Rebbel, van harte gefeliciteerd met de 34weken zwangerschap! Op naar de 35weken! Latoya, gefeliciteerd met de verhuis! Hier ga ik nog even liggen, net gegeten en weer misselijk...Zwaai naar iedereen!
Ach wat shit joh dat het klachten gaf. Wij zijn wel geweest en het ging prima. Hopelijk geen last van bijwerkingen deze keer. Ik was wel mijn oproepkaart vergeten. Nou ja, niet vergeten. Hier krijg je een kaartje bij de eerste prik en ze vroegen of ik die in het vaccinatieboekje wilde doen en vandaag meenemen. Dus dat had ik bij me. Ja duuh moest de oproepkaart ook mee. Zeg dat dan! Suf ook van mezelf want ik had dat natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken.
Weet je wat het ook is liesje, de verhalen die negatief zijn die hoor je. Ik hoor geen ouder op school vertellen dat het prikken zo lekker ging en dat er helemaal geen bijwerkingen enzo waren. Dus nee, dat wordt ook niet bij de kapper of op een verjaardag door verteld. Maar owee als er 1 kindje ziek wordt, dan weet meteen jan en allemaal het. Maar om de statistieken dus even recht te trekken, hier gaat het vaccineren prima. Oja jenny is druk. Mijn huis is een puinzooi. Vaat op het aanrecht, lunchbordjes op de tafel, schooltassen slingeren nog rond, maar ik laar het even nu. Ik moet over 20 minuten weer weg. Dit is even mijn momentje. de dag zat al helemaal vol gepland door school, prikken, zwemles, kerstviering. Maar nu komt er ook nog een kapotte auto bij. Dus die kan ik zo wegbrengen en dan met een vervangende auto mijn dag vervolgen. Maar tjonge wat baal ik. Hij is net voor een grote beurt geweest en nu dus gedonder. Kan ik dadelijk me weer hard maken dat ik hier geen cent aan wil betalen. Shiiiiiitttt jaron jankt... die slaapt dus nog niet. Nou fijn NOT want hij moet de hele middag me eop sleeptouw. Dus dan heb ik geen idee wanneer hij slapen moet. Oooh ik zou zo blij zijn als ik vanavond met mijn koffie op de bank zit. Onee vanavond heb ik nog een shit klus voor de boeg, mijn stagiaire ontslaan. ook dat nog.
Tja ik schreef het laatst al. Iemand die echt adviseerde om het niet te doen. Zelfs de kinderarts ozu dat advies haar gegeven hebben. Nou je voelt hem al aankomen. Hele gezin lag vorige week plat waarbij haar zoon dus een longontsteking heeft gekregen. Tja, en dát had je nou net liever niet. Maar goed, ik maak me er niet druk om als iemand niet gaat. prima denk ik dan, ieder zijn keus. maar ga niet zielig lopen doen als jijzelf of je kind ziek wordt. Maar goed, dat geldt natuurlijk ook voor de prikkers, je weet dat er bijwerkingen zijn dus ook daar niet over miepen. (wij hebben ook alleen jaron en mezelf laten prikken. De rest heeft pech. Haha wij maken nu grapjes dat als het vaccin echt gif was, dan is in elk geval de helft van het gezin er nog. En mocht het virus dodelijk zijn, dan hebben Jaron en ik elkaar in elk geval nog. Tja beetje dramatische humor, maar je moet soms wat als je het MG gezeik zat bent.)
Zo en nu tijd om even een stukje taart met Rebbel te eten. MEID GEWELDIG!!!!!!! Ik ben zo blij voor je. Mijn vriendin heeft vorig jaar haar kindje verloren tijdens de zwangerschap met 24 weken en nu is eergisteren haar zus met 27w bevallen. Dus ik zit er nu helemaal in. Ik sprak mijn vriendin en het enige wat ze zonder te gaan huilen kon zeggen was "ze ademt" Dus elke dag is het weer spannend. Hoe is het gegaan vannacht. maar deze zorgen hebben jullie godzijdank niet gekregen. (proest stel je nou toch voor dat je straks UD haalt. Dat heeft mijn vriendin gehad. vanaf week 29 moest haar oudste elke dag naar opa en oma en zij mocht niets doen. Met week 34 net als jij mocht ze iets meer, met week 37 deed ze alles weer en uiteindelijk liep ze overtijd. bizar!
zo het zal weer een paar dagen duren voor ik weer kom. De dagen zitten helemaal dichtgetimmerd met afspraken enzo. ENJOY!
Jenny, leuk dat je ff gauw kwam kwekken....druk druk druk succes met het ontslaan van de stagiaire tot later!
Jaaa, Rebbel, ik dans weer vrolijk met je mee! En meid, morgen zitten jullie aan het gebak hoor! Vervelend dat het maar steeds wat blijft rommelen, maar inderdaad, als het de eerste paar weken bij alleen rommelen blijft, so be it. Als de kleine nog maar even lekker warm bij mama blijft zitten. Jenny is weer druk, druk, druk. Fijn dat je nog wel even langs bent geweest! Pippo, vervelend dat je zo misselijk bent. Liesje, Golden Earring was GEWELDIG! Als ze weer hier in de schouwburg optreden gaan we zeker weer! Zwemmen was vanochtend weer erg leuk. Geweldig om te zien dat Alyssa nu iedere keer weer een stukje vrijer wordt. Na het zwemmen nog heel even een paar keer met haar het diepe bad ingesprongen om aan oma te laten zien dat ze dat kon!
helemaal mee eens. Ik hou me hier maar buiten want van vaccinatiediscussies gaat mijn bloed altijd erg snel koken. "dus wat zij zegt"
Jenny zo is het idd!! Succes met je stagiaire ontslaan vanavond Bleagh! Bengeltje, ja nog 1 dag een babytje.. Volgens mijn gevoel is jouw eerste jaar nog sneller omgegaan.. Ik heb het idee dat hij er nog maar net is !!
Ik kom weer even aanwaaien. Mijn dag verploopt zo idioot. Ik heb er geen vat op lijkt het. ik hol van het ene naar de andere. Net met de boys naar de kerkdienst van school geweest. De kerk is net 2 minuten bezig, jawel ik zie juf naar ruben lopen. Moest hij plassen. Oh shit, we kwamen dus net uit het zwembad dus in de auto snel een wicky gegeven en een koekje en daar dus niet meer aangedacht. Nu brengt manlief de jongens naar bed en ik ga mezelf moed in praten om dadelijk de stagiaire te bellen. Ik vind het zo sneu voor d'r. Het gaat ook behoorlijk wat consequenties hebben. Ze is 17 en heeft nog leerplicht maar ze gaat dus wel stoppen met school door dit gebeuren. Aij aij.
oja en de auto had een bevroren handrem. Dus dames, altijd in de versnelling parkeren en niet op de handrem.
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan, parkeren met de handrem !! Hmmm sterkte Jenny, sneu voor d'r !! Hihi ja kinderen en plassen, praat me er niet van !!
***GEBOREN*** Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm (heeft afscheid genomen) Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter Denise 3520 gram en 48cm Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm *** ZWANGER *** Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010 meisje Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010 voor de lijst geheim Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010 jongen Treintje1, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010 Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 2 juli 2010 verrassing Pippo, 29 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010 Mone, 32 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010 AFSPRAKEN 17 dec: Julian 1 jaar! 18 dec: Nena 1 jaar! 23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!) 04 jan: Sam CB