ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hoezo hebben jullie de 26e geen kerst? Wij hebben dan 2e kerstdag.

de 24e begint voor ons ook de kerst ja. Althans voor de katholieken onder ons. Maar dat is pas 's avonds.
    Ik ga dan met de jongens naar de kerk, daarna samen kerstbrood eten en proosten op een fijn kerstfeest.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm (heeft afscheid genomen)
    Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter Denise 3520 gram en 48cm
    Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49à50 cm
    Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm
    Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm

*** ZWANGER ***
    Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010 meisje
    Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, uitgerekend 27 januari 2010 voor de lijst geheim
    Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010 jongen
    Treintje1, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010
    Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 2 juli 2010 verrassing
    Pippo, 29 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010
    Mone, 32 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010

AFSPRAKEN
    23 dec: Pippo CB (laatste prikjes!)
    24-25 dec: Kerst in België ;)
    25-26 dec: kerst in Hollandica
    28 dec: Timo 7 jaar!
    30 dec: sollicitatie Ischa
    31 dec: oudjaarsdag
    01 jan: Nieuwjaar 2010!
    04 jan: Sam CB
    04 jan: Jaron eerste dag op nieuwe KDV
    16 jan: Timo en Ruben eerste keer BSO

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nena, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad en lekker bent verwend.

Linda, alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

Ischa, Yelina slaapt alleen maar in een slaapzak aangezien ze met en zonder slaapzak gewoon onder wat voor een dekentje dan ook uitkruipt.

Maris, oei, 2 mannen (her)opvoeden.

Jenny, jammer dat je gastouder ermee stopt. Geloof dat je daar wel een goede aan had? Gelukkig wel een goede oplossing gevonden.

Zo, ga eens even aan de slag met een kerstboom. Vanmiddag samen met Alyssa gekocht, maar nog geen tijd gehad om hem op te tuigen.

Was wel leuk geweest om dat ook samen met Alyssa te doen, maar aangezien we morgen een dagje wegzijn en zij maandag weer naar het KDV gaat zou het pas dinsdag worden voor hij opgetuigd en wel in de kamer staat. Beetje lang. Dus zo maar even alleen doen.

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Inez ik hoorde net dat mijn ouders de boom ook nog aan het optuigen waren. ik ben blij dat hij bij ons al even staat. Ik vind het altijd wel gezellig. Hier is het door tijdgebrek ook niet gelukt om het samen met de kinderen te doen.

Ik had zeker een goede aan de gastouder. Zij is een hele goede vriendin van mij en woont 1 straatje verder. Toen de grote jongens van ons naar school gingen begon zij als gastouder. Zij bood aan om Timo ook op te vangen, maar ik wilde haar dan wel betalen. Ik bedoel, als zij oppast omdat ik werk, mag zij er ook wel aan verdienen. Verder gaf het ons wat meer zekerheid zodat ze niet zo maar af zou zeggen. Maar de kinderen zijn bij haar kind aan huis en dat is heel prettig. Ze zal vast nog wel zo nu en dan oppassen maar dus niet meer via het bureau. Zij heeft 2 jongens zo oud als Timo en Ruben (haar jongste en Ruben zitten ook bij elkaar in de klas) . Verder doen we de zwemlessen ook samen met hun. het is jammer dat daar geen derde meer kwam. Haar man wilde echt niet meer. Nu knuffelt ze heel veel met Jaron en gelukkig houdt Jaron heel veel van knuffelen met haar.
    op dit moment hebben wij trouwens 10 dagen hun parkieten te logeren. Wat gezellig zeg die vogeltjes. heerlijk dat gekwebbel.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jenny, gezellig inderdaad, parkietjes te logeren, ze kunnen zo heerlijk kwebbelen. We hebben zelf jarenlang parkietjes in huis gehad, toen we hier kwamen te wonen zijn ze naar de volliere verhuisd.
    Toen Yelina zich aandiende heb ik afscheid van de vogeltjes genomen en een goed tehuis voor ze gezocht aangezien ik niet meer de energie had om goed voor ze te zorgen.

Dagje uit van vandaag hebben we maar gecanceled vanwege het weer. Met (mogelijke) sneeuwstormen met 2 kleine kindertjes naar een dierentuin trekt toch niet echt. Lijkt ons leuker om hier gewoon in de tuin een paar leuke winterse plaatjes van ze te schieten.

Bovendien had ik me nadat we 4 jaar geleden met die beruchte sneeuwstorm even flink vast hebben gestaan (was toen 6 maanden zwanger van Alyssa) voorgenomen om nooit meer met soortgelijk weer op pad te gaan.

Ben benieuwd hoe het met Rebbel is en of buikje zich toch nog redelijk rustig houdt.

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wij zouden vandaag naar den haag. We hebben net ook de knoop doorgehakt en besloten niet te gaan. Wel lastig want neefje wordt 1, broer wordt 40 dus dan is het wel sneu als we niet komen.
    Verder zouden de kids aansluitend gaan logeren dus dat gaat ook niet. En daardoor heb ik dinsdag dus geen oppas als ik moet werken dus ga ik straks maar werken denk ik. Of ik zou ze dinsdag mee moeten nemen.

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Er is er een jarig, hoera, hoera.
    Dat kun je wel zien dat ben ik.
    Maar niemand komt op mijn verjaardag, nee, nee.
    Want iedereen heeft de schrik.
    Want het sneeuwt, ojee, ojee
    Want het sneeuwt, ojee, ojee.
    Want het sneeuwt, ojee, ojee.
    Lang zal ik leven,
    Lang zal ik leven,
    Helemaal alleen op mijn verjaardag.
    Helemaal alleen.
    Helemaal alleen.
    Hieperdepiep hoera.
    Hieperdepiep hoera
    Hieperdepiep HOERA!

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Nena, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Iemand honger? Ik heb genoeg eten over... ;)
    Ik heb me gister nog uit zitten sloven en 6 liter erwtensoep gemaakt! Heeft me nog bijna een duim gekost ook.

10. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ach, het geeft wel mooie plaatjes.

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    En Deena vind het leuk.

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Linda gefeliciteerd! En jullie hebben in ieder geval genoeg te eten... Wij zouden vandaag ook op visite gaan nog niet eens heel ver hiervandaag (3km) maar in onze straat wordt bijna niet gereden, een verwoede poging vanmorgen zorgde dat we de auto nu half in en half uit het parkeervak hebben staan en we hebben al verschillende mensen kunnen helpen die vast stonden met de auto.....

Ik vind het wel gaaf hoor zo'n berg sneeuw!
    We gaan nu sleeen met z'n drieen

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ah wat jammer dat jullie allemaal niet wegkunnen.

lindada van harte gefeliciteerd.jammer dat niemand komt.maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet de weg op was gegaan nu hoor.wij gaan zo met Jildou naar ballenbad.altijd leuk.kunnen we lopend doen nu.

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Lindada van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Helaas maak ik dat zelf ook weleens mee in februari dat er niemand op mijn verjaardag komt :( En dan voel je je echt zielig.

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik hoop ook dat het 1e kerstdag beter weer is omdat mijn ouders dan zouden komen maar als het zo'n weer is komen ze niet en dan vind ik kerst ook niks meer aan.

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben heel ego, sorry maar de bom is hier weer eens gebarsten wat betreft een 2e kind. Mannetje is bezig in huis en zit hem tegen dus nu moet eerst het huis verkocht worden voordat hij aan een 2e wil beginnen, dus ik zeg elke keer als het bijna zover is dan heb je wel een smoes, toen had ik het gedaan en was ik egoistisch en dacht alleen aan een kind en niet aan hoe hij zich voelde. Toen is ie kwaad weggelopen. Dus een 2e zit er niet meer in.... Sorry voor het ego bericht maar ik moest het even kwijt.

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Liesje toch :(. Mannen zijn ook zo wisselvallig als de pest. Ik denk dat het misschien toch verstandig is om het even te laten rusten. Hij heeft toch niet gezegt dat hij helemaal niet meer voor een 2e wil gaan? Dikke knuffel voor jou meid.

Iedereen bedankt over jullie reactie wat betreft een lakentje en deken. Ik krijg het nooit netjes opgemaakt en Lucas wil er ook niet graag onder liggen. Vanmorgen zat er in zijn kamertje ijs aan de binnenkant van het raam, zo koud is zijn kamer (enkel glas). Hij heeft wel een slaapzak aan maar hij voelt s'morgens echt koud aan en daarom dacht ik dat een deken in een dekbedovertrek misschien een idee was.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik zie een taartenmonstertje bij Bengeltje op de foto :D

Sam, van harte met de 12 weken!

Bruidje, ik heb ook gestemd. (Demi :))

Hey Mariss, welkom terug. En fijn dat je je mannetjes weer kunt knuffelen!
    Na een week weg zie je waarschijnlijk veel beter de vorderingen die je kleintje heeft gemaakt dat als je 'm elke dag ziet. Wat kan dat snel gaan!

Ischa, Danique ligt in een dikke slaapzak wnat ze is zo'n woelwatertje in bed dat ze meestal niet meer on der haar deken ligt. Ik heb wel een dekentje + lakentje en dek haar iedere avond trouw toe en nog een keer als wij gaan slapen, maar volgens mij duurt dat niet lang hoe goed ik het ook instop.

Lindada, van harte!
    Wat jammer dat er nu niemand kom door de sneeuw. Wij zijn ook thuis gebleven, we zouden naar mijn moeder gaan maar dat hebben we gecanceld.

Liesje, als ik jou was zou ik eens een heel ernstig gesprek met je man voeren. Wat een jojo zeg, hij strooit ook wel erg makkelijk met zijn beslissingen omtrent een 2de kindje.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Oh ja ik! Mag ik een bakje komen halen! Ik ben dol op zelf gemaakte erwtensoep! heerlijk! Eigenlijk hoor je daar roggebrood met spek bij te eten, maar ik vind een geroosterde boterham erbij echt smullen.

Wij erten altijd snert op kerstavond maar die wordt dan door meneer of mevrouw unox gemaakt.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zo te horen zit de stemming er wel goed in!
    Wij hebben ook vandaag een verjaardag af moeten zeggen. Erg jammer., Logeren van de jongens gaat ook niet door (voor mij erg jammer).

Deel Deze Pagina