Sam, leuk kamertje hebben jullie uitgezocht! Heerlijk nu zo he? De kleine al kunnen voelen en als het even rustig is in je buik kun je altijd even luisteren. Mone, nog een paar weekjes en dan voel jij de kleine ook! Mariss, klinkt positief dat je mannetje 10-10-10 welliswaar misschien wat vlot vindt, maar dat hij er niet onwillig tegenover staat! Alyssa had een paar dagen geleden voor het eerst een bepaalde film van de Smurfen gezien. Het viel haar meteen op dat de stemmen ingesproken waren door andere acteurs. 'mama, Grote Smurf heeft een andere praat en Brilsmurf ook en Gargamel ook!' riep ze meteen.
Mooi Sam ook weer geregeld en het was de moeite waard die reis superkamertje, die kan wel een serie kids mee ! Ja goed nieuws he! Hij ziet ook hoe Tom opleeft als hij met andere kindjes kan spelen, da's echt genieten!
ja geweldig is dat he. Die kinderen zijn ook zo heerlijk onbevangen en leggen zo makkelijk contact. Zoo schattig !! Ja dat dacht ik ook, een serie kids HAHA!!
Het leuke is dat het en een stoere jongenskamer en een schattige meidenkamer kan worden.... Al een gevoel voor wat de kleine wordt? Enne wat betreft mijn mannetje, het idee is gezaaid, nu even geduld! Zo ga lekker filmpje kijken tot morgen!
Mijn voorgevoel en die van mannetje zeggen beiden weer een meid. Bij Jildou durfde Kor nooit te zeggen wat het werd, maar nu zegt hij dit dus. Ik ben benieuwd. Hij zei ook dat ik in oktober zwanger zou zijn, dus ja .. Ja echt super dat hij iig zover is, ach dan komt het vast goed !! Veel plezier!!
Goedemorgen, wat een sneeuw hier zeg! We zouden op pad gaan 9met de hele familie naar oma) maar oma belde af. Ze vindt het verstandiger dat we thuis blijven. Okidiki! Heerlijk een dagje thuis in de sneeuw dus. Zalig. Ik vind het echt super leuk (en ook wel onpraktisch maar ach).
Lekker hoor Jenny, een dagje thuis terwijl je niets anders gepland had! Ik geniet altijd vreselijk van dat soort dagen!
Wat betreft voorgevoel wat brusje wordt....mijn vader was bij Pieter de enige die zei dat het een jongen werd, de rest dacht dat het een meid werd (incl ikzelf). En nu zeggen zowel hij als manlief dat het dit keer een meid wordt. Ik hoop van wel, lijkt me leuk om een jongen en een meid te hebben, maar aan de andere kant zijn twee jongens ook wel weer erg leuk. Ik heb geen haast met het uitzoeken van een jongensnaam (meisjesnaam hebben we al) dus misschien wordt het een meid....kortom ik weet het niet en we hebben al twee stemmen voor een meid
Ik ben benieuwd Mone !! Ik vind het allemaal prima wat het wordt. Een meid is leuk, een jongen kan ik weer shoppen !! Als het maar gezond is ! Jenny lekker dagje thuis in de sneeuw met de boys. Wij gaan vanmiddag ook met Jildou in de sneeuw, als het ooit eens ophoudt met sneeuwen !! Het is hartstikke leuk, als het alleen naast de wegen viel !!
Tja... sneeuw, gisteren maar weer de auto uitgegragven... Nadat de 30 cm van vorige week weg was ligt er nu vrolijk weer 15 cm.... en nog niet gestrooid.... mmmm....het sneeuwt alweer een beetje... Het is prachtig op naar te kijken, maar waardeloos als je ergens naar toe moet... Mone wat zegt je vader deze keer?? En Sam je hebt helemaal gelijk, als het maar gezond is, verder maakt het allemaal niets uit!
Mijn vader zegt dat het een meid wordt.... en omdat deze zwangerschap zo heel anders is dan bij Pieter zijn er wel meer mensen die dat denken....
Dat hoeft niets te zeggen, maar dat weet je ook denk ik Collega had bij de eerste nergens last van en was jongen. De tweede ontzettend misselijk etc. geweest en ik dacht ook meid, maar is toch echt een jongen geworden !!
Dat weet ik. Ik dacht bij Pieter wordt een meid, en nu denk ik het weer een beetje, dus in de lijn der verwachting wordt het dan een jongen toch
Ach we zien wel! Over ruim 2 weken een np meting eens kijken wat de kansen zijn....bij Pieter was die 1:440 niet zo onwijs laag dus en ben nu toch weer 2 jaar ouder..... Je hoopt idd toch altijd dat het gezond is!
hoi meiden dank jullie wel voor de reacties op mijn foto's! ik ben ook helemaal verliefd! allemaal de beste wensen voor 2010!! sorry weer even ego, maar heb geen tijd om bij te lezen op het moment.. steeds op en eer naar het zkh en thuis ook nog onze kleine man! maar.... LUNA MAG MORGEN MEE NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!! liefs rebbel