ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dat is nog eens een eye opener voor jullie of niet haha
    Maar het werkt wel haha.

Net als dit bagger weer. Kids willen nu echt niet mee boodschappen doen, maar als ik dan vraag of zij darana een bolletje bij de oliebollenkraam willen halen, dan gaan ze echt wel mee. Iedereen weer blij.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHA Ja altijd handig dat paaien :) !!
    Ik heb hier altijd heel braaf koekjes en rozijntjes in de zak voor Jildou :p !!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Klinkt idd als indalen maar de MC meenemen is niet onverstandig idd.

Balen dat de bios niet door ging. WIj moeten ook elke dag de programmering aanpassen.

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Sam alweer terug? Ging je maar een weekend joh? Ik denk die neemt het ervan. Maar welkom thuis dus.

Tom wat ben je een boef. Is mama weer thuis en dan doe je zo rebels. Da's niet lief hoor!

Natas, thee is onderweg. Geen idee hoe lang het erover doet.

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    maris sterkte met schoon mama

hier heeft julian na dag lang niets binenn houden en drinken en eten alles uitspuugt gister ha post geweest had al eerder gebeld ze zij maar goed dat je bent gekomen OOR ontsteking:S

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Beterschap Bengeltje voor Julian!!

Jenny: ja joh, maar een weekendje!! Met kerst willen we gewoon gezellig met de fam. zijn :D !!

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Pfff, er staat al weer behoorlijk veel file... Ben benieuwd hoe lang ik er over ga doen om thuis te komen. 8)

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Zoals het er naar uitziet ben ik aan het werk met kerst. Bleh! Stomme dienst... :(

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Balen Lindada :( :( !!

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ach dat is akelig! Beterschap!

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Hoezo hoor je dat nu pas?

Ik werk trouwens ook met kerst (en nieuwjaarsdag ook)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Arme jullie dames!!! Ben blij dat ik altijd vrij heb met die dagen :D !!

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @bengeltje: beterschap voor je mannetje!

@lindada: aah balen zeg!

@all: iemand nog wat van lindaa gehoord? ze is al lang niet meer geweest toch?

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Rebbel heb je even gemist denk ik. Lindaa komt hier niet meer. Ze heeft het te druk. Maar alles goed daar hoor ;) !!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier iemand tips voor leuke positiekleding? Man o man :( Heb dus echt niets om aan te trekken met kerst :'( !!

16. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    elke baan heeft zijn voor en nadelen. Ik kan weer vrij nemen wanneer ik wil. Daar valt ook weer wat voor te zeggen.

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Overigens op mijn werk is het met kerst ook echt heel erg leuk. Ik baal altijd wel als ik thuis weg moet, maar als ik eenmaal op mijn werk ben is het erg leuk.
    We hebben het menu al bedacht. Mijn collega is nu kaartjes an het maken. Een ander heeft al het tafelkleed en servetten gekocht.
    Verder hebben we lekkere kerstmuziek, een goed foute film en veel lekkernijen.
    Nu ik zelf kinderen heb vin dik alleen oudjaarsavond echt niet leuk meer om te werken. Ik wil dan echt met de jongens naar buiten om 12 uur. (nou ja jaron mag wel slapen maar die andere twee niet). Dus dit jaar werk ik voor het eerst met kerst (heb 12 jaar dus met oud/nieuw gewerkt. )

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jenny, ja dat is wel zo. Gelukkig dat het werken dan wel leuk is, anders is het nog zwaarder natuurlijk!
    Ja wij kunnen niet te pas en te onpas vrij krijgen, maar goed, elke 8 weken heb ik wel vakantie en als ik eens vrij moet, zoals 8 april bijvoorbeeld dan is dat ook geen probleem gelukkig!

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Even een 2 dagen niet geweest en tig pagina's terug moeten lezen,
    Hoop dat ik niks over het hoofd heb gezien.. ;)

Bruidje: zal zo even kijken bij het poll voor de babynamen, en natuurlijk even stemmen!

Sam: jeeejjj de 12 weken grens voorbij! :)

Nena: een beetje laat, maar nog van harte met je 1e verjaardag! :)

Ischa: wij doen dus gewoon de deken in een ledikant-dekbedovertrekje. Vind dat met zo'n los lakentje helemaal niks.

Lindada: jij ook nog van harte met je verjaardag!

Liesje: MANNEN! je kunt er soms geen hoogte van krijgen...

Jenny: drukke boel met 10 parkietjes. Vast een gezellig gefluit.

Mariss: sterkte met je schoonmoeder. Lijkt me niet makkelijk als je dan ook nog een kereltje hebt die wat moeilijk is op het moment.
    *knuf*. Denise was vandaag ook uit haar hum..sjong niks was goed, wilde van alles wat niet kon en begon dan steeds te gillen...ik hou het maar op doorkomende tandjes..

Bruidje: Jij ook rustig aan hé. Bruidjebeeb mag ook nog wel even blijven zitten

Rebbelbeebje: Goed zo, blijf nog maar even lekker in je moeders warme buik.

Julian: Beterschap mannetje, Oorontsteking is niet fijn (wij kunnen er helaas over mee praten,Denise heeft het al 5 keer gehad)
    gelukkig werkt een kuut meestal vrij snel

kerst: helaas ook werken, maar oud en nieuw vrij.

Vandaag leuk even wezen sleetje rijden met Denise. We hebben een oude houten slee waar ik zelf vroeger ook op heb gezeten.
    Mijn ouders hebben een kuipstoeltje (zonder pootjes) erop bevestigt en ze zit er nu in als een prinsesje :)
    erggg leuk!
    Verder druk weekend gehad. Werken. lang onderweg door sneeuw en gladheid, verjaardag, maaaaar nu even vrij tot vrijdag.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geniet ervan Jootje!!

Ooh wat ik helemaal vergeten ben te vertellen.. T zoontje van vriendin met die tumor wordt morgen geopereerd. Hij heeft 4 chemo's gehad en morgen wordt de tumor op z'n lever verwijderd! Wordt een zware operatie en zware tijd erna. Hij zal op de IC liggen na de tijd. Echt heftig. Duimen jullie mee dat het goed gaat? Hij heeft zo goed de chemo's doorstaan! Hij heeft zelfs zn haar nog!!! En weinig last van gehad, op de laatste na dan!! Echt een kleine kanjer!!

Deel Deze Pagina