dank je wel, jij ook Ischa En Linda, Jootje, werkse! (jullie waren toch net als ik de werkers deze dagen).
Het is wel een beetje "jammer".. de poll blijft op 50/50 staan hahaha.. maar wij hebben inmiddels wel onze definitieve naam gekozen, tweede naam is tevens gewijzigd ... Ik moet er nog een beetje aan wennen maar komt vast goed! Werk ze!!
Super Bruidje Wij hebben geloof ik sinds gisteravond een andere jongensnaam Het zou Jurjen worden, maar 2 x een J .... is niet handig met post
haha leuk he dat gewissel (wel een leuke naam overigens..). Bij ons zou een jongen Noah geheten hebben.. Vandaag de beslissende echo gehad, krijgen wij een reuzinnetje of gaat het meevallen...? En het goede nieuws is: het gaat meevallen!! Ze is misschien iets bovengemiddels maar zeker niet heel groot.. Het ziet er naar uit dat wij een gewonen lekkere normale dame krijgen.. Tevens ga ik waarschijnlijk rond de 38 weken ingeleid worden (mits de baarmoedermond rijp is) om alles uit te sluiten en een hopenlijk wat prettigere bevalling te krijgen dan de vorige keer.. Ze was ingedaald, lag met het hoofdje vast volgens de gyn in de meest ideale positie.. dus wij zijn blij!!
Ik ga werken, of ik een harde werker wordt zal moeten blijken. Ik heb 7 clienten thuis, dat is van 2 groepen bij elkaar, dus in principe mocht er 1 dienst naar huis. Maar ja, wie dan, mijn collega of ik./ Dus ik zei: laten we er beide voordeel bij hebben, laten we met het diner zorgen dat we er beide zijn, zodat we de taken en zorg wat kunnen verdelen. En als de ene dan in de middag later begint (mijn collega) en de ander in de avond eerder naar huis mag (ik dus) dan hebben we toch wat gezelligheid samen, kunnen we vooral de zorg voor 1 dementerende meneer delen en hoeven we ook het diner niet in ons uppie te doen. Dus ik werk morgen van 15.30-21 uur en mijn collega van 17-22.30 uur.Nu alleen hopen dat collega niet ziek wordt want ze had een akelig hoestje.
Hier ook 2x J met de voorletters maar als er alleen J. Achternaam staat dan staat er vaak Dhr of MEvr bij. Ik ben Mevr J. Achternaam en Jaron is Dhr. J. Achternaam. Zakelijke post staat natuurlijk ook de meisjesnaam er nog bij. Ik vind overigens Jurgen erg leuk, maar mijn zwager heet zo dus daarom viel hij af. Oja Rutger vind ik ook leuk.
Wat fijn zeg! Dat is weer een dubbele geruststelling. Ze komt optijd w.s. en geen flinke flinke dame. Ze is trouwens lekker vlot met indalen voor een tweede kindje!
Als het maar goed voelt! Oja, even onderaan de trap gaan staan bleren! RENS EN AMY komen! Amy eten!!! Demi telefoon! Demi en Rens nu ophouden! Rens en Demi doe eens zachtjes!
haha zou ook nog zomaar kunnen dat het een heeeeel andere naam is geworden Geen idee, is dat vlot ja met indalen? Wil dat nog wat zeggen over het bevallen (vroeger of niet) dat jij weet?
Hihi ik heb een vermoeden welke naam het geworden is. Ik denk wel 1 van die twee, maar dan dus een andere doopnaam erbij dan wat jullie dachten. We merken het over een maandje wel. Het zegt geloof ik niets over wanneer een bevalling kan beginnen. Maar het gebeurd bij een tweede of volgend kindje vaak dat het indalen veel later is. Soms zelfs pas tijdens de bevalling. Wat ook nog kan is dat ze er weer uit schieten maar als ze nu al vast ligt dan verwacht ik dat niet. Of je moet keihard op je gat vallen ofzo.
Goedemiddag iedereeen! Aan alle dames die aan het werk zijn, werkse! Morgen moet ik ook werken ! Vandaag hier echo gehad en alles was goed! Misschien even een foto plaatsen...Hebben het hartje horen kloppen, is nu 33,9mm klein...op echo 10wk6dg, maar ik houd mijn weken aan Bruidje, wat een goed nieuws zeg! Geniet er nog maar van!
Bruidje, wat een fijn nieuws !! Jenny: Ja Jurjen vind ik ook wel leuk hoor, maar die we nu hebben vind ik leuker .. Ik vind Rutger ook erg leuk Redmer vind ik ook leuk. Maar goed, het wordt iets anders HAHA !! En meisjesnaam is redelijk vast geloof ik Ook mooi Pippo mooi foto van een mooi kindje !!
Sam: leuk filmpje!! (gelijk ook een leuke rondleiding door jullie huis ) voeden jullie Jildou friestalig op? Pippo: wat een mooie echo foto! Nou dames, fijne kerstdagen!! Ik denk niet dat ik online kom...moet werken en ben daarna bij ouders/schoonouders. Voor de andere harde werkers onder ons: ook Werkse en rustig aan
Wij voeden Jildou idd friestalig op. Maar ze krijgt het Nederlands ook mee. Oma en haar tante zijn Nederlandstalig. Wij spreken beiden Fries dus ja !!