Dames allemaal de beste wensen voor 2010!!! Hier een goed begin met Tom die door al het geweld heen sliep tot 8.30!!! En superlief was, echt een enorme knuffelbeer!
Wij hadden vanochtend ook geen klagen met de meiden. Ik stond pas om half 10 op, mannetje nog een uurtje later zelfs. Alyssa had lekker zitten spelen op haar kamertje en Yelina lag heerlijk te dommelen in haar bedje.
Iedereen een heel goed en gezond 2010!!!! Jaarwisseling was erg gezellig. Hebben het thuis uitgezeten met mijn ouders en zusje met haar nieuwe vlam. Denise heeft overal doorheen geslapen en besloot zelf wat langer door te slapen. Ze werd pas om 8:15 uur wakker! Vandaag nog even bij schoonouders geweest. Daar lekker gegeten en nu nog even relaxt kijken waar we heen kunnen gaan met vakantie. Heb nu iets leuks gevonden in Italie aan het Mergozzomeer en vlak bij het Lago Maggiore. Is een mooie kindvriendelijke camping (we gaan met de camper van mijn schoonouders)
Ik zou net typen, dat klinkt positief Mariss !! Hier een nieuwe babykamer uitgezocht !! Als we geweten hadden dat het zo sneeuwde in Groningen waren we niet gegaan, maar goed, het is gelukt !! Ik zal hem zo even in m'n album zetten !!
Zo is dat !!! En op de bon staat overal 10procent korting op wat we nog gaan kopen. Maar we waren zo moe. We waren 10 uur al weggegaan en om kwart over 2 pas thuis. Onderweg bij de pomp maar broodje gehaald. Ik zorg altijd wel dat ik iets voor Jildou mee heb, maar natuurlijk niets voor onszelf HAHA.. lekker slim !! Dus dat mag de volgende keer ook als we er weer komen !!
Ja fijn is dat he? Ik voel de kleine nog niet elke dag en als ik het niet gevoeld heb, luister ik vaak ook even een keertje. Zo fijn even !!
Hihi lekker van genieten joh !! Doen !! Ik hoor het altijd op dezelfde plaats, al gaan we stiekemweg wel wat hoger !!