ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Heerlijk, geniet ervan!

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Natas, hoe gaat het met je stiefvader en je moeder?

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Oke vertel, het gaat dus niet zo lekker bij jullie vrees ik.
    Wil je er iets over kwijt?
    (Het is zo lastig he want de onderwerpen kunnen we wel raden en behalve dat je je verhaal hier kwijt mag kunnen wij zo weinig voor je doen.)

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

superr!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hey Jen,

Het onderwerp kun je idd wel raden.
    Ik dacht even het gesprek open te hebben gebroken bij Chris. Niet dat ik echt durf te hopen dat hij van mening gaat veranderen, maar ik dacht hem wel zo ver te hebben dat een dergelijke beslissing niet genomen wordt met een simpel 'nee' en het er daarna niet meer over te hebben. Dus wel er serieus mee bezig zijn, er echt even over nadenken, er met mij over praten. Hij beloofde er tijdens de kerstvakantie erop terug te komen maar ik voel aan m'n water dat z'n kop weer in het zand zit. Een terugkerend item waar ik na 11 jaar nu ff niet meer tegen kan.

Maar goed, jullie kunnen idd niets voor me doen en daarnaast voelt het ook misplaatst om het er hier over te hebben midden in de zwangerschappen, klusperiodes en geboortes.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Misplaatst hoeft het niet te voelen lieve Natas!!! We zijn zo'n hecht groepje zo langzamerhand, dat je dit toch moet kunnen bespreken met ons hoor, zwanger of niet ;) !! Ik hoop van harte dat Chris toch z'n kop uit het zand haalt. Ik gun het je zo!!!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mone,

En dat is reden nr. 2 dat ik hier wat minder ben soms want het gaat slecht met mijn stiefvader en moeder.
    Stiefvader heeft zo'n rij klachten dat als je alleen al hóort je er naar van wordt. Mijn moeder kan zijn depressiviteit en angsten niet meer opvangen en haar dementieklachten gaan steeds verder. Dus veel aandacht daar naar toe, al kun je niet veel daadwerkelijk doen.

En jij? Ik geloof wel dat je zwanger bent, maar wanneer jij? ;)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank Sam, da's lief!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha soms heb ik een goede bui :p .. Neej hoor ;) Ben heeeeel lief :D !!

T is een moeilijke tijd voor jullie zeg :( :( Hoop echt dat 2010 beter nieuws brengt .Voor nu iig een hele dikke knuffel!!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, ik denk dat niemand het hier als misplaatst ziet als jij even je ei kwijt wilt meid! Helpen kunnen we je er niet mee, maar het lijkt me wel prettig voor je als je het kwijtkunt. Zal in ieder geval even enige opluchting geven.
    Wat vervelend dat Chris z'n hoofd in het zand lijkt te steken nu. Hoop dat z'n koppie er snel uitkomt om er op z'n minst met je over te praten, want voor jou is het ook niet fijn als het zoveel impact op je dagelijkse leven heeft.

Zeker met alles wat je er vanwege je moeder en stiefvader ook nog eens bijkrijgt. Dikke knuf!

Wel fijn trouwens dat Danique nu door deze fase heen is. En zo nu en dan even een driftbui op z'n tijd kan niet zo heel veel kwaad.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sam, wat leuk dat je de kleine nu gewoon voelt! Yelina voelde ik ook al zo lekker snel, ondanks voorliggende placenta.

Danjo, fijn dat jullie zo van jullie kleine meid aan het genieten zijn.

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Volgens mij zit die Danjo de hele dag op een roze wolk :D :D !! HIHI.. Geweldig , t is dr gegund :D !!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Moet ze ook lekker blijven zitten, op die roze wolk!

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Natas, hier kan je altijd je ei kwjt hoor! Niemand zou het misplaatst vinden en ze zouden eens moeten durven!!! ;)
    Ik kan er wel inkomen dat je je er niet gemakkelijk bij voelt ivm klussen, zwangerschappen, geboortes...een hele dikke knuffel toegewenst!!
    Veel beterschap ook toegewenst met je stiefvader! En je moeder, heeft ze continu verzorging nodig thuis? Kan ze het alleen redden? Want dementie mag men niet onderschatten hoor, ik werk er dagelijks in. Soms is er geen optie dan ze te laten plaatsen natuurlijk, maar daar kan ik nuiet over oordelen natuurlijk...als de dementie vordert dat men zichtzelf iet meer verzorgt en dingen vergeet uit te zetten, dolen op straat in de nacht dan is het al ver gevordert... Krijgt ze medicatie?

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Hoera!!! Gefeliciteerd Rebbel met jullie meisje, mooie naam Luna! Fijn te horen dat het goed gaat met jullie! Hoe heeft Milan gereageerd, heeft hij haar al gezien?

Sam mooi nieuws van dat kindje, klinkt als een taai rakkertje!

Natas, ten eerste wat een leuke PSP heb je gemaakt.
    Ten aanzien van de andere dingen denk ik dat je van iedereen hier altijd je verhaal kwijt mag, al kunnen we niet echt iets veranderen, hopelijk doet het je goed te weten dat mensen met je meeleven en je verdriet kunnen begrijpen. Wel heel vervelend dat Chris echt niet tot een gesprek met je komt nu en 11 jaar heb je niet nog een keer de tijd. Ik kan me voorstellen dat als ik zo'n gesprek aanwilde hier thuis en het zou moeten forceren ik al zo met mijn emoties aan het worstelen was voor het gesprek echt naar zijn kern toe zou gaan dat ik daar niet meer de rust en energie voor had. Misschien kan je voor Chris op papier zetten waarom het voor jou zo belangrijk is wel dat gesprek aan te gaan al weet je dat jullie standpunten allebei niet zullen veranderen, maar zo komt het steeds meer tussen jullie in te staan en vreet het energie zonder dat jullie daarmee verder komen. In ieder geval veel sterkte en een dikke knuffel.

Met Tom gaat het wat beter met de driftbuien... Ze zijn er nog steeds om alles en zeker ook om niks, maar ik negeer ze en meestal is een gekke onverwachte actie genoeg om hem af te leiden en op een ander spoor te zetten... maar ik ben er achter dat hij temperament heeft!!!

Verder kletst hij de oren van ons hoofd, en bij rupsje nooitgenoeg vertelde hij zelf na alle verschillende dingen die de rups had gegeten..."buik!" en ja daarna had het rupsje pijn in zijn buik.... verbijsterde en trotse mamma!

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Bedankt trouwens nog voor alle steun mbt tot mijn schoonmoeder, het gaat nu ietsje beter... blijft erg spannend!

Pippo lekker dat je nu even rust hebt, ik hoop wel dat je na je 1e trimester je kwaaltjes weer wat kwijt bent!

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dank je wel Mariss! Ja, is de ene dag wat beter dan de andere...vandaag weer heel erg moe, terwijl ik erg goed slaap 's nachts...maar goed, is voor een goed doel!

En leuk dat het wat beter gaat met je schoonmoeder!

En Tom, mooi naar papa en mama luisteren he! ;)

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Pffff dit was de brakste nacht der tijden. We zijn letterlijk elk uur eruit geweest om spugende Timo te helpen. Midden in de nacht heeft hij nog nét naast de wc gespuugd, dus die heb ik vannacht nog staan schoonmaken.
    Vanmorgen huilde hij al: ik ben zo moe, ik heb helemaal niet geslapen.
    En hij werd nog verdrietiger toen ik zei dat hij vandaag dus geen lekkers mocht hebben, want zijn buik is nog steeds niet rustig.
    het feestje mag van hem doorgaan, maar hij heeft wel 1 bank gereserveerd. We zullen zien hoe het gaat vandaag.

Natas, ik kom later even op jouw verhaal terug. Dikke knuffel in elk geval.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach manneke toch, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En nu ben je ziek :( :( !!! Hopelijk voel je je straks weer wat beter!!!
    En ach arme Jenny, zit net te vertellen dat ik hier ook geen topnacht was, maar die van jou slaat alles :( !! Dikke knuffel en ook gefeliciteerd met zoonlief!!

Jildou had het op de heupen om half 12 tot half 1. Toen is ze eindelijk weer gaan slapen. Zal wel de naweeën van de drukke dagen zijn geweest. Daar heeft ze gauw last van. En vervolgens was ze 7 uur weer wakker.. Terwijl manlief mooi blijft liggen en ik er weer heen kan.. Vannacht dus ook al. Dus heb me eerst een uur met haar kunnen vermaken in bed... En ik had al hoofdpijn..Grrr.. Maar goed, verder is ze een schatje hoor :D !!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Is Bruidje eind van de week niet al 37 weken?? Man als er iemand snel zwanger is, is het zij wel :D :D !! Wat gaat die tijd snel zeg :D !! Heb het idee dat het een maand geleden was dat ze vertelde dat ze zwanger is :D !!

Deel Deze Pagina