Pieter heeft er minder last van gehad dan de eerste (maar ja ik weet niet of het de eerste keer van de vaccinatie kwam). Nu alleen rode konen (en misschien daarbij wat verhoging) maar ja die rode konen kunnen natuurlijk ook gewoon van vermoeidheid geweest zijn aangezien hij was wennen bij de dreumesgroep.....
Ik had zelf ook meer last van de eerste dan de tweede. (welke last: alleen een stijve arm.) Jaron was vandaag wel een beetje uit zijn hum, maar vind je het gek als er zo met je gezeuld wordt.
poeh jeetje wat heftig zeg!! gelukkig hebben we dat niet mee hoeven maken idd! ja het kan raar lopen, wie weet ga ik nog wel over tijd! haha! behalve als beepje in stuit blijft liggen want dan krijg ik bij 39 weken een ks!
Ik deed dat ook altijd de handrem erop zetten. Mijn vriend kreeg dat in de gaten en heeft mij dat snel afgeleerd. Hier geen kerstkado's dit jaar. Moeten de distributieriem van de auto laten vervangen en gaat ons 450 euro kosten .
hier weer een onrustige buik, het trekt vanaf mn onderbuik naar mn rug. maar dat heb ik de afgelopen dagen al meer gehad dus ik ga zo in een warm bad en dan zal het wel weer zakken! fijne avond allemaal! liefs rebbel
Deze beeb gaat niet Milan nadoen hoor Rebbel!!! Verder sorry dames ik ben op en morgen lange dag voor de boeg!!
Julian is bijna jarig Julian is bijna jarig Julian is bijna jarig hoera hoera! Oh ik kan me het gevoel nog heel goed herinneren. Die laatste avond met je baby. Tja zo'n eerste jaar. Je wilt elke minuut opzuigen, genieten van a tot z, elke seconde samen beleven, niets zal je ontgaan. En dan nog, een jaar later heb je het idee dat de tijd tussen je vingers door aan het glippen is. Dan kun je maar tot 1 conclusie komen, ook jouw kleine baby'tje wordt een grote dreumes. Afscheid nemen van mijn baby vond ik een zwaar proces, maar daar tegenover stond dat ik een kleine dreumes jongen mocht verwelkomen. En jawel, weer denk ik: ik ga elke minuut opzuigen, genieten van a tot z, elke seconde samen beleven, niets zal me ontgaan. GENIET MORGEN VAN EEN HEERLIJK JARIG JONGETJE!!! Alvast van harte!
Heeft iemand nog een leuke cadeautip? Ik heb 70 euro budget om kraamcadeau's voor een meisje te kopen. Onee iets minder want grote broer krijgt ook iets. Dus zeg maar 65 euro. ik heb nu een woezel en pip bestekje gekocht met haar naam erin. verder een rugtas met haar naam erop. Nou heb ik nog 25 euro over. Iemand nog een leuke suggestie? ik wil geen kleding kopen want smaken kunnen zo verschillen.
ja idd bijna jarig jeetje niet normaal wat is de tijd snel gegaan kan me nog goed herinneren dat ik de avond ervoor nu dus van 6 tot 9 uur savonds naar huis mocht en me direct om 9 uur moest melden omdat ik beginnende vergiftiging had dus netjes gedaan en toen kon ik niet slapen omdat er 2 snurkende gevallen naast me lagen te zagen. en toen was het moment daar om half 1 kwart voor 1 na boven gebracht klaar gemaakt en om 13:35 was Julian geboren weet nog goed dat ze hem na boven hielden dat ik zijn gezichtje niet zag alleen zijn balletjes en kont foutje van hun toen vroegen ze aan me hoe die ging heten dat ik alleen j j j j eruit kreeg en begon te huilen hahahaha toen zij me vriend Julian goh lijk wel de dag van gisteren. en toen zag ik hem even later 5 minuten toen ging die na beneden en ik kwam geen half uur later maar 1 uur later door verdoving dat te hoog zat tot aan me ademhalingsspieren brr gek he men kan het me nog zo goed herinneren. nog even en dan is mijn kleintje idd geen baby meer zo raar idee is dat gewoon. nouja batterijen zitten in de lader slingers hangen taart word morgen vroeg opgehaald kan niet wachten hopelijk slaap ik vannacht nog een beetje.
ben net al glibberend en wel naar huis gereden vanaf mijn werk. Het heeft hier gesneeuwd en de wegen zijn behoorlijk glad daardoor. Denise heeft vandaag de 2e MG prik gehaald. Ging prima. Ze heeft alleen even gehuild toen de pleister erop werd geplakt verder geen tijd om bij te lezen, kruip lekker mijn warme bedje in! owww Julian: Alvast van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!!
HIEP HIEP HOERA!!! JULIAN 1 JAAR!! Van harte gefeliciteerd!!! Hopelijk komt er wat visite voor je lieverd!! Wat een sneeuw hier. Manlief heeft er 20 min over gedaan om bij de snelweg te komen, normaal 5 minuten. Over de rest nog maar niet te spreken. Hij komt dus nu ook weer naar huis, want het is niet te doen. Heerlijk voor hem, alhoewel, heb doodsangsten uitgestaan en doe ik nog tot hij thuis is. Maar het probleem is dat ik naar het werk moet.. En ik heb zoooooo'n hekel aan gladheid en sneeuw !! Ben benieuwd, alle leerkrachten moeten nog verder weg komen dan ik zo ongeveer...
Wat balen zeg...zulke tegenvallers komen altijd slecht uit maar in deze dure tijd natuurlijk helemaal
die discussie hebben we hier uitgebreid gehad en ik zie ook er niet het nut van in om er weer over te beginnen
lieve julian, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! maak er een leuke dag van! papa en mama ook gefeliciteerd! liefs rebbel