Pieter heeft vanmorgen ook heerlijk nog even buiten gespeeld in de sneeuw! In de broek, jas en snowboots die ik dinsdag gekocht had voor hem...precies op tijd
dank jujllie wel dames maar sneeuwpop zonder sneeuw gaat helaas niet lukken want hier ligt echt geen sneeuw
ach wat zielig, rens had ook koorts maar was de volgende dag alweer helemaal over dus hoop dat het bij jullie ook zo gaat! Wat een schattige foto... Precies gewoon luisteren naar moeders!!
wij hadden vorig jaar van mijn schoonzus laarsjes gekregen en die past Rihanna nu heel erg mooi! Skipakje past ze niet meer in ...maar ja die is van vorig jaar
ff snel, heb visite en we gaan zo aan het gebak! controle was goed dus! kindje nog wel in stuit dus ik zou evt op 30-12 om 11.00 een draaipoging krijgen als ik niet eerder ga bevallen. ik moet er nog even over nadenken omdat milan een hele korte navelstreng had en als dat nu weer zo is kan het kindje niet draaien.. ik vind het dan een eng idee als ze gaan lopen trekken en duwen terwijl het niet kan! ze kunnen de navelstreng ook niet meten van te voren. de gyn zei wel we houden de baby daarna ook goed in de gaten dus zou er iets zijn halen we het meteen, maar dat vind ik dus geen fijn idee.. moeilijk hoor! wat zouden jullie doen? verder over de pittige harde buiken zei ze dat ik niet te lang af moet wachten omdat een 2 bevalling meestal sneller gaat. omdat ik dus geen stuitbevalling wil moet ik niet daar al met flinke ontsluiting binnen komen want dan is er geen tijd meer voor een ks. het was wel glijden op de weg zeg, eng hoor! liefs rebbel
@Rebbel, fijn dat de controle goed was Wat betreft de draaipoging....ik weet niet wat ik zou beslissen als ik in jouw schoenen stond maar als ik je zo hoor dan zou ik er ook geen fan van zijn en niet laten draaien maar ik vind dat erg moeilijk om te zeggen aangezien ik niet in je schoenen sta
wat een lieve foto's allemaal!!! Sam: hoop dat jildou haar koorts ook zonder pcm weg blijft. Geloof dat denise ook iets verhoging heeft en een blauw plek op de been waar ze hebben geprikt. (en ze wil weer eens niet slapen...ze ligt nu nog te jeuzelen in haar bedje, hoop dat ze toch nog even gaat slapen) Het blijft hier echt wel heel erg doorsneeuwen. Ben vanmorgen nog met de auto naar een vriendin geweest. Gekkenwerk natuurlijk! Maar heb geen hekel om in de sneeuw te rijden. We hebben er 20 min. over gedaan wat anders in 5 a 10 minuutjes kan , maar ben heelhuids heen en terug gekomen. Vanmiddag nog naar een andere vriendin, ga dan maar lekker lopen denk ik! (als ik de buggy er door heen kan krijgen) Rebbel: Jeeejjjj, fijn dat alles goed was. Ischa: net nog even een dure uitgave voor kerst, balen...altijd rot als je ineens voor zulke onaangekondigde uitgaven staat.
Allereerst, Rebbel, dit is een felicitatie waard! Geniet van je gebak meid, je hebt het verdiend, echt!!! En over het draaien ... in jouw plaats zou ik het denk ik niet laten doen. Dat bij Milan de navelstreng kort was hoeft niet te zeggen dat dat bij dit beebje ook het geval is, maar zelf zou ik daar niet op vertrouwen. Mij hadden ze na Alyssa's geboorte ook verteld dat het feit dat de placenta bij haar een lichte (chronische) ontsteking had, niet betekende dat dat bij een volgende baby ook zo zou zijn. De kans daarop was nihil. Nou, mooi dat het bij Yelina ook het geval was. Mone, wat zagen jullie er allemaal prachtig uit op jullie trouwdag! En er kwam nog een geweldig sneeuwventje voorbij! Sam, mooi sneeuwmeisje zag ik voorbijkomen. En beterschap voor Jildou. Bruidje, fijn dat Rens weer opgeknapt is.
zo hier taart bij hema besteld mja de letters zijn gewoon niet goed mja hier ff foto heb hem zelf veranderd foto voor verandering