ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    normaal helpt dat bij julian dus ook niet maar hij had om 3 uur voor laatst geslapen dus hij was moe

maar de hele avond drama gehad en begrijp wat je bedoel normaal kan ik julian ook uren laten huilen dan valt die niet in slaap

bij ons slaapt julian ook erg he:p

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej weet het niet Liesje, lukte mij ook niet! Of hij deed t steeds niet.

Bengeltje. Had hij het misschien wat tedruk gehad, prikkels ;) !! Jildou komt niet zover dat ze tussen ons in slaapt s avonds of s nachts, want dan is het altijd feest!!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Liesje, eindelijk zijn jullie er samen uitgeraakt! En nu klussen maar...;) Ik had ook die banner, maar blijkbaar zegt hij nu steeds empty, dus denk beperkte tijd maar...

Jootje, wat jammer meid! Maar de volgende ronde heel veel klussen...desnoods elke dag ;)!

Aan iedereen een geweldig einde toegewenst van het jaar 2009! En een zeer goed begin van 2010 gewenst!!!! ;)

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ***GEBOREN***
    Bruidje, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni 2008 met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Rebbel, 26 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Jenny, 36 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm
    Liesje, 33 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm
    Dombo, 40 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm
    Natas, 42 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 2800 gram en 52 cm
    Mone, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm
    Latoya,25 jaar,1e kindje,bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm
    Lindaa, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 29 augustus met 38wk+6d van dochter MICHELLE ILANA, 2895 gram en 49 cm (heeft afscheid genomen)
    Pippo, 29 jaar, 3e kindje, bevallen 23 september met 40wk+3d van zoon GENO,3350 gram en 49 cm
    Lindada, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 27 september met 41wk+3d van dochter DEENA LARA, 3840 gram en 53 cm
    Ischa, 32 jaar, 1e kindje, bevallen 01 oktober met 38wk+6d van zoon LUCAS, 2970 gram en 49 cm
    Sam, 24 jaar, 1e kindje,bevallen 04 oktober met 41wk+2d van dochter JILDOU 3910 gram en 50 cm
    Jootje24, 27 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 november met 39wk+0d van dochter Denise 3520 gram en 48cm
    Bengeltje86, 22 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 dec met 38w+4d van zoon JULIAN 3630 gram en 49Ă 50 cm
    Lola1982, 26 jaar, 1e kindje, bevallen op 18 dec met 39w+5d van meisje NENA 4060 gram en 52 cm
    Hartewens, 34 jaar, 1e kindje, bevallen op 06 mrt 2009 met 38wk+3d van dochter LARA LYNN ? gram en ? cm
    Bas1759, 28 jaar, 1e kindje, bevallen op 17 mei met 36wk+6d van zoon BAS 2540 gram en 44cm
    Rebbel, 26 jaar, 2e kindje, bevallen op 22 december 2009 met 34+6d van dochter LUNA 2695 gram en ? cm

*** ZWANGER ***
    Bruidje, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend 22 januari 2010 meisje
    Latoya, 25 jaar, 2e kindje, uitgerekend 08 mei 2010 jongen
    Treintje1, 32 jaar, 2e kindje, uitgerekend ? juni 2010
    Sam, 24 jaar, 2e kindje, uitgerekend 2 juli 2010 verrassing
    Pippo, 29 jaar, 3de kindje, uitgerekend 21 juli 2010
    Mone, 32 jaar, 2de kindje, uitgerekend 26 juli 2010

AFSPRAKEN
    01 jan: Nieuwjaar 2010!
    04 jan: Sam CB, Jaron eerste dag op nieuwe KDV
    15 jan: Jootje CB (prikjes)
    16 jan: Timo en Ruben eerste keer BSO
    24 feb: Pippo CB (laatste prikjes!)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    op het andere topic vertelden ze al dat je daar tegenwoordig lid van moet worden om dat te kunnen maken ;)

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    eindelijk ja....leuk he!

Jullie ook allemaal een goed uiteinde en een heeeeel gelukkig 2010!

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Liesje, ja weet ik, was ik ook al :) !!

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wist ik dus niet...

ik wil graag zo'n dubbele want ik wil dat van Rihanna ook blijven zien

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hier ook graag alle drie, maar blijkbaar moet je een keuze maken hier dan...:( Dan maar deze banner genomen...

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Fijne jaarwisseling iedereen... en een gezond vreugdevol gelukkig en zinvol 2010!!!!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    He Wish leef jij ook nog :D
    Insgelijks hoor!!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    jij ook meid en aller beste wensen voor 2010!!

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Jaaa ik leef nog... hahaha...

Ik zal mijn verhaal hier zo eens even gaan doen... en dan proberen... Let op... ik zeg proberen... hier weer wat mee te schrijven.. kee??? ;)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente

gezellig! je bent altijd welkom !

15. Gezond

Gezond Niet meer actief

UPDATE

Heeee meiden....

Hier ben ik dan weer eens... Jullie zeker niet vergeten...

Wat is er intussen hier allemaal gebeurd:

Amber
    Doet het super op school. Ik heb even in twijfel gestaan haar naar een andere school te doen. Hier heeft ze een proefdag gedraaid wat op zich heel goed ging... Maar nu blijkt dat het toch niet slecht ging op school en ze eigenlijk heeeeel goede cijfers heeft en ze zelf dus ook op school wil blijven... dus heb ik besloten dat ze op deze school blijft... maar op het moment dat of haar cijfers naar beneden gaan of ze voelt zich niet meer fijn op deze school gaat ze naar de andere school.

Sven
    Doet het eigenlijk super is alleen nogal lui te noemen hahaha... Hij kan inmiddels net zitten als ik hem neerzet maar gaat niet zelfstandig zitten... trekt zich alleen op als je hem de vingers toesteekt... Omdraaien doet ie niet meer (heeft ie ook maar heeeel weinig gedaan)...
    Hij is ontzettend vrolijk... lacht de hele dag zo ongeveer... Is lekker levendig... en is pienter en enthousiast... Zijn fijne motoriek is super! Loopt ie mee voor...
    Het is een heerlijk knulletje

Ikzelf
    Gaat redelijk. Had op een gegeven moment mijn schildklierwaarde te laag en er vielen zoveel puzzelstukjes op zijn plek... Zoveel herkenning van vage klachten die ik jaaaaaaarenlang al heb, maar wat altijd is weggewuifd door artsen...
    Maar nu zijn mijn schildklierwaarden ineens weer helemaal goed... en de klachten zijn er nog steeds...
    Geen idee wat ik daar nu weer mee moet...

IVF
    Ik heb inmiddels de medicatie in huis... Ik zit te wachten op mijn menstruatie en dan mag ik de pil alvast gaan slikken. Zodra de afdeling weer open is (zijn met vakantie nu) mag ik bellen en dan hoor ik wanneer ik met de Lucrin mag gaan spuiten en wanneer ik mijn eerste echo krijg om te zien of alles rustig is... Waarschijnlijk mag ik ergens in februari gaan starten...

Kerst
    Kerst was hier ontzettend gezellig en vooral de periode ervoor heel druk. Zo heb ik alleen een kinderkerstfeest georganiseerd voor het LdH... Dit doen we elk jaar... In een echte kerststal.. Ontzettend gezellig... Normaal deed ik dit met de officier... maar we hebben nieuwe officieren.. dus was het een heftige klus.. maar geslaagd! We hebben genoten samen... Aan het eind hebben we ballonnen opgelaten wat de kinderen dus echt geweldig vonden!

1e kerstdag lekker gegeten: gevulde varkenshaasjes met champignonnesoep en ijs na
    2e kerstdag: heeerlijk gegourmet!

Verder ivm weeralarm etc. nergens heen geweest

Kaja
    Onze kat... Inmiddels is hij 3x geopereerd en gisteravond heeft de dierenarts hem moeten laten braken. Dit omdat hij dus steeds dingen opvreet die hij niet op moet vreten en die verstoppingen veroorzaken. Hij heeft de diagnose gekregen van Picagedrag.

Volgens de dierenarts zal dit bij Kaja dus ook niet overgaan en blijft het zo dat ik hem in de gaten moet gaan houden.

We gaan wel wat dingetjes proberen die het misschien wat helpen te verminderen:

- overzetten op hypo-allergeen voer
    - contact opnemen met een kattengedragskundige die misschien wat tips heeft
    - Kaja in de bench houden en alleen eruit laten als ie lekker bij ons mag zitten. (Hij ligt nu dus ook lekker bij me op schoot te spinnen!) ;)
    - evt. een vriendje voor hem aanschaffen.

Hopen dat dit werkt... maar goed... het is een lieve kat die de nodige zorgen met zich meebrengt... en de nodige facturen... zucht...
    Maar we willen hem voor geen goud kwijt...

Mijn lange afwezigheid hier
    Ik ben lang afwezig geweest omdat ik doordat ik steeds zo moe ben en me slecht kan concentreren met lezen (wss dus mijn schildklier) ik er hier heeeeelemaal uitgeraakt ben...
    En dan klinkt het misschien raar... maar dan is de feeling ook meer weg met de diverse mensen...
    Niet dat ik dat wil... maar ik wist/weet totaal niet meer wat jullie bezighoudt... wat er speelt in jullie leven...
    Heb er niet voor mensen kunnen zijn zoals ik dat wel wil zijn voor zover hier mogelijk is... etc.
    En dat vond ik een ontzettend vervelend gevoel en dan was het prettiger om weg te blijven... Maaaaaaar ik heb jullie ongelooflijk gemist... en ik wil het dus een nieuwe poging geven om weer lekker mee te schrijven...

Als dat van jullie nog mag tenminste.... ;)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel meid!
    Ben ik heeeeeel blij mee...

Heb net mijn hele verhaal zo ongeveer gedaan ;)

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wish, je moet niet denken dat je niet welkom bent...tuurlijk moet je weer meeschrijven en dan denk ik dat ik voor alle dames hier spreek hoor :D

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    net wat ik net ook schreef, ik denk dat ik wel voor alle dames kan spreken hoor! :D;)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik las zo in de snelheid dat Pippo en Sam in blijde verwachting zijn weer.... Echt ontzettend leuk! Super!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Geniet van het wondertje in jullie buik!!!

En dan hoop ik dat ik niemand vergeten ben....

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Mone is ook zwanger!

Deel Deze Pagina