hoi, @natas: beterschap voor jullie! @inez: ooh wat ga jij goed zeg met je gewicht! toppie! wat knap van de meiden, maar wel balen dat jij gaatjes hebt. @sam: gefeliciteerd met je 10 weken! aah sneu voor jildou, maar ze vergeeft het je vast wel! kijk idd eens op mp voor een duowagen, wij hebben hem daar voor 100 euro vandaan en hijziet er nog super uit! @bruidje: succes bij de vk meid! hier vandaag tot nu toe een rustige buik gelukkig! vandaag komen de spullen voor de moxa therapie binnen, ik ben benieuwd! liefs rebbel
Zo dames, jullie blijven schrijven! Ik ben zo vreselijk misselijk, als ik iets eet of drink heb ik het gevoel dat het er weer uit wil, maar als ik niet eet krijg ik hetzelfde gevoel. Als ik iets fysieks doe hetzelfde (pieter optillen ofzo). Wordt er helemaal gek van, en dan is Pieter ook nog ziek, dus die heeft veel aandacht nodig, en ik kan het hem niet allemaal geven omdat ik mezelf zo vreselijk voel, en dan voel ik mee slechte mama en dan voel ik me nog vervelender...boehoeh! Blijf maar hopen dat deze misselijkheid (en vermoeidheid) door een virusje of bacterie komt, maar ben bang dat ik toch iets anders moet concluderen.... Morgen weer werken, heb er echt geen zin in, maar vind niet dat ik me ziek kan melden na net een week vakantie en tenslotte is het m'n eigen schuld....
Ben gisteren met Pieter om 17u mee naar bed gegaan, om 18.30u werden we gewekt door papa voor het eten, om 19.30u kwam er iemand van moeders voor moeders, en om 20.30u lag ik weer in bed. Vanmorgen werd Pieter wakker, heeft een flesje melk van papa in bed gekregen en heeft mij pas om 9.30u gewekt. En nu ga ik weer naar m'n bedje aangezien Pieter er ook weer in ligt en ik weer moe ben....dit is toch belachelijk? Zijn er dames die hier ook zo'n last van hadden?
nee ik doe gewoon nog hetzelfde werk maar de werkzaamheden zijn zoveel meer geworden dat er gewoon geen tijd meer voor is Ik forum thuis niet omdat ik er 's avonds gewoonweg niet aan toe kom. Ik ben blij als ik 's avonds om 20 uur zit en dan moeten er ook nog dingen in huis worden gedaan jammer genoeg
yep bij Rihanna was ik moe moe moe en nog eens moe overdag werken, de hele avond slapen en dan naar bed gaan en gewoon verder slapen tot de volgende morgen 7 uur en dat dag in, dag uit dus ja ik herken het zeker wel
Zo moe Mone dat ik er niet meer aan wil denken! Natas Tom had dit vorige week ook, nu vermaakt hij zich weer prima, hij zat gewoon eccht niet lekker in zijn vel en nu kletst hij en speelt zo leuk... Ook slapen lijkt nu echt naar een keer gegaan... Sam nog bravo trouwens voor je 14 maanden! Ik vond het echt jammer toen het niet meer lukte met Tom... Rebbel houd vol hoor!!! Inez wat goed van je meiden bij de tandarts, ik mag zelf nauwelijks kijken! Liesje succes met je gesprek, let's Hope for the best! Zo ik houd het even kort, sorry
dankje Mariss! ik duim ook voor een goede uitkomst...(mijn baas kennende zal het voor mij wel niet gunstig uitpakken maar goed)
ben ik ook weer, na 2 dagen in het sinterklaasgedruis te hebben gezeten. T'was gezellig en Denise is behoorlijk verwent. Van mijn ouders hebben we een jaarkaart gekregen voor de kinderboerderij(zit ook een speeltuintje bij) zooo leuk! Zal even terug lezem, jeetje wat hebben jullie weer gekwekt!
Hmm Natas vervelend.. Ik voel me niet meer zo schuldig hoor .. Vanochtend heb ik de pleister eraf gehaald, en toen ik dat gedaan had, gebruikte ze haar handje ook weer normaal.. Dus is het wel weer goed !! Liesje, hup thuis achter die pc !! Verder... weet ik het ff niet meer, sorry dement!!
Jammer Liesje, dat je helemaal geen tijd meer hebt. Kom je wel ff vertellen hoe je gesprek is gegaan? Rebbel, fijn dat het rustig is in je buik! Mone, ik was ook zo vréselijk moe de eerste weken bij Danique. Tot een week of 15/16, nog aardig lang dus ook. Maar ja, toen had ik hier niet nog een kleine rondlopen, dat scheelt. Meid, als je het niet trekt dan meld jij jezelf WEL ziek hoor. Is verplicht Eet je vaak veel kleine beetjes? En ik zei het laatst tegen Pippo, wat gember eten schijnt te helpen tegen misselijkheid. Maar als het nou echt te erg wordt dan zou ik even naar de HA gaan voor medicatie. Nou Mariss, dan hoop ik dat Danique nu even hetzelfde heeft als Tom en dat het maar een fase is van een paar daagjes Vanmorgen weer een poepluier gemist omdat ik met die verstopte holtes helemaal niks meer ruik..... 't arme kind had helemaal rode billetjes! snik snotter Voorlopig tussendoor ook maar even checken, want dit is niks. Ik ontdekte net bij het naar bed brengen hele lichte uitslag op Danique's huidje. Dan zou het geloof ik de 6de ziekte kunnen zijn geweest? Sam, ik heb me aangemeld op pspsmamas . Ik had Photoshop dus heb net de trial van PSP gedownload, ben benieuwd of ik de eerste les ga begrijpen en kan maken.
Lindada: Hahah wat leuk, DEnna nu al verkering kijk maar uit als ze wat ouder word En tja als ik die foto van haar zie begrijp ik jullie buurjongetje maar al te best!! wat een lekker dingetje en wat goed dat je mannetje zo zijn best heeft gedaan het weekend! Jeeeejjj voor Jildou!! goed zeg dat ze nu al loopt, heeft ze haarzelf dan vlot aangeleerd. oww en wij hebben de antillekbeker van de prenatal. Drupt niet, gaat niet te snel, prima dingetje voor maar 2 euries! Pippo: hoop dat de misselijkheid snel wat mag afzakken! Rebbel: Rustig aan meis, nog even volhouden. Hoop dat de moxatherapie gaat helpen!! Drinken: als ik lees wat jullie kindjes drinken, dan drink Denise echt wel heeeel veel....zuipt ook altijd gelijk de hele fles leeg. Bruidje: Ach ja die kilo's...bij mijn vlogen ze eraan terwijl ik naar het eten keek. Ben in de gehele zwangerschap meer dan 25 kilo aangekomen, waarvan wel heel veel vocht was. de eerste 10 kilo was ik al kwijt meteen na de geboorte. Dus hopelijk bij jou ook zo! Dombo: oeii 3 gaatjes, en die angst herken ik helaas! moet nodig naar de tandarts...goed dat je dames geen angst hadden Liesje: hoop dat je gesprek pos. gaat uitpakken...zo niet wat ga je dan doen?? Sam: joehoeee alweer 10 weken! Mone: bah, jij ook al misselijk! En dan ook nog eens erg moe!Hoop ook voor jou dat het snel mag afzakken. Danique: Beterschap!! snel beter worden hoor! Gelukkig gaat je temp alweer wat naar beneden.
Oooh sorry ik had wat gemist !!! Mone je klinkt iig erg zwanger!!! Dikke knuffel!! Maar denk wel aan jezelf! De eerste 3 maanden zijn t belangrijkst he!!! Natas, goedzo, zet hem op !! Liesje succes met je gesprek! Rebbel fijn dat buikje rustig is !! Alweer bijna 33 weken JAHOE !!
Dombo: Wat een knappe meiden!! Ja ik ben ook geen held bij de tandarts hoor, bleagh!! En helemaal niet na de laatste keer.. Gaatje vullen, verdoving die weer eens niet werkte !! Wordt het niet beter van!!
ik probeer wel tijd te maken hoor alleen op het werk is het lastig en thuis kom ik er helemaal niet aan toe jammer genoeg maar ik kom zeker wel vertellen hoe het gesprek gegaan is
Hoihoi, jammer dat je er zo weinig bent Liesje! Hier bij de vk geweest.. en ben aardig geschrokken... mn baarmoeder ligt 3 weken voor op groei dus ik moest voor een groeiecho wederom en morgen testen op zwangerschapssuiker.. De echo kon ik direct terecht en ons meisje is nu al 2800 gram... het buikje ligt qua grootte 6 weken voor op groei, het hoofdje ruim 3 weken.. Verder enorm veel vruchtwater wat nog altijd zou kunnen duiden op suiker... Morgen gaat de vk kijken naar de resultaten van de echo, maar het zou als het in dit tempo doorgaat zomaar kunnen zijn dat ze in gaan leiden met 38 weken.... Have mercy.. ik ben maar 1.61cm...... pfff...
in het ergste geval moet ik weer 5 dagen gaan werken als het niet goed uitpakt en dan ga ik op zoek naar ander werk en moet de wens voor een 2e maar even in de ijskast
zo zeg...je groeit echt goed ik ben wel blij dat ze je zo goed in de gaten houden ik hoop ook dat ze dat bij mij bij de 2e ook gaan doen omdat Rihanna niet klein/licht was