goedemorgen! nou hier nog zwanger hoor! we werden vanmorgen wakker en mannetje zei meteen; geen gebroken vliezen?! haha! bij milan lag ik bij dit termijn te puffen! zometeen op controle, ik hoop dat het een beetje rijden is want er ligt hier een heel pak sneeuw! en dan gebak natuurlijk!! liefs rebbel liefs rebbel
Voor nu ben ik iig vrij !! Manlief is godzijdank heelhuids ook weer thuisgekomen! Vrees alleen voor morgen. Hoop echt dat we wel heen kunnen!!
Joepie Rebbel!! Doe voorzichtig aub!!! Nou ja, alsje gaat bevallen vandaag, ben je iig ter plaatse !!
gelukkig hier niet zo'n pak sneeuw zodat je haast niet meer thuis kan komen rebbel, ben benieuwd hoe het bij je controle is!
hey thnx alle helaas ouders van mij en van me vriend en me broer vinden het te gevaarlijk om 1 uur en 2 uur te moeten rijden dus die komen in het weekend wel erg jammer had me er zo op verheugd vanmiddag komt een vriendin en vanavond buren en nog vriendin de rest zaterdag
Ik had dat toen ik uitgerekend was van ruben. Ik liep al zwaar overtijd en werd elke ochtend wakker met de hoop dat het begonnen was. Dus weer was ik die dag opgestaan en nee geen weeen. Vervolgens keek ik uit het raam en zag een dik pak sneeuw. Aij dacht ik toen, wil ik nu wel bevallen? gelukkig had ik die dag controle vlakbij, dus schuivend ben ik daar naar toe gegaan. Kom ik daar blijkt dus alles op zijn gat te liggen. De vlk was veel te laat omdat ze er 3 kwartier over deed om van de praktijk naar ons wijkcentrum te komen (normaal overdag 10 min). Dus of ik die baby nog even binnen wilde houden. Hum nee liever niet. Later hoorde ik dat een gymgenoot wel is bevallen en idd verloskundige had er zolang over gedaan om bij haar te komen dat die haast te laat was. Mijn decemberbaby is wel zonder sneeuw geboren maar heeft al 4 keer sneeuw gehad op zijn verjaardag. En dat voor een kind dat nu 7 wordt vind ik dat geen gekke score. (ook wel sneu want 1 jaar had dus iedereen die vanbuiten de stad kwam (bijna iedereen dus) afgezegd. Als mijn juli baby ooit sneeuw met zijn verjaardag heeft dan... dan zit ik vast heel hoog ergens in de bergen hahah.
Ach ik schrijf net hoeveel afzeggingen wij toen kregen toen er sneeuw lag, alhoewel hij toen twee werd. De andere jaren ook wel sneeuw maar toen kwam men nog wel. Timo vraagt ook elk jaar sneeuw en oliebollen voor zijn verjaardag. Maar goed voor jullie is het nu wel heel sneu want alhoewel het te begrijpen is is het niet leuk. Dikke knuf! Maar ook drie verjaardagskussen!
Goedemorgen allemaal! Wat een weer he... Julian en papa en mama natuurlijk.. Van harte gefelciteerd met je 1e verjaardag.. Wat een pech die sneeuw... kan me goed voorstellen dat je het niet leuk vindt dat er nu bijna geen visitie komt....ondanks dat heeeeel veel plezier vandaag! Rebbel.. wauw je bent langer zwanger dan met Milan.. wie had dat gedacht ! Hier is gister een beebje geboren van 1 van de meiden van onze oude zw.gym.. gaat nu bij mij ook wel kriebelen.. Gelijk de enveloppen zitten schrijven en zo... nog even dit jaar uitzitten en laat maar komen (behalve op 5, 7, 9. 13, 17 en 23 januari want dan kan ik niet )
Hoeraaa, twee feestjes vandaag. Rebbel is nog steeds zwanger en geen gebroken vliezen. Dat wordt gebak vandaag meid! En Julian is jarig. Dag baby, hallo dreumes. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk genieten jij en je papa en mama toch nog heel erg van deze dag ondanks dat er niet zo heel veel mensen komen. Op Yelina's verjaardag hadden we alleen maar oma op bezoek. De rest kon niet. Een enkeling moest werken, afmelding ivm ziekte en de rest was met vakantie. Tja, da's het nadeel van verjaren in de zomervakantie.
Rebbel wat goed dat beebje niet net zo eigenwijs als broerlief Julian, papa en mama, gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Maak maar een heleboel sneeuwpoppen als visite!
Ik ben vandaag maar thuis gaan werken, had geen afspraken staan, dus dan heb ik al helemaal geen zin in het fileleed! Scheelt toch een hoop tijd!
WHAHA Bruidje, ik lig dubbel.. Dan kan ik niet, dus dan mag ze niet komen Vind ik ook hoor !! Luisteren kleine meid!! Zo hier dus echt nog steeds sneeuw aan het vallen. Net even met Jildou in haar skipakje buiten geweest.. zal zo ff spammen !! Maar waar ik al bang voor was. Jildou heeft 39 koorts van de prik !! Nou ja, na een pcm was ze al wat beter te genieten!
Skattig he? Toevallig van vriendin gekregen !! Is nu wel heeel handig !! Nou gelukkig doet een pcm wonderen, je ziet het op de foto !! Heb eerst 2 uur met haar op de arm en op schoot gelopen .. heel gezellig !!