Kan ik me ook iets bij voorstellen. Zal voor mij ook zo zijn als de tijd daar is. Maar af en toe lijkt het me ook wel handig. Minder vroeg opstaan bijvoorbeeld! De boterham krijgt ze bij oma, alleen de borstvoeding kan ik niet aan oma overlaten. En dan zou ze ook eens een keertje kunnen blijven logeren. Kan ik eindelijk eens uitslapen... (wat is dat ook al weer?)
Nou dat logeren hoeft van mij nog niet Maar donderdagochtend is het wel fijn dat ik haar niet hoef te wekken voor bv idd !! En uitslapen? Ooh dat hebben we zondag nog gedaan tot kwart over 9
Ik heb trouwens net even in je fotoalbum gespiekt, en je buikje groeit al aardig! Gaat toch sneller bij een tweede, zo zie je maar.
Jaloers... Ik ben al blij als ze tot 8 uur uitslaapt, en dat is al heeeel sporadisch! En dan probeer ik Dennis af en toe zo ver te krijgen dat hij er eens uitgaat met haar (na de bv dan wel te verstaan), maar dat gebeurd dan ook 2x en dan ben ik weer elke keer de pineut. Hij blijft wel lekker liggen maffen. Hij zal haar ook niet een keer in bad doen of aankleden. Als ik daar dan een keer over door'zeur', komt meneer er weer lekker makkelijk vanaf met dat ik het beter doe. Ja als hij het nooit doet, wel ja! En dan lees ik in die blaadjes dat moeder ook een keer de vaders iets moeten laten doen, en niet steeds commentaar hebben dat zij het beter kunnen. Hij mag van mij aanmodderen, maar hij doet het niet! Het commentaar is andersom! (sorry hoor, moet af en toe even spuien)
Nou lekkere vent zeg .. Neej Jildou is door de week meestal tussen half 8 en 8 uur wakker.. Ook wel eens half 9.. Maar ook enkel eens om 7 uur.. (vooral vrijdags, dan moet ze er ook uit om die tijd ) In het begin deed ik het meestel wel met Jildou, nu ze ouder wordt, doet Kor haar vaak in bad. Vindt hij ook wel leuk en ze spelen dan echt heel gezellig.. Vind dat echt zo'n vader/ dochter momentje worden !! Ik word dan ook de badkamer uitgekeken, ga ook gauw weg, geen pottenkijkers he !! Alleen als ze huilt s avonds word ervanuit gegaan dat ik wel ga, en daar ben ik nu wat verandering aan het aanbrengen Eerst gaf ik dan nog wel eens een slokje maar ja, nu wil ze dat niet meer, dus prima dan kan vaders ook heen !!
Nee als ik er ben, is mama voor de verzorging. Op de een of andere manier krijg ik het er ook niet in dat we niet meer volgens de normen van de jaren 50 leven... (Verder is het een super vader hoor! Begrijp me niet verkeerd Maar het geeft af en toe best frustraties van mijn kant...)
Ja kan het me wel voorstellen. Zo heb ik me ook wel eens gevoeld. Maar nadat ik het gezegd had, is het een heel eind beter geworden gelukkig!!
Nou de 'hints' worden niet echt goed opgevat, haha! Meestal denkt hij dat ik ruzie zoek, waardoor we uiteindelijk chagrijnig naast elkaar zitten. Dus dat werkt niet echt. Ik heb al van alles geprobeerd: van boos tot zielig tot proberen uit te leggen. Als het al effect heeft, is dat van korte duur. Maar ik snap wel waar het vandaan komt. Zijn vader was militair, dus bijna nooit thuis. Hij doet gewoon hetzelfde als dat hij van vroeger gewend is.
Ja dat kan wel zo zijn, maar hij moet toch inzien dat jij niet de enige bent die voor Deena zorgt als jullie beiden thuis zijn? !!Pff mannen..Soms...