Weet je, ergens is het jammer, want ik bespeur tussendoor toch wel enigzins het gevoel dat het jammer is, maar aan de andere kant is het ook wel weer mooi van moeder nature dat Jildou zelf aangeeft te stoppen. Ik vind dat je het super gedaan hebt hoor. 14 maanden is super lang en je hebt het zeker niet makkelijk gehad.
je kan dan gewoon tandemvoeden. de smaak verandert idd wel maar doorgaans vinden die groten dat niet erg want de beginners melk is wat zoeter. Mooi he van het lijf dat die de melk dan automatisch aanpast aan de jongste.
inderdaad er is dan gewoon colostrum vaak zie je wel dat moeders die tandemvoeden minder last van stuwing krijgen. en als je wel stuwing krijgt dan kan de oudste dat weer weg drinken. tandemvoeden hoeft niet altijd te betekenen dat je er twee tegelijk aan d eborst hebt. Je kan ook na elkaar laten drinken.
Vind ik ook. Maarja, af en toe kan ik het beter aan de hond uitleggen, die snapt het beter. En dat is ook een man!
ik ben helaas geen gram van de borstvoeding afgevallen. Sterker nog, bij ruben kwam ik juist alleen maar aan. je eet ook vaak meer (althans ik wel want anders ga ik van mijn stokkie)
oh wat leuk! Dit is het begin al hoor. Opeens heeft ze straks het vertrouwen en zal ze n iet anders meer doen.
kan nu toch ook? Ik slaap niet altijd thuis hoor. Dan krijgt hij gewoon een fles en kolf. Dus als je lekker eens een weekend op adem wilt komen zou je dat kunnen overwegen.
jeetje niet zoveel beppen jullie...zo kan ik blijven teruglezen Sam: angelsound, leuk zeg!! kan je wat vaker naar BIB luisteren. en Jildou geen BV meer. Zal vast even wennen zijn. Jenny: Nee, ik ga nog niet testen. Ik verwacht gewoon dat ik een langere cyclus heb...... Lindada: Hmmm...ik herken mijn mannetje wel wat in die van jou. Erg frustrerend soms! ik zeg er vak wel wat van, maar daar word je op laatst ook moe van.
wat vervelend zeg. Wij hebben het spanningsveld ook wel gehad dat ik wilde dat hij meer deed, maar als hij het deed dan vond ik dat hij het niet goed genoeg deed. Nu heb ik geleerd om er niets meer van te zeggen. Dus tja af en toe komen ze beneden in kleding waarvan het mijn keus niet zou zijn. Weet je, ook al zeur je niet eens, hij heeft zichzelf nu wijs gemaakt dat hij het toch niet goed doet. Dus hij moet het vertrouwen krijgen dat hij het wel goed doet. Misschien af en toe een compliment maken ofzo? Misschien kunnen jullie in het weekend allebei een dag voor je rekening nemen. Bijv jij de zaterdag en hij de zondag. Dan moet hij wel.
geen hints, gewoon open kaart spelen. Spreek vanuit jouw gevoel. Dus niet wat jij denkt dat hij denkt, maar jouw gevoel. En dan zonder hem aan te vallen. Dus ook weer niet zeggen: ik heb het gevoel er alleen voor te staan. Maar draai die boodschap om, ik zou het fijn vinden als jij in het weekend een dag voor je dochter zorgt zodat ik ook eens uit kan slapen.
Bij mij hetzelfde... helaas! En ik ging er stiekem vanuit dat ik af zou vallen. Viel dat even tegen! Er moet nog steeds een paar kilo af.
Ik heb het onderwerp afgelopen weekend weer naar voren gebracht, en hij beloofde beterschap. Dus eerst maar even dit weekend afwachten.
Goedzo Lindada Ik heb deze week bij vriendin t hartje met angelsound gehoord Maar die van mij doet het niet?? Batterij is hopelijk leeg.. dus zal straks 1 halen en anders kan ie weer fijn terug.. Grrrrr!! Heb ik weer !! Jenny : Dank je wel !!
Nou en dit is nog fraaier.. Heb ik een batterij, doet hij het .. dus ik zoeken.. houdt hij ineens op.. Ja lichtje brand nog wel, maar hoor niets meer..
Drammen De mijne gaat ook liever in het weekend achter de computer zitten. Het weekend heeft 2 dagen en 1 ervan slaap ik uit. De enige keuze die hij heeft is kiezen welke dag hij er vroeg uit wil. Iedere weekend krijg ik weer gegrom, maar daar heb ik mee leren leven. Het is ook zijn meisje en mama wil ook uitslapen. Geldt ook met eten koken s'avonds. Hij mag kiezen. Eten koken of Isis naar bed brengen. Vaak wordt hij boos omdat hij niet van keuzes houdt. Dan kies ik voor hem Het klinkt heel kinderachtig en dat is het ook wel, maar als ik dit niet doe, dan doe ik echt alles in huis (zelfs de kattebak moet ik 5 keer vragen nu ik zwanger ben). Ben er na 13 jaar achter dat dit de manier is voor ons Maar idd als hij iets doet, dan zeur ik ook niet over de manier waarop dus Isis loopt wel eens in pyama shirt en spijkerbroek door het huis