ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

jezelf geen rare dingen in je hoofd halen he!

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nee, maar ik kan niet wachten tot de echo......duurt me allemaal veel te lang, verlies op het moment ook slijm, weet niet of iemand daar ervaring mee heeft? Maar dat helpt niet....;)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone: Ik slijm wat af!! :D En Pippo ook ;) !! Toevallig hadden we het er bij de juli-mama's over :D !!

Jenny: ja ik dacht ook maatje 21, maar neej hoor, 22 en is niet veel te groot ofzo!! Verkoopster zei ook, ze moet deze maat ook wel hebben! Wat betreft het sparen, klinkt hartstikke goed en ze leren dat idd!!!

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

sorry voor mn ego vandaag, maar wilde even melden dat het redelijk is gegaan vandaag. jullie reacties zijn erg lief, maar geloof me maar dat ik echt geen risico's neem hoor! als het echt niet goed voelt bel ik het zkh. idd opname is niet leuk, maar de gezondheid van beepje gaat voor. ;) ik ga zo in een warm bad om te ontspannen en dan vroeg mn bedje in. zie best op tegen de controle morgen.

fijne avond!

liefs rebbel

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedenavond,

Rebbel heel veel sterkte morgen!! Hoop dat je baarmoedermond hetzelfde is gebleven.. gelukkig zit je al wel in een "safe"zone...

De vk denkt dat ze morgen mn bloeduitslag wel krijgt.. ik moet in ieder geval volgende week naar de gyn voor weer een echo.. en dan hoor ik meer.. Ze bestempelen het niet als spoed, maar wel iets waar zeer goed aandacht aan moet worden geschonken, dus wel een prettig idee!

Ik had een zilvervlootrekening bij de dsb voor de kleine man maar die is niet meer natuurlijk.. dus moet weer opnieuw op zoek maar 5000 euro kon ik nog lang niet aan.. hihi nog niet eens 1000... komt vanzelf wel ;)

Mone zegt helemaal niets hoor misselijk, niet misselijk... wanneer heb je een echo?

Jenny ik vroeg me ook al af wie dat was.. maar dacht misschien heb ik wat over het hoofd gezien met mn warrige hoofd :D

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    super dat je buik ff rustig was vandaag:D

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, gelukkig maar meid, dat buikje weer vrij rustig was vandaag. En natuurlijk weten we wel dat je het zkh echt wel belt, maar meid, we leven zo met je mee en willen zo graag dat het met jullie allebei helemaal goed gaat komen. (en dat gaat het ook, daar ben ik van overtuigd).
    Heel veel succes morgen in het ziekenhuis!

En Rebbel, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor!

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Mone, ja hier ook veel last van slijm en ook veel na elk toiletbezoek! ;) Vanmorgen zelfs opgestaan en ik voelde nattigheid...maar alleen maar slijm te zien ;)

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Rebbel, veel succes morgen...ik duim voor je! Slaapwel!

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    hier ook nog steeds een hoop nattigheid.. al heel de zwangerschap door..

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier hebben de kindjes elk een eigen knuffelspaarrekening met al heel wat aardig op moet ik zeggen! Zij hebben dan ook het geld vna hun geboorte allemaal op de rekening gekregen en ook de centjes van verjaardagen, feestdagen....;) En voor we ons huis kochten, kregen ze elk maand een bedrag van ons! Maar nu moeten we wat geldin onze zolder/slaapkamer steken :)

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hey bruidje, hoe is het met jou ondanks de onzekerheid?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel geen verontschuldingen meis!! En ik vertrouw volkomen op je eigen gevoelens hoor :D !!! Sterkte morgen!!! Hopelijk gewoon weer naar huis!!!

Uuh verder... Ikke even niet meer weten :( ...

Ooh die 'onbekende' wil ik best wat over zeggen, maar dan via pb ;) !!

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

dat had ik ook.

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

geniet van je bad en slaap lekker. Vertrouw op je gevoel meid!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker koese dames!!

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Begrijp me niet verkeerd hoor, mensen mogen zich best aansluiten als ze zich met ons verbonden voelen. (al vraag ik me af of je er nog echt tussen komt aangezien wij al dik twee jaar samen schrijven).
    Maar ik vind het ronduit brutaal om je opeens in een discussie te mengen zonder te zeggen wie je bent en wat je hier doet.

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Rebbel heel veel succes morgen meid! En hopelijk is er niets veranderd.

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Helaas heeft mijn baas weer dingen gezegt die hij helaas niet waar kan maken. Ik zou op de afdeling boekhouding blijven werken maar het schijnt dat ze maar tot maart iemand nodig hebben en daarna kunnen ze het weer zelf aan. Dus kom ik weer gewoon op de order-invoer. Als ik er weer aan toe ben ga ik flink solliciteren. Ik heb ook nog 58 verlofuren over waarvan ik er 32 mee mag nemen naar volgend jaar en 26 uren komen te vervallen omdat ik ze niet meer op kan nemen. Ben ik ook wel boos over.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dan mag je cao daar wel op na slaan. Want als hij niet waar kan maken dat jij ze opneemt, dan moet hij zorgen dat je ze wel mee kan nemen, of dan worden ze uitbetaald.

Deel Deze Pagina