Ik ben 2 weken geleden ook 2x geweest op 1 dag.. maar nu moest ik weer en dan 3x... Snap het ook eigenlijk niet want 2 weken geleden was alles goed.. Zal wel zijn door de combi groot kind/ veel vruchtwater.. Hoop wel dat dit de laatste keer is.. ben niet van plan dit iedere week te gaan doen..
Idd.. Beetje irritant!! Bij haar loopt haar baarmoeder hoogte steeds voor. Maar kleintje voelde wel gewoon normaal formaat. Nu hebben ze vrijdag ook nog echo gehad en blijkt idd dat de kleine normaal is, eerder wat kleiner dan groter dan gemiddeld. Dus niets aan de hand, ze heeft het vooral heel hoog zitten..
Ok ja dat had ik ook mn baarmoeder was 2 weken geleden de hoogte van 37 weken en ons beebje bleek natuurlijk wel groot..
Ja precies, dat is wel een verschil idd!! Hopelijk valt het mee en komt de kleine gewoon niet heel erg laat
Getver ik ben misselijk, heb een zwaar hoofd, duizelingen en ben aan de diaree. Zit ik echt op te wachten met de feestdagen in het vooruitzicht.
He bah Lindada.. hier ook al twee weken snotverkouden.. gelukkig verder weinig last van.. Sterkte! Sam, hoop ook dat ze een week of 2 eerder komt.. maar zul je precies zien... dat het nog heeeel lang duurt hhahaa
Ik blijf het knap vinden hoe fexibel kinderen zijn. Hopelijk kunnen ze de tumor in zijn geheel verwijderen.
Sam, ik had meestal gewone kleding en geen positiekleding. Alleen met broeken kon ik er niet onderuit. Maar tegenwoordig hebben ze allemaal lang vallende bovenkleding. Een lange trui een maatje groter met een legging eronder staat heel leuk als je zwanger bent. En verder alles wat stretch is, blijft makkelijk. Groeit ook gewoon met je buik mee. H&M heeft leuke en goedkope kleding.
Ja dat kan ook, maar moet ik hem wel vinden idd !!! Zo'n trui heb ik nu ook, dat is ook het enige ongeveer op het moment !!
Ja daarom gaan we zo ff shoppen Jil ff naar oma en wij ff aan de shop.. Zijn jullie kids ook zo gek op pennen en papier?? Als Jildou een pen en papier ziet wil ze dat hebben !! En gaat ze mooi zitten krassen !!
Verder kon ik altijd bij de Otto goed slagen, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik heel lang ben, en gewone kleding vaak te kort is.
Ja Deena vind dat ook geweldig. Ik heb nu zo'n magnetisch schrijfbordje gekocht. Dat kan je daarna meteen uitstuffen, en ze hoeft niet hard te drukken om resultaat te zien. Ideaal, en ze kosten bijna niets. Grootste voordeel is nog dat je geen rotzooi ervan hebt, of dat ze op de meubels kan tekenen.
Verder hebben ze ook van Nijntje een speciaal teken'bord' waarmee je met waterstiftjes kan tekenen. Dus alleen een beetje water in het speciale stiftje en kleuren maar. En als het weer opgedroogd is, kan je het weer opnieuw gebruiken.
Ja bij action hadden ze ook 1 liggen, maar dat was zo'n grote heb liever wat een kleine dan idd!! Vindt ze vast leuk!
En een bal is ook het einde. Helaas kan dat alleen maar als de honden er niet zijn anders kan ik steeds achter Kyra aan
Linda: beterschap! Sam: geen advies wat betreft zw. kleding. Hebben ze bij miss etam ook niks? in ieder geval shopze! Bruidje: och jee de hele tijd heen en weer rijden vandaag..nou ja, zal wel even moeten maar leuk is anders Rebbel: goed dat je gebeld hebt! is er verder al nieuws?