haha ja gaat snel he! Vinden wij ook... als we "mazzel hebben" is die kleine er misschien over 2 weken al... gek idee... (moet nog zoveel doen...... ). Ga even boodschapjes doen.. tot later!
hey dames, hier ben ik weer een keertje...vorige week lekker een weekje vakantie gehad samen met mannetje en hier verder weinig nieuws. Ik ga niet weer zeuren over mijn probleempjes want ik zag voorbij komen dat Rebbel bevallen is! Super gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat alles goed gaat en je gauw hersteld! Verder heb ik niet bijgelezen want jullie hebben veel te veel geschreven.
Hmm wat dan? Door je mannetje? Hier verder wel alles oké. Nu moe en hoofdpijn en misselijk, iets te veel gedaan denk ik. Maar goed. Ben allang blij dat ik zoveel heb gedaan !!
yep want meneer twijfelt weer eens dus ik ben zaterdag maar weer met een nieuwe strip begonnen (GRRRRR MANNEN) nou kon ik de pil wel laten staan maar ja hij moet er wel achter staan natuurlijk soms kan ik hem wel wat, maar aan de andere kant zal hij het wel erg spannend vinden en hij maakt zich sowieso snel zorgen over vanalles..bijv. hoe met de meubeltjes, ruimte, geld enzenz nou ja we zien het wel...maar ik baal er wel stevig van nou heb ik het er toch over terwijl ik hier de sfeer niet wil verpesten met dit verhaal...
Net als Natas mag jij ook gewoon zeggen wat je kwijt wilt hier toch?? Hmm echt balen, maar wat je zegt klopt helemaal!! Hopelijk veranderen zijn gedachten heel snel!!! Dikke knuffel iig!!
hij wil wel maar..... soms snap ik hem niet...een aantal weken geleden riep hij van ik wil zsm ervoor gaan en nu had ik de strip op en nu wordt het hem weer te warm onder de voeten en weet ie het plotseling niet meer nou ja....het is niet anders...ik heb nu eenmaal een rare vent
yep is wel erg vervelend zo'n draaikont maar ja hij is wel ontzettend lief! Bruidje heeft volgens mij net zoals ik geen buddy
Neej nou ja, iedereen zelf weten. Ik vind t niet zo 'n gedoe hoor, even een smsje naar je buddy sturen als je bevallen bent.. Heeft niet zoveel met privacy te maken denk ik .. Alleen die Rebbel ..Dat is me een dure buddy HAHA!!! Grapje hoor Rebbel !!
Daarom vond t ook niet erg hoor. Maar vind het ook zo raar niets terug te sturen en het alleen op het forum te zetten.. Zo ben ik dan weer niet !!