Oh Rebbel wat fijn zeg! Luna doet het echt super goed. En wat een mooi meisje! Dat ze maar snel thuis is. Hey Wish ook weer hier Gezellig hoor! En ik zie dat je binnenkort voor een 3e kindje gaat. Leuk! Liesje super hoor dat je man de knoop door gehakt heeft. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is. Verder iedereen een fijne jaarwisseling. Ik hoop dat hij voor mij goed begint en ik de baan krijg . Lucas is volgens mij een beetje bang voor vuurwerk, ze zijn hier al flink aan het knallen de hele dag en elke keer moet hij huilen. Dus ik hou hem wel even goed in de gaten om 12.00 uur.
rebbel wat een mooi meisje maar ze lig dus nu in grote bedje niet in zo ziekenhuis klein bedje zo te zien
Gelukkig nieuwjaar Allemaal. Jildou is 2x wakker geweest.vanavond en om 20 over 1.daarna snel weer in slaap gevallen.verder baal ik want waarschijnlijk is mn modem stuk.dus zal ik morgen achteraan bellen.grr.dus sorry als ik r even wat minder ben weten jullie waarom.
Rebbel Wat een goed nieuws en wat een mooie meid.geniet van dr!dit wordt een mooi begin. zo ik ga slapen.ben kapot.liefs
Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Sam wat zal jij af moeten kicken zeg Wij hebben Lucas wakker gemaakt om 11.45 uur, hij was al de hele avond onrustig en van elke knal begon hij te huilen. We hebben uit het slaapkamerraam staan kijken en hij vond het toch wel mooi maar ook eng. En mijn vriend gister rond 12.00 uur tegen Lucas, wil jij een broertje of een zusje . Nou mijn mond viel er van open. Heb er verder niet op gereageerd. Ik begin er zelf pas van de zomer over. En eerst weer flink aan de slag om er kilo's af te krijgen.
hallo pff hier geen leuke dingen gezien en gehoord ambulance in me portiek meisje van bijna 1 hete koffie over de borst nu na ziekenhuis
Rebbel, wat gaat het goed met Luna zeg! En meid, je zult zien, als ze eenmaal aan het eten is, kan het heel snel gaan. Bij ons zat Yelina op zondag nog aan de sondevoeding met geen enkel vooruitzicht dat ze snel naar huis mocht en dinsdagochtend waren we thuis! Hoop dat dat bij jou ook zo snel mag gaan. Ischa, bij jou ook al vooruitgang bij mannetje ten aanzien van een brusje voor Lucas. Wat fijn zeg! Ik vind het wel heel knap van je dat je eerst voor je gezondheid gaat en nog eerst wilt gaan afvallen. Bengeltje, wat zielig voor dat meisje. Sam, wat naar van je modem. Hoop dat hij het snel weer goed doet. Ook hier zijn we de jaarwisseling weer goed doorgekomen. Alyssa heeft wel een beetje onrustig geslapen. Was rond een uurtje of 11 en om een uurtje of half 2 vannacht even wakker, had naar gedroomd, maar verder heeft ze van het vuurwerk weinig gemerkt. Was ook niet zo heel veel aan te merken, want zoals gewoonlijk was het hier weer vrij rustig.
ja ze is overgebracht naar brandwonden centrum Groningen 2 uur hier vandaan zoals ik begreep heeft ze gezicht gedeelte verbrand en de borst ze word half januari 1 jaar en julian is keihard gevallen van de bank pff wat is dit voor rot dag voel me zo ellendig
Goedenavond, Nog helemaal niets bijgelezen sorry.. Wil iedereen alvast een heeeel gelukkig en gezond 2010 toewensen!! Hier in ieder geval blij de feestdagen overleefd te hebben hihi, de kleine zit gelukkig nog netjes binnen!
Jahoe Bruidje gefeliciteerd met je 37 weken !! Je mag los !! Ischa: WHAAAH Wat super ... Maar eerst jezelf meis!! Bengeltje: Wat verschrikkelijk. Ik ben daar altijd zooo voorzichtig mee.. Vind dat altijd zo eng! Jildou is hier lekker op de mieptour Vanochtend 7 uur wakker en vervelend .. Vanmiddag heeft ze wel flink geslapen, maar ja, nu ligt ze al een half uur te jengelen .. Die denkt dat ze er wel weer uit kan, nou dat dacht ik dus niet !! Ik heb even internet zit beetje 'illegaal' op een buur zn router volgens mij !! Maar dat maakt niet uit, ik kan ff wat doen voor mn werk, want dat was t belangrijkste, maar moet hier ook ff kijken
Goedenavond dames, Allemaal de beste wensen voor 2010! Liesje, wat fijn dat manlief overstag is! Wish, welkom terug! En bedankt voor de felicitaties! (en Treintje is ook zwanger). Rebbel, wat een mooie meid! En wat een leuk gezinnetje zo! Bruidje, gefeliciteerd 37 weken, laat die kleine maar komen Ischa, wat een leuke verrassing voor je! Ik hoop dat Lucas volmondig JA zei? Bengeltje, wat een rotverhaal!
Wij zijn oud en nieuw heel gezellig doorgekomen. Ik heb me ontzettend verbaasd over alle 6 de kinderen. Er is geen ongetogen woord gevallen tussen hun, geen mama/papa hij/zij doet dit of huilpartijen omdat de een de ander wat doet. Nee ze hebben heerlijk met elkaar gespeeld! Om 23.45u hebben we Pieter (en 4 andere kinderen) wakker gemaakt en zijn we eerst even buiten gaan kijken, Pieter vond dat eng, dus snel lekker naar binnen gegaan Oudste (5 jaar) vond het wel heel leuk met de mannen buiten te zijn, een na oudste (4 jaar) heeft een filmpje zitten kijken en de rest achter de ramen naar al het mooie siervuurwerk en wegduiken als er weer een knaller (vlinderbom, lawinepijl vastgebonden) voorbij kwam. En om 1.00 zijn de kleintjes (waarvan ook de ouders bleven slapen en Pieter) weer naar bed gegaan. Hebben we nog wat opgeruimd, en is de rest gegaan. Vanmorgen heerlijk opgestaan (8.30u, ook geen slechte tijd), en na het ontbijt naar Scheveningen voor de nieuwjaarsduik (hebben het nieuws nog gehaald (lees: staan op de foto bij nufoto.nl en die hebben we er niet zelf opgezet)). En toen door naar mijn oma voor de nieuwjaarswensen! En nu lig ik heerlijk in bed. O ja en.....we hebben brusjes hartje gehoord met angelsound! Lijkt op d'r/z'n broer (die hebben we voor het eerst gehoord met 10 weken en 4 dagen....)
Wat fijn voor je. Ik hoop dat manlief ook echt bij dit besluit blijft want dat heen en weer geslinger kost veel te veel energie.
Wish wat goed je hier weer te zien! Wat iriitant van die schildklierwaarde. Mijn vriendin heeft het ook heel erg. Bij haar hoort het echt bij het ontzwangeren. dan zit ze te laag met de waarde, dan weer te hoog. De huisarts weet niet wat ze er mee moeten want welke medicijnen moet je dan geven. Uiteindelijk wordt zij nu door een natuurgeneeskundige geholpen en dat gaat goed. Maar wel erg lastig joh om voor twee kids te moeten zorgen terwijl je er alleen voor staat. mag ik meteen van alles vragen nu je toch weer terug bent? Hoe sta jij erin dat je er altijd alleen voor staat? Ik vind het soms best pittig, met name de nachten, als ze ziek zijn, de hang en zeur fase. Hoe vindt jij de balans om dan toch vol te houden, rustig te blijven enzo? (daar waar ik dus tegen mijn man zeg: nu mag jij er even heen.) Hebben alle kinderen straks dezelfde donor gehad? Hoe kijken ze bij het leger tegen jouw BAM-schap aan? Spannend hoor, een derde. Weet amber dat je weer bezig gaat? Wat vindt zij ervan? Hoe oud is zij nu? 8 ofzo toch?
Natas ik heb eindelijk even de rust om op jouw kinderwens te reageren. Ik hoop dat jij en Chris eindelijk met elkaar goed in gesprek kunnen komen. De kans op een kindje acht ik heel klein. Jij zelf acht die kans volgens mij ook heel klein. Maar ik heb heel erg het gevoel dat er ook heel veel frustratie voor jou zit omdat je niet de erkenning voor jouw wens krijgt van Chris. En dat is wat ik hoop dat je wel gaat krijgen. Begrip voor jouw gevoel, zonder dat hij daar de aanval of druk voor nog een kindje voelt. Maar wel samen kunnen praten over hoe sterk jouw verlangen is. Samen kunnen praten over het gemis dat jij voelt. Dan hoop ik dat jullie samen dat gevoel, dat verdriet en dat gemis een plekje kunnen geven. Want zoals het jouw 'probleem' is dat jouw kinderwens niet vervuld gaat worden, net zo goed is het zijn 'probleem' dat hij jouw wens niet in vervulling kan laten gaan. Een hele dikke dikke knuffel.
Mone, wat leuk dat je het hartje hebt gehoord. Dat maakt het allemaal toch meteen weer een stuk realistischer! Natas, ik roep maar wat hoor en als ik te ver ga met deze vraag moet je het zeggen, maar wat ik me afvraag, zou het feit dat hij niet nog een keer voor een kindje wil gaan ook niet met zijn probleem te maken kunnen hebben? Dat hij er tegenop ziet om weer 'onder druk' en met behulp van een pilletje te moeten presteren?