijn of bloedverlies heb kan ik er beter maar van genieten !! Maar als ik ongerust blijf mag ik gerust deze week even bellen om even langs te komen.
Ja ik wacht nog ff af tot woensdag en anders bel ik idd gewoon!! Maar t zal wel goed zijn.. maak me vast druk om niets Pippo hoe was je echo?? !
Goedemorgen iedereen! Vandaag had ik mijn echo! Het hartje klopt en is mooi op schema! We zijn zo blij! Hopelijk blijft alles goed gaan en volgende week zaterdag mogen we terug ons jongste spruitje terug gaan bezichtigen op scherm ! Dan met manlief en kindjes erbij!
hoihoi, ben ik ook weer, mn buik is nu redelijk rustig! @sam: knuffel meid, anders gewoon weer even bellen! @pipo: super meid!!! gefeliciteerd, lekker genieten hoor! nog even een leuk nieuwtje! MILAN HEEFT HET NU HELEMAAL DOOR EN LOOPT HIER HEEL DE KAMER ROND! GAAT STEEDS STAAN EN LOOPT AAN! GEWELDIG OM TE ZIEN! daar hebben we ons dan een tijdje geleden druk om gemaakt! hij is nu 17 maanden en hij loopt zelf en dat terwijl hij nog eens 1,5 maand te vroeg was! ik ben trots op mn ventje! liefs rebbel
Treintje heb ik het gemist door de drukte??? Daarom niet minder geluk gewenst hoor! Leuk idee! Sam bij onzekerheid en je er rot onder voelen gewoon bellen!!! Pippo heerlijk meid!!! Gefeliciteerd! En nu nog een goede 30 weken geduld en goed broeden... Rebbel leuk hoor, dat is dan ook heel snel gegaan toch van staan tot lopen? En idd hij doet het super!
Mone, lekker genoten lees ik. Haha, dat is inderdaad even wennen, je MAN! Je bent welliswaar al weg, maar bij deze toch nog een fijne vakantie en geniet ervan! Treintje, bedankt voor het regelen van de kaart! Sam, bij twijfel gewoon bellen hoor! Pippo, wat fijn om jouw berichtje te lezen. Een mooi kloppend hartje en op schema en volgende week al weer even kijken naar je kleintje. Wat een geruststellend gevoel! Rebbel, wat goed van Milan. Dat doet een mamahart dan toch wel weer even sneller kloppen! Meid, hij doet het geweldig allemaal. Had gisteren nog een mooie opsteker, heb voor het eerst sinds 'n afvalrace een nieuwe broek gekocht. Ik keek wel even m'n ogen uit hoor, ik ben dus gekrompen van maat 48/50 naar .... maat 38. Ik ben blij.
Jeetje Dombo wat goed zeg. Dat is echt een dramatisch verschil. Wat zal je trots zijn!!!!!! en terecht Voel je je ook anders (fitter?) Sam, goed dat je van de week belt als je je nog onzeker voelt. Rebbel: Super van Milan. Knappe man. Leuk he die eerste stapjes PIPPO GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O wat moet dat een fijn gevoel zijn zeg. Lekker ook dat je snel weer mag. Ik moet nog 1.5 week wachten en dan mag ik ook weer even gluren. Is ook meteen de nekplooimeting. Best spannend. Xxx treintje
Dank je wel voor de felicitaties! Inez, wat goed zeg! Je mag echt trots zijn op jezelf! Treintje, nog niet toe aan een banner?