ik krijg graag ongevraagd wijze raad! En dit is een hele goede tip van je! maar ik ga ook zeker niet akkoord met alles wat de baas wil. De baas heeft zolang lopen te rekken met dit gesprek, het zou eind november al plaatsvinden en ik heb er 2 weken zelf achteraan moeten lopen om de afspraak te krijgen. Ik heb echt het gevoel dat ze lopen te rekken dat ze straks als mijn ouderschapsverlof afloopt dat ze pas willen beslissen en dan moet ik weer 5 dagen werken omdat ze mij die vrijdag niet willen geven. ze weten natuurlijk ook niet dat er veel meer van afhangt dan die vrije dag
Hé meiden nog even snel... Bedankt voor het meeleven, maar het grote mannetje snapt het helemaal en heeft me al een foto van een halfslapende Tom gestuurd! In geval van heimwee ga ik driftig shoppen! Tom moet toch nieuwe kleren in 92!!! Als het vliegtuig neergaat heeft NL wel een tekort aan cardiologen, die hebben massaal deze vlucht gekozen, naast wat spaarzame anesthesiologen... Medisch vliegen we wel goed dus! Ik had trouwens best een grote vent dan met 3910 bij 39 weken
hoihoi, sorry alleen even vlug doorgelezen, mn moeder is even boodschappen doen en milan ligt op bed dus even zp! dank jullie wel voor de reacties! de nacht is hier wel redelijk gegaan alleen midden in de nacht wakker en erg misseleijk! nu is mn buik weer erg gevoelig, reageert op elke beweging die ik maak. ik heb ook last van mn darmen! bah! loop zowat leeg! gister ook veel slijm verloren, ik ben benieuwd naar de controle morgen.. zo weer genoeg geklaagd! even leuk nieuws! vandaag 33 weken zwanger!!!!!
Fijn Mariss dat grote man precies aan voelt wat een moeder op pad nu nodig heeft! Heel lief van hem! En idd lekker shoppen!!!! (dat mis ik wel. Ik hoef voor jaron amper wat te kopen. Zelfs de grote jongens hebben nog genoeg winterspul wat ze aan kunnen.) (trouwens, stort maar niet neer hoor. Behalve het cardiologen te kort geeftd at zoveel rotzooi. Dus doe maar niet. )
Jenny: Ja maar jij hoeft het weekend erna niet op vakantie.. Ik zie het alweer gebeuren, Maar goed, zeg ook niet dat ze hem niet krijgt hoor.. Had liever gehad dat ze hem na het weekendje kreeg, maar goed, dat kan weer niet Liesje: Nou ja, je doet net alsof het gif is, het is natuurlijk gebaseerd op de gewone griepprik dus dat valt ook wel weer mee Verder idd ieder zn mening!!
REBBEL wil je mij beloven dat je direct het ziekenhuis belt als de buik nog onrustig wordt dan dit? Ik weet het, je zit niet op een opname enzo te wachten, maar oei wat klinkt dit allemaal dat er een bevalling op hande is. Als jij dat beloofd, dan zet ik nu het vreugdedansje voor week 33 in! YES !
ik beloof het jenny! ik wilde net gaan googlen op symptomen die op een bevalling wijzen, gezien dat misselijk zijn en last van mn darmen.
ik zeg niet dat het gif is maar wij vertrouwen de inhoud van het vaccin gewoon niet omdat het gewoonweg niet getest is op kleine kinderen. Rihanna had anders de gewone griepprik ook niet gehad, dus deze ook niet.
de bijsluiter van het middel dat ze toegediend krijgen staat duidelijk dat het middel NIET getest is op kleine kinderen Kijk maar op de site van EMEA
Als je wilt googlen dan is het een teken dat het je niet lekker zit, dus zeg BELLEN! Ik werd idd misselijk, spugen, en mijn darmen liepen leeg. Maar goed, het wil niet zeggen dat het bij jou nu ook zo is, maar je weet het niet en met jouw hele medische verhaal zou ik bellen. Wellicht kunnen ze nog iets doen waardoor je week 34 haalt en anders dan komt het misschien dit weekend al. (huh we hadden toch kerst afgesproken?)
ja ik vind dat altijd zo moeilijk.. nu ik zo op de bank lig is mn buik wel weer rustig op af en toe een harde buik na. morgen moet ik al vroeg op controle, maar als het erger word vandaag ga ik bellen.