ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: mooi buikje meid!!
    heb je al wat van pipo gehoord?

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, vervelend dat het toch nog steeds onrustig in je buik blijft. Hoop dat de kleine toch nog minstens zo lang als Milan blijft zitten.
    Dikke knuf en nog even volhouden meid. Ondanks dat je weet dat het voor een goed doel is zal het zeker niet altijd even makkelijk zijn.

Sam, mooi buikie en wat een prachtige kerstbomen hebben jullie!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je inez! :)

mannetje is nu een kerstboom halen, dus die gaat hij vanmiddag opzetten! gezellig! :)

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

Heeee, hallo!
    Toevallig kwam ik even meelezen!
    Hier gaat alles goed. Kleine meid doet het ook goed, is al weer bijna jarig! Doet al ruim 7 stapjes los, dus het lopen zal ook wel niet lang op zich laten wachten! Ik geniet volop van mijn (bijna) kleine dreumesje!

Leuk om al die zwangerschapsbanners te zien! Gefeliciteerd meiden!
    Ook super al die banners van de meiden die weer bezig zijn, hopelijk met een mooi resultaat!
    2 banners ontdekt voor het afvallen! Dombo, you go girl! Zoveel kilo! Hoe dan?!
    Ischa ook lekker bezig!
    Ik ben zelf nu 14 kilo kwijt sinds juni! Ik was altijd slank, maar mijn zwangerschap heeft roet in het eten gegooid! Nou ja nog 7 kilo en dan ben ik er!

Hoe gaat het met iedereen?!
    Oh volgens mij wordt Nena (eindelijk) wakker, ik kom later even nog meer lezen, vind het zo leuk weer wat te lezen van jullie! We hebben zo'n lange tijd meegeschreven!

Liefs!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel: Ja je weet het niet he!! Ik hoop dat de kleine nog lekker even blijft zitten!!! En leuk kerstboom neerzetten :D Jildou taalt er niet naar, dus dat is wel ideaal moet ik zeggen :D !!

Nogn iets van Pippo gehoord, anders horen jullie het natuurlijk ;) !!

Verder is manlief aan de poets. Ik voel me best wel belabberd. Fijn is dat, 2 dagen werken en het is weer gebeurd :( :( Vanmiddag babyshower van vriendin dus ja, daar moet ik ook ff heen ;) !! Maar goed, dat wordt vast wel gezellig..

Lola wat fijn om wat van je te lezen :D !! En wat een knappe meid. En ook alweer bijna jarig :D Time flies :D :D !!! En ook lekker aan het afvallen!! You go girl!!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Echo van Pippo was goed hoor :D :D !!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mooi buikje Sam!
    En wat een leuk versierd kerstmeisje heb je :D

Het kan een fase zijn Ischa, dat Lucas niet wilt slapen. Heb je van dat smeerspul tegen pijnlijk tandvlees?
    Beterschap voor je hondjes!

Hey Lola en Wens, welkom terug!

Jootje, misschien helpt het om Denise eerst in een leeg bad te zetten nog zonder water? Ik heb laatst een antislipmat voor in bad gekocht, Danique vond het altijd super in bad maar toen ook krijsen. Ik heb haar aan die mat laten wennen door haar eerst zonder water erbij in bad te zetten.

Gefeliciteerd met de goede echo Pippo!!!!!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jippie!! :)

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pippo, gefeliciteerd met je goede echo!!!

Lola, leuk dat je weer even komt spieken. Fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine. En jij ook goed gedaan hoor, al weer 14 kilo eraf en nog maar 7 te gaan!

Ik heb m'n oude anti-candida dieet weer opgepakt, ben weer gezonder gaan eten en heb de afgelopen maanden heel erg goed op de calorieën gelet. Moet er nu op gaan letten dat ik weer meer calorieën binnen ga krijgen, alleen zit in nu meestal gek genoeg gewoon vol en heb geen behoefte aan meer eten.
    Eind volgende week heb ik nog weer een afspraak met de diëtiste en ga dat even met haar overleggen.

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Lola: ook al goed bezig met die kilo's...moet ook nodig, maar de wil ontbreekt op het moment. Dus heeft het geen zin.
    Zie na de feestdagen wel weer eens als ik dan nog niet zwanger ben ;)

Sam: weer niet lekker, jakkes meis!! Gelukkig een lief mannetje die voor je het huishouden doet. Rustig aan!

Pippo: jeeejjjj goede echo! gefeliciteerd

Badje vol laten lopen als ze erin zit, goed plan. Antislip heb ik er idd ook in. zal morgen eens kijken of dat wat is. bedankt voor de tip.

Heb vanmiddag de kerstboom opgezet :) leuk leuk!! kerstkaarten nog niet gepost, door alle drukte vergeten postzegels te halen. Naja dan maandag maar weer

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    julian ook bijna woeiii
    je had gewoon echt paar minuten eerder keizersnede moeten krijgen hihi dan waren we tegelijk feestje aan het vieren:p

12. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Ze begreep het eerst helemaal niet. Ze zei dat ik beter paracetamol kon gebruiken (ja dat helpt dus niet). Toen viel opeens het kwartje bij haar;). Ze begreep niet zo goed waarom ik het gebruikt had (was net gestopt een par dagen ervoor). Toen ik het had uitgelegd begreep ze het wel, maar ze was echt heel verbaasd.

Ik heb 100mg per dag gebruikt. Die kan je bij de drogist kopen en bij de Habenox studie ( soort Alife studie) in Leiden krijgen de patienten dat ook

Xxx treintje

13. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Oooh had mij ook kunnen overkomen. Het is zo fijn dat iedereen het nu weet. Dan kan ik lekker klunzig zijn zonder dat mensen vragen 'jeetje ben je zwanger ofzo':)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed gedaan Treintje :D :D !!!

Hier wel leuke middag gehad, maar nu gesloopt! Al was ik dat van te voren ook al :) !!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goedeavond meiden!

Hier is alles goed met ons beebje! Hebben kleine vingertjes in opmaak gezien, oortjes, hersentjes die zich beginnen vormen,...ons beebje doet het uitstekend! Binnen 2weken mag ik terug op controle en dan terug op 12wk...;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super meis :D :D :D !! Krijgt jullie kleintje ook hersentjes?? Ik dacht zaagsel :p
    Sorry, moe en dus flauw ;) !!

17. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Jeetje Sam, mooi buikje. Die valt niet meer te verbergen:)

Pippo!!!!!! hoera, gefeliciteerd met de mooie echo meid.

Liesje wat fijn van je baas. Veel plezier met klussen. Ik hoop dat het snel raak is voor jullie

Sam, ik hoopd at je mannetje buiten alle ontslagen valt. Spannende tijd hoor

Rebbel, je doet het goed joh. De 34 weken komen nu heel dichtbij. Alles daarna is echt geweldig!

Isis is gelukkig weer beter. De HA heeft haar oortjes even bekeken en gelukkig geen oorontsteking en ook haar longen klonken OK. Gelukkig is ze opgeknapt want ze moet maandag alweer een griepprik. Ik zal nog wel even bellen of dat wel slim is zo kort na ziekte

Xxx v Treintje

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ach Sam! STOUT van je!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi grapje meis ;) ..

Treintje.. Neej dat is idd niet te doen ;) .. Vandaag was ik bij vriendin. Haar moeder was dus ook op de babyshower en die zei: jeetje wat is dat :D :D Die wist al wel dat ik zwanger was.. Maar die schrok ook al :D
    Wat betreft manlief zn werk, ja afwachten weer :( ..

Gelukkig meis dat Isis weer beter is!!

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Treintje, fijn dat Isis weer beter is!
    Blijft grappig, de reactie van de gyn.

Pippo, fijn dat alles goed is met je beebje!

Deel Deze Pagina