door alle hapjes enzo hebben de mensen meestal toch niet zoveel honger, dus ik zou gewoon zoiets als soep met broodjes doen ofzo
erwtensoep kan maar ik wil niet uit blik dus moet het zelf maken en dat lust niet iedereen hihi ja oke vele hebben dan niet zo honger hehe is zo
Nou dan erwtensoep en eventueel een ander soepje erbij?? Houdt je bezig he !! Ik vind een echte boom wel mooier, maar moet zeggen dat ik meer van het gemak ben !! HIHI!!! En we hebben vorig jaar een hele mooie nepper gekocht !!
hoi, @jootje: dank je! veel plezier morgen! @sam: ow das minder dat het van je eten komt, hoe is het nu? @lindada: nee er is geen reden voor gevonden, ook niet onderzocht. ik heb een gevoelige baarmoeder die overal heftig op reageert misschien ook wel op een drukke baby. @inez: heel veel plezier meid!
Nou Rebbel, maar hopen dat de beeb nog lekker even blijft zitten. Gelukkig is het al bijna 34 weken. Tot ziens meiden! Werkdag zit er weer op.
Doei Lindada !! Rebbel: Ik weet het niet, voel me nog steeds niet erg lekker op de maag. Maar eten blijft er verder wel in en ook geen overgeefneigingen ofzo, maar lekker is anders.. Verder ben ik kapot.. Hopelijk voel ik me morgen beter. Heb kerstreceptie van het werk, gaan we met alle leerkrachten van de gemeente chinees eten !! Maar goed, als ik me zo voel, dan moet dat maar niet .. Hopelijk komt Manlief zo thuis, want ik voel me nou niet zo lekker om boven de pannen te gaan staan.. Aardappelen staan al op, zover ben ik !!
Oh Sam ik weet precies hoe je je voelt. Ik eet vanavond kaasfonue omdat dat het enige is waar ik vandaag nog wat trek voor kan opbrengen Gisteren tapas gegeten. Nou dat is dus een hele grote afrader. Omdat je de hele avond kleine hapjes neemt heb ik de rest van de nacht maagzuur gehad, blech... Mag van mij nu wel eens ophouden die misselijkehid Verder gaat het trouwens prima. Isis heeft net haar tweede mex griep prik gehad. De opkomst was echt veel lager dan bij de eerste zeg. Ze moest wel een beetje mopperen maar verder vond ze het wel interessant geloof ik. Morgen is ze lekker bij mama. Ik merk dat ze dat echt even nodig heeft na dat weekje ziek zijn. Inez heel veel plezier vanavond Rebbel, je gaat geweldig!!!!! Elke dag is er 1 bij meid Sam sterkte met de misselijkheid Liesje, leuk hoor. Vast veel oefenen
Bleagh Treintje, kan het me voorstellen. Ja voel me ook niet lekker, maar ja.. We eten wel wat simpels en ik gooi er wel appelmoes bij HAHA!! Ik moet met volle blaas naar vk.. lekker handig.. Ben zo gewend voor eten ff naar wc !!
Even snel berichtje van mij, ga ff langs mn ouders. Maar alles was prima met de kleine uk !! Ben zelfs vooruit gezet. Ik dacht 6 juli, maar zij zegt 2 juli !! Dus hier helemaal blij. Armpjes en beentjes was het mooi aan het strekken!
Moet btw wel afwachten of ik de 20 w echo gewoon kan laten doen, of dat ik daarvoor naar het umcg moet ivm Jildou haar wpw-syndroom. Maar als het goed is, volgens jildou haar cardioloog is het niet erferlijk en ook niet eerder zichtbaar op de echo. Maar dat is nog even afwachten dan!