ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    kerst zal wel goed gaan. Het gaat dan dooien. Het is dan alleen opletten op ijzel wanneer het 's avonds zou gaan vriezen.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    adem in adem uit.
    Laat het even gaan. Het vliegt hem aan alle kanten aan.
    Ik zou wel zijn zorgen erkennen. Hij vindt het kennelijk reuze spannend. Eerst je werk, nu het huis. Waarom moet het verkocht worden trouwens?

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hum ik heb juist het idee dat het dan juist minder warm is omdat je dat niet strak kan opmaken. Zal ik je een cursus opmaken geven. :)

Oh weet je wat de tip is! Een combisleeper.
    Ik zal even googlen voor je. Ze zijn niet goedkoop maar via marktplaats ook wel te vinden en ook weer goed door te verkopen.

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Kijk zelf maar even op marktplaats en google. Als je combisleeper intypt vind je al een heleboel.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    we willen graag verhuizen omdat we hier geen parkeerplaatsen genoeg hebben en we geen garage en oprit hebben en die willen wij graag. Mannetje is alweer boven aan werk maar nu heeft ie op zolder lekkage gevonden.... En dat 2e kindje komt wel ter sprake op het moment dat ik met een nieuwe strip moet beginnen. Das dus komende zaterdag....

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    okidoki! :)

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jeej wat heb jij een onvoorspelbare kerel zeg!;) pfff.... volgens mij is hij er gewoon niet aan toe! zo lijkt het me ook niets om voor een 2e te gaan.. dikke knuffel voor jou!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @linda: gefeliciteerd meid! :)

hier is het rustig in mn buik vandaag! hopelijk blijft dat zo want je komt hier echt de straat niet uit zoveel sneeuw is er gevallen!

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Ooooh Rebbel, nog helemaal niet aan gedacht!!! Nee laat beeb maar rustig blijven, en anders een ambu bellen! Hopelijk heb je voor Milan dan ook iets wat mogelijk is.

Hier ongelofelijk de balen het gaat echt matig met mijn schoonmoeder, ik hoop dat ze niet opgenomen hoeft te worden, ze zitten nu op de SEH.... Lijkt weer helemaal mis....

10. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Liesje meid wat vervelend, goed dat je je kalmte kan bewaren!

Hey Pippo hoe gaat het, nog steeds zo'n last van kwaaltjes?

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jenny, hier vieren we vooral 24dec kerstavond en kerstdag 25dec...hier is 26dec wel 2de kerstdag maar dat wordt hier niet zo gevierd.

Liesje, ik zou je man volgende week toch niet weer aanspreken, tenzij hij op een week tijd weer van gedachte veranderd? Vind het ook heel raar waarom hij het de ene keer wel ziet zitten en de andere keer dan weer niet? Een duidelijk gesprek dat moeten jullie nu wel hebben en duidelijk afspreken hoe en wat! Veel succes!

Mariss, ja vanhet weekend kwam het weer erg op...moest dan ook werken en voelde me niet echt 100%! Nier gemakkelijk bij een acute dienst van bejaarden :(
    Morgen, dinsdag een halve dag nog werken en dan op kerstdag nog..dan een weekje thuis ;)

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    OCH JA! Lindada, GELUKKIGE VERJAARDAG MEID! ;)

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Maar wat is dan de logica dat er eerst verkocht of verhuisd moet worden?

Wij hebben op de dag dat we + testte van Ruben het huis gekocht waar we nu wonen. De UD en overdrachtsdatum waren hetzelfde.
    Dus ik wil je man best ons draaiboek lenen hoor.

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Een vraagje, mag je als je zwanger bent pizza eten (pizza hut) vanwege de kaas?

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    lindada gefeliciteerd
    zo had ik dat op verjaardag van julian familie kwam niet :(

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Pippo zit toch geen rauwmelkse op (misschien parmezaan, maar dat is een harde kaas en wordt nog fors verhit ook) voor de mozarella zou ik gewoon even navragen... Jammer dat je nog zo'n hinder hebt gelukkig bijna een weekje rust!

Lindada nog gefeliciteerd 

17. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Vraagje waar zou ik nog een slee kunnen kopen? Bij de welkoop hier zijn ze uitverkocht!

O ja schoonmoeder lijkt iets mee te vallen, maar wel weer opgenomen voor een paar dagen...

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ja hoor dat mag! Eet smakelijk!

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Wat heb ik gemist over je schoonmoeder?

Slee? Ik heb geen idee. Wij hebben ooit een super slee gekregen met timo zijn verjaardag. (Wij hebben een inklapbare. Scheelt erg veel ruimte in de schuur!)

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dank je wel voor de antwoorden, heb me toch een stukje gewaagd ;)!

Mariss, veel beterschap met je schoonmoeder!

Deel Deze Pagina