ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    Pff, lag ik half 11 op bed, denk lekkere lange nacht. Was Jildou elke keer wakker na 15 minuten!! Waarom weet ik niet. Houd het er maar op dat ze het koud had! Maar goed, al me al was het 1 uur voordat ik sliep. Vanochtend half 8 werd ze wakker van Kyra die weer heel zielig was :( Zij bij ons op bed, flesje melk en hebben we heerlijk tot kwart over 9 uit geslapen en al met al tot 10 uur heerlijk gelegen :D !! Poppie :D !

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen,
    Nou Pieter en bij ons in bed liggen....ja 's avonds om te rekken voor hij naar z'n eigen bedje gaat, maar 's morgens wil meneer aktie, en dat schijnt op ons bed niet te kunnen......

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mone mooie banner :D :D !!

Hihi dit is ook nieuw voor Jildou hoor :D :D Maar heb er heerlijk van genoten :D :D !!

Verder ben ik blij dat ik morgen naar vk kan. Heb een behoorlijk gevoelige onderbuik. En ik voel mn baarmoeder al een heel eind boven mn schaambod uit, is dat altijd zo vroeg bij een 2e?

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geen idee Sam maar zou natuurlijk goed kunnen omdat het wat sneller oprekt bij een 2de.

Staat je goed Mone, mooie banner!

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Thanks, het is nog wel een voorzichtige hoor....

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He meiden!
    Alles goed hier?

Ik heb net alles verstuurd van de DSB om mijn geld terug te vragen. Pfff, wat een gedoe zeg. Alleen de zilvervloot is nog niet geregeld, want daar moet je weer 100 kopieën bij doen om te bewijzen dat we echt de ouders zijn...:( Nouja, ik hoop dat we het snel terug krijgen.

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Vrijdag was trouwens leuk op mijn werk. Jan Smit kwam een half uur zingen i.v.m. lichtjes van Sophia. Leuk hoor, zo'n prive concert! :D

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Pippo wat fijn dat de echo goed was!

Dombo al bijna 20 kilo kwijt! Pfff knap hoor! Mij lukt het niet eens om die laatste 5 kilo kwijt te raken... Maar ik moet ook toegeven dat ik er niet echt veel moeite voor doe.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Lindada :D !! Wat balen van dat geld zeg dat je daar zoveel voor moet doen :( :( !! GRRR!!!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindada, balen inderdaad dat je zoveel moeite moet doen om die centjes terug te krijgen. Hoop maar dat het nu snel wordt afgehandeld.

Die -20 kilo, dat is niet over 1 nacht ijs gegaan hoor, voor ik mezelf er uiteindelijk toe kon zetten om echt door te zetten is er toch nog behoorlijk wat tijd overheengegaan. Maar als die knop dan toch uiteindelijk om is bij mij gaat het daarna meestal vrij soepel. Al moet ik bekennen dat het me nog nooit zo makkelijk is afgegaan als deze keer. Ik moet er nu bijna op gaan letten dat er niet teveel af gaat!

En bij jou die laatste 5 kilo, op een gegeven moment kun je die knop omzetten en dan zul je zien dat het als een speer gaat!

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    navond,
    gelukkig niet teveel gekletst hier, dus hoef ook niet veel terug te lezen ;)

Zijn vandaag naar de doop van mijn nichtje geweest. Daarna nog een veraardag geviert en nu lekker aan het bankhangen :)

sam: succes bij de vk morgen
    Mone: banner staat je geweldig :)
    Dombo: denk idd dat als je echt wilt gaan afvallen, de knop zo word omgezet....als je het echt wilt! Vind het echt super knap van je!
    Lindada: balen zeg, dat je zoveel rompslomp hebt om je geld weer terug te krijgen. Hoop dat het met de zilvervloot helemaal goed gaat komen

verder: weltrusten allemaal

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    succes morgen bij de vk sam

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi dank jullie wel.. Gelukkig duurt het nog even tot vanavond ;) .. Ben nu kotsmisselijk.. waarvan weet ik niet ....

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    gefeliciteerd meid, ben super blij voor je! :)

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: succes vanavond meid!
    @mone: mooie banner! :)
    @lindada: jeetje balen hoor! hopelijk heb je het geld snel terug!

@hier: het gaat redelijk, alleen word mijn buik met de dag onrustiger! de harde buiken zijn vaak ook pijnlijk, voorl vannacht maar wel onregelmatig. nu zijn ze helaas ook weer flink aanwezig! ik denk dat het zo nu ook wel zal blijven. verlies veel slijm en mn (.)(.) doen erg zeer en lekken flink melk, vooral 's nachts. maar woensdag zitten we op de 34 weken!! :D milan is met 34+1 geboren, dus vanaf dan is er echt elke dag een. :) en is de spannende periode weer voorbij! als ik donderdag nog zwanger rond loop eten we gebak! we hebben het toch maar weer mooi uitgezeten vanaf de 22+5 week met veel rust! :D

ik bedacht me vanmorgen ook dat het alleen deze week nog nodig is dat er elke dag iemand in huis is voor milan! en volgende week woensdag nog. mannetje is dan vanaf 24 dec. vrij en na de feestdagen zou ik dan op 36 weken zitten, dus mag ik zelf weer voor milan zorgen! :) super lief dat iedereen ons zo heeft geholpen, maar het is ook wel een lekker vooruitzicht dat we ons eigen leventje weer terug gaan krijgen!

liefs rebbel

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Rebbel, ik zat net inderdaad al even naar je banner te kijken. Die 34 weken nadert nu met rasse schreden, al weer bijna tijd voor een feestje, een drie-dubbel feestje zelfs dan, want ik vind het reuze knap van je dat je het zo ver hebt weten te brengen in deze zwangerschap.

Het heeft je veel gekost, je had en hebt bijna geen privacy, de zorg van Milan heb je moeten overdragen aan anderen, huishouding, etc.
    En natuurlijk weet je waarvoor je het doet, maar wat zal het straks heerlijk zijn om alles zelf weer te mogen doen.

Lieve Rebbel, nog even doorbijten meid, je gaat goed zo en hopelijk houdt je buikje zich nog rustig genoeg om je beebje in ieder geval minstens tot 36 weken binnen te houden!!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je wel! heel erg lief van je!! :)

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, volgens mij kwam m'n bm met Yelina ook veel sneller boven het schaambot uit dan met Alyssa.

En voor vanavond, veel succes bij de VK!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel ik ben trots op je!!! Echt super hoe je dit dan toch weer geflikt hebt hoor!!! Topper ben je !!! Ik ben zeer benieuwd hoelang de kleine nog blijft zitten..

Hier vanochtend dus flink misseiljk. Haalde Jildou uit bed en moest haar meteen neerzetten en rennen naar de wc. Het bleef alleen bij een aantal keren kokhalzen en mn stukje cracker kwam er weer uit, waar ik net 2 happen van had gehad :p !! Weet niet wat het is, voelt iig niet lekker. Gelukkig nu wel wat minder, maar nog niet weg :( !!

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

Rebbel, die 34 weken nadert aardig snel zeg!
    Ik hoop dat je beebje nog even blijft zitten

Pippo, feli met je goeie echo!

Sam, wat balen zeg die misselijkheid. Succes vanavond bij de vk.

Verder heb ik niet bijgelezen dus sorry voor degenen die denken dat ik hun vergeten ben :)

Hier nog steeds geen beslissing over wanneer de pil de deur uitgaat...ik slik deze strip gewoon af...het was toch nog maar een weekje..vrijdag is de laatste pil uit deze strip en waarschijnlijk daarna klussen!

Verder afgelopen vrijdag 2 nieuwe fietsen besteld, compleet met achterzitje voor Rihanna en dit weekend de kerstboom opgezet en de rest van het huis versierd.
    Rihanna vind de kerstboom waanzinnig interessant en vooral de glimmende kerstballen zijn moeilijk om vanaf te blijven :D

Deel Deze Pagina