ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
  2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja dat is waar. Het kindje zit wel vrij laag tov de honden. Ook het babynestje zit precies op de hoogte van de hondensnuit (alhoewel jouw honden beide dacht ik wel kleiner waren).

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    We moeten maar eens zien wat Jildou tegen die tijd wil.. ALs ze niet wil lopen, dan wordt het toch echt een duo ;) !!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het tempo van lopen ligt dan nog heel laag he, en als ik lees dat jullie veel lopen met de honden, dan heb je voor haar toch wel een wagen nodig vrees ik.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kyra wel, Spike is een joekel hoor :D !! Die is groter dan een duitse herder. Is wat groter uitgevallen dan in eerste instantie de bedoeling was ;) !! Komt ongeveer tot midden bovenbeen, dus precies de hoogte van dat stoeltje.. Maar hij komt er verder niet aan, dat is niet m'n probleem, wel dat hij langsvliegt en de modder me om de oren vliegt ;) !!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies Jenny, en ik wil toch wel wat doorlopen ;) !! Vooral met vies weer ;) !! Ach het lost zich allemaal wel weer op straks :D !! Op mp staan hele mooie dus dan houden we dat mooi in de gaten!!

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Je hebt trouwens tegenwoordig ook een soort zadelzit als plankje achter de kinderwagen. Werkt hetzelfde als een plankje, maar ze kan er ook op zitten.

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Even gegoogled...

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja die had ik ook gezien idd!! Maar weet niet of die ook achter onze kinderwagen kan..

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    rebbel hoop dat de kleine lang blijf zitte

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ohhhh! Ik heb van het weekend langer op bed gelegen! Jaja, ik had het voor elkaar! Ik heb hem zelfs zover gekregen dat hij haar in bad deed. Alleen moest ik haar eruit halen, omdat hij haar 'niet' kon afdrogen... Ach, het is al heel wat!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jajaja you go girl :D :D :D !!!

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Danique heeft 2 dagen over de 40 graden koorts gehad, ze was een klein ziek vogeltje. Gistermiddag heeft ze de hele middag op de bank op mijn buik gelegen, arm wurm. Vandaag is de koorts gezakt naar 38.8 en is ze weer wat tieriger.
    Ik heb denk ik bijholteontsteking. Au au au! En ik ruik helemaal niks meer, dus ik merk ook niet meer goed of Danique en poepluier heeft...... totdat 't echt helemaal doorlekt, gatsie.

Miek, lees dat jij met Timo ook de hele tijd op schoot hebt gezeten. Zielig zijn ze dan hè.

Treintje, beterschap aan Isis!
    En succes donderdag met de NP meting. Wat wil je zelf liever, bij de gyn blijven of naar de VK?

Sam, ik heb voor Danique alleen gewoon bekertje (dan zorgt mama voor de anti-lek :D) en de rietjesbeker van Nuby.
    Super meid, 14 maanden BV!!!

Wat leuk Jenny, een 'echte' Piet aan de deur!
    Geweldig, die koppies en de mooie pietenpakjes. Ik zie dat Jaron pepernoten ook heeeeeel lekker vindt, hahaha. Bij het Sintfeest van mijn werk heeft Danique dat ook ontdekt.

Ja hoor Lindada, Deena heeft een heel knap toetje!

Sterkte Pippo! Helpt kleine beetjes eten niet tegen de misselijkheid? En vanille vla? Heb me ook wel eens laten vertellen dat wat gember eten kan helpen.

Rebbel, ik duim voor je dat je gevoel niet klopt. Knuf!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aah beterschap Natas en Danique!!! T zit jullie ook niet mee he??
    Haha nou dat zie ik nog niet zo zitten, Jildou en een bekertje de hele dag.. Dan drinkt ze ook te weinig.. Ik heb de hele dag door eigenlijk wel wat drinken voor haar staan en pakt ze wanneer ze zin heeft.. Kan je aan Danique niet zien dat ze zit te poepen?? Hihi Jildou loopt dan lekker rood aan en zit er echt bij te kreunen :D

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Als ik op dat moment naar haar kijk zie ik het idd, zo'n poepgezichtje ja :D. Maar ja, ik had het vanmorgen dus niet gezien...... en dat heb ik geweten :$

Ik heb hier niet de hele tijd drinken staan. Ik geef haar, onder mijn begeleiding, af en toe het bekertje. En sinds kort de rietjesbeker erbij.
    Maar ze drinkt niet veel, ook al bied ik het haar vaak aan. Ze moet wel wat meer gaan drinken nu ik van 3x BV naar 2x ben gegaan. Melk nog steeds niet, ook niet zwaar aangelengd met water.

Ik had vanavond van kantoor ons jaarlijkse secretaresse-uitje gehad, naar Derek Olgilvie...... wel heel jammer dat ik daar nu niet naar toe kan.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat is idd flink balen :( :( Moeilijk dan he? Jildou krijgt s ochtends thee, tussen de middag flesje melk, en s avonds voor het naar bed gaan een beetje melk. En s ochtends (afhankelijk van hoe laat uit bed ;) ) en s middags nog wat thee of dixap.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik geef alleen nog water...... nou ja, en melk dus maar dat mot ze nieh ;)

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hihi, ik denk dat alle moeders het meteen doorhebben wanneer hun kroost zit te poepen! ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ja, moet altijd erg om Jildou lachen :D Maar soms vind ik het zo sneu, zit ze een half uur te persen, zit er niets in die luier!!

Natas: je kunt veel zeggen, maar Danique is verder niet eigenwijs ofzo :p WHAHA :D !!

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Lust ze dat dan? Voor water haalt Deena haar neus op. Ook niet zo gek met die zoete bv die ze gewend is.

Deel Deze Pagina