Grappig ik kan me het nog altijd niet voorstellen hahaha... zal er binnenkort toch aan moeten geloven
@ latoya: fijn in je nieuwe huisje meid! en spannend hoor bijna de 20 wk echo! @bruidje: nou zal wel goed komen dan! ik heb op verzoek van een januari mama wat foto's van milan na zijn geboorte geplaatst in mn album, poeh als ik dat zo weer zie, wat was het toch een hummeltje!
Latoya: Fijn dat jullie over zijn!! Straks lekker vakantie meis!! Geniet ervan!! Bruidje: Hmm vreemd allemaal, ik vind idd een kilo ook nogal wat, dat is we het verschil tussen een 8 of een 10 ponder... Wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt, nou ja , de beeb dan vooral !! Hihi grappig dat je het nog niet kunt voorstellen, ja krijg er nu toch wel wat meer een gevoel bij. Rebbel: Aah wat een manneke was hij toen. Maar goed, dan valt het nog wel mee, naar wat ik (en jullie waarschijnlijk ook) op neonatologie gezien heb. Niet dat het leuk is hoor!! Liever heb ze meteen liever thuis na de geboorte en lekker bij je!!!
ja er waren er bij die nog kleiner waren idd.. al heeft milan het de eerste week ook niet echt makkelijk gehad en was het erg spannend, maar gelukkig ging het snel erg goed met hem!
Rebbel, nog 2 dagen meid, en dan zitten jullie aan het gebak!! Hoe is het nu met je buik? Blijft het nog steeds wat rommelen of houdt 'ie zich vrij rustig. Latoya, al over naar het nieuwe huis. Natuurlijk nog wel veel te doen, maar je bent al wel over. Heerlijk meid! Geweldig gevoel altijd he? Als je de kleine kunt voelen. Sam, mooie echo, geweldig toch. Zo klein nog en tcoh al echt een heel ienieminimensje om te zien. Bruidje, beterschap voor Rens. Liesje, wow, al weer op 32 uur. Gaat dat een beetje? Gisteren heerlijk genoten van Golden Earring. Het was ouderwets goed. Als ze weer in town komen gaan we zeker weer. Verder vandaag nog weer naar de kapper geweest. Ben bij de kappervakschool geweest. Vandaag was ik voor knippen, kleuren, wassen en drogen en Alyssa's pony knippen het schokkende bedrag van 10 euro kwijt. Pony knippen bij kinderen is altijd gratis. Volwassenen knippen is normaliter 4,50 maar omdat ze alleen maar mijn pony en het haar in m'n nek wat korter heeft geknipt kreeg ik het deze keer cadeau. Mazzeltje dus. Morgenochtend weer even druk, ga weer naar peuterzwemmen met Alyssa en daarna nog even met beide meisjes vrijzwemmen met oma. Ben benieuwd hoe ze het morgen gaat doen.
@inez: ja mijn buik blijft rommelen, maar ja als het daar bij blijft ben ik er tevreden vanaf de 34 weken! lekker hoor zo goedkoop naar de kapper! hier is de kapster net geweest, dus ik kan er ook weer tegen! veel plezier morgen bij het zwemmen. fijne avond allemaal! liefs rebbel
leuk Dombo en veel plezier morgen!!! Rebbel: Ja en dan maakt het niet uit hoe klein of groot ze zijn, als ze vechten voor hun leven is het altijd k^t
goedemorgen, mag ik ff? vandaag doe ik mijn 34 weken dansje!!!!!!!!!! oh wat komt er veel terug nu zeg! deze avond kreeg ik om 22.00 uur bij milan weeen, ik ben toen met ontsluiting opgenomen in het zkh en de volgende dag om 15.32 is hij geboren! maar heb even met beepje afgesproken dat hij/zij milan niet na gaat doen! liefs rebbel
Rebbel, wauw, gefeliciteerd! Wat een mijlpaal vandaag! Bruidje, jeee ik had niet in de gaten dat jij alweer bijna gaat bevallen meid, zo wat is dat snel gegaan (voor mij dan). Hier is het vandaag tijd voor de 2e prik, maar we gaan niet. Vorige keer gaf echt te veel klachten....
Rebbel fantastisch meid!! feli met je 34 weken en ik dans lekker met je mee en we tellen nu naar 35 weken he!
Dombo, hoe was het bij Golden Earring? Latoya, feli met jullie nieuwe huisje. Hoe bevalt het werken? Hier geen MG prikken en van wat ik allemaal om mij heen hoor met de bijwerking ben ik er blij van! Bruidje, een kilo verschil dat is nogal wat....maar je hebt het er bijna opzitten zeg. Dat is echt snel gegaan. Het werken heb ik idd snel weer opgebouwd, het werken gaat wel aardig maar ik ben nog steeds wel moe en heb nog wel hoofdpijn. Ik heb de laatste paar dagen dat ik elke keer 's morgens vroeg misselijk ben en (bijna) over moet geven. Nee ik kan nog niet zwanger zijn want ik slik nog de pil Ik ben al wel begonnen met Gravitamon voor het geval dat ik toevallig volgende maand zwanger mag worden Als ik iemand vergeten ben...sorry! Waar is Jenny eigenlijk?
Liesje; tot ze de mex. griep krijgt, dan piepen jullie weer anders .. Niet te hopen hoor !! Maar zo gaat dat toch met die dingen!!
idd sam zo denk ik dus ook tot ze het krijgen julian heb de mex griep wel gehad maar dan nog was blij dat hij geprikt werd scheelde niet veel of hij was opgenomen geweest toen
dat is ook zo! we zullen de discussie maar niet weer aangaan...anders komt Jenny hier helemaal niet meer hihihi