@sam: dank je! wat balen dat je nog zo misselijk bent meid! @liesje: dank je ik hoop het ook! spannend hoor aan de klus! @kerstboom: mannetje heeft hem zaterdag gezet en milan vind het erg mooi! hij blijft er goed vanaf! had ik echt niet verwacht. we hebben gezegd dat hij auw doet omdat hij prikt! nou wijst hij naar de boom en dan zeggen wij mooi he, hij zegt dan auw! haha!
bijna aan de klus...eerst de pil de deur/raam uit en dan aan het werk! dus dit jaar zwanger worden gaat niet meer lukken.... maar mannetje had het al over volgend jaar in de kerstboom een 2e eerste kerstbal! nou dan mag ie wel hard aan het werk en dan maar hopen dat we gauw zwanger zijn hahaha
HAHA you go man van Liesje !! Rebbel: Nou denk niet dat het van de zwangerschap is. Wel mee te maken, maar denk dat mn eten van gsiteravond even niet zo goed was voor mij.. Zwitsers aardappelpannetje en daar zitten best veel uien in. Kan ik niet zo goed tegen !!
och Sam, jakkes zeg dat je je niet fit voelt. Hoop dat het snel over mag zijn! Liesje: klinkt goed! goed aan de klus dus straks! Rebbel: Vind het ook knap van je hoe je het tot nu toe hebt vol gehouden. poeh is niet niks, om alles uit handen te moeten geven. Op naar de 34 weken!!
Rebbel nog twee dagen tot de 34 weken! Straks wordt het gewoon voldragen, haha! Hoe komt het trouwens dat het bij jou zo vroeg komt, of is daar geen verklaring voor gevonden?
hoi hoi Lindada heb denise net naar de crèche gebracht. Moet zo weer werken tot 23:25 uur. Geen zin in! Morgen ben ik trouwens niet online denk ik. Mijn moeder is jarig, daar ga ik morgenochtend al naar toe. fijne dag allemaal
Veel plezier Jootje !! En werkse Hier taalt Jildou ook niet naar de kerstboom !! Wel handig moet ik zeggen. En wonder boven wonder onze Jack ook niet !!
Bij ons staat de kerstboom hoger. Ze heeft nu twee keer geprobeerd om eraan te komen, maar daar was ik snel genoeg bij. Nu lijkt ze er niet meer geinteresseerd in. Ik had alleen geprobeerd om cadeautjes onder de kerstboom te leggen, maar die waren echt niet veilig!
Rebbel, graag gedaan! Sam, beterschap. Nu niet meer te veel uien eten hoor! Hey Liesje, dat klinkt heel goed zeg, volgend jaar een tweede eerste kerstbal. Nog even en dan mag je aan de klus en hopelijk lukt het dan om volgende daadwerkelijk die tweede eerste kerstbal in de boom te hangen! Bij ons komt de kerstboom op een bijzettafeltje te staan. Heb niet de illusie dat Yelina eraf zal blijven, maar we hangen in ieder geval de onbreekbare ballen onderin en de wat meer kwetsbare bovenin. Dan kan ze die er niet uittrekken. Alyssa kijkt wel heel erg uit naar het moment dat er hier een kerstboom staat. Maar eens zien wanneer hij gehaald wordt. We hebben hier een adresje in de buurt waar je prachtige bomen voor weinig kunt halen die ook nog eens weinig tot geen naalden verliezen. Beter kun je ze niet hebben. Zo, ga nu maar eens aan het werk. Even verder met de boekhouding zodat we hopelijk dit jaar nog grotendeels de eindadministratie van dit jaar af kunnen handelen. En vanavond een leuk uitje in het verschiet, oma komt oppassen en mannetje en ik gaan naar Golden Earring. Kijk er erg naar uit.
Leuk Dombo: Geniet er van en veel plezier!! Weet je? Wij hebben ook een kerstboom die geen naalden verliest !! Hihi sorry !!
dombo veel plezier vanavond hier ook nepperd MENSEN HELLUP WAT MOET IK DONDERDAG ETEN onze ouders kmoen sowieso weet toch nie wa ik moet eten met zijn verjaardag