ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Boven verwachtig goed! gelukkig maar, maar ik vind het zelf toch altijd wel lastig.

Nou gaan de grote donderdag kennismaken bij de na schoolse opvang. En maandag proefdraaien bij de naschoolse opvang.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0

Wat een fijne ontwikkeling Natas! Wat de uitslag ook mogen zijn, nu ga je er samen mee aan de slag. Begrip tonen voor elkaar wens, alle opties bekijken en dan SAMEN een besluit nemen.
    Succes en sterkte.

Danique haar haar kan best nog voller worden hoor. Timo is tot twee jaar nagenoeg kaal geweest en Ruben had in het begin ook dat vlas dunne haar. beide hebben nu een volle bos. (met name ruben met zijn lange lokken)

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    HELLUP!!!!

Zucht... ik heb even wat input nodig. Ik moet voor Timo een pokemon feestje uit mijn mouw schudden.
    We gaan een speurtocht doen met opdrachtjes tussendoor. Die moeten natuurlijk wel een link met pokemon hebben.
    ik heb een woordzoeker puzzel gemaakt, een zoek de verschillen puzzel. maar dan?
    Ik ben zo inspiratieloos.
    Verder gaan we na de speurtocht een witte zakdoek met pokemon afbeelding inkleuren.
    Oja en ik heb voor alle jongens sleutelhangers, dus ik kan ook ergens iets doen als prijsje, of grabbelen, of zoeken. Maar ja, om nou op straat in de sneeuw sleutelhangers te zoeken?

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    rebbel super dat je meissie thuis is

5. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Rebbel, wat fijn dat jullie als gezinnetje nu thuis zijn! Geniet ervan, en we zien je vanzelf wel weer!

Liesje, hormonen blijven hormonen dus daar reageert je lichaam op. Je weet het nooit, misschien dat je lichaam het zelfs als ongi heeft gezien....

Wat betreft Treintje, die leest gewoon mee hoor dames, maar het lukt haar momenteel niet om in te loggen. En belangrijkste natuurlijk, het gaat goed met haar!

Ischa, ik duim voor je dat je vandaag positief nieuws krijgt!

Sam ik duim voor jullie dat je morgen goed nieuws krijgt! Maar klinkt positief.

Jenny, fijn dat het kdv goed beviel bij Jaron! En wat betreft die feestjes.....ja daar zit ik niet helemaal in...en pokemon daar had je ooit kaartjes van, maar dat is alles wat ik ervan weet...."vroeger" bij mijn feestjes gingen we koekhappen, zaklopen, skippyballen, snoephappen en ik ben zelfs een keer met de meiden gaan bowlen. Dat was heel speciaal.... Maar ik zal eens proberen na te denken....heb die hoofdpijn van sam doorgekregen.....

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Jenny, van internet geplukt: (Pokémon-feest)[/FONT]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Pokémon-tikkertje
    [/FONT]
    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]De tikker probeert iemand te tikken. Roept deze gauw een Pokémon-naam, dan is hij vrij. Zo niet, dan wordt hij/zij de tikker. Om het moeilijker te maken, kunt u afspreken, dat er steeds een andere naam moet worden gezegd.[/FONT]

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Pokémon-tekenwedstrijd
    [/FONT]
    [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Laat de kinderen zelf een Pokémon ontwerpen. Stel een jury samen en kies de favoriete Pokémon van het feestje. Ze mogen er natuurlijk ook een mooie naam voor verzinnen.
    Voor de wat kleinere kindere kunt u een kleurwedstrijd houden. Op de site van Pokémon zijn voldoende kleurplaten te vinden.
    [/FONT]

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou Mone je hebt iig je best gedaan.. Ik zit ook al even te denken Jenny maar weet t ook zo even niet!
    Hier ligt weer meer sneeuw. Ik zou naar mn vriendin toe, die morgen 39 w zwanger is, maar dat laat ik wel even :( .. T is niet anders!! Verder lekker geslapen hier :D !! We maken er maar weer een mooi dagje van ;) !!

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben op het moment gelukkig maar een heel klein beetje sneeuw!

9. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier ook maar een beetje sneeuw, klein beetje glad maar allemaal te overzien..

Rebbel, heerlijk genieten meid!! Ik kan me er nog niets bij voorstellen, misschien hebben we over een weekje al onze kleine meid... heel raar idee....

Lekker klussen Liesje.. en tja.. over de 1e ronde... er zijn er hier toch best een aantal wie het gelukt is hihi...

Verder is het kindje van mn beste vriendin vandaag een jaar geworden dus ze mag niet geboren worden vandaag hahahaha

10. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Bruidje, gaan ze je eerder inleiden vanwege de grootte van jullie meid?

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Mone, nou als het goed is is ons meisje toch normale grootte gelukkig maar ze nemen geen risico. Daarbij komt dat ik een hele zware eerste bevalling heb gehad en dat het hopenlijk op deze manier wat beter te "plannen" is... maar vrijdag wordt er eerst gekeken of mn baarmoedermond rijp genoeg is etc... Zo ja, word ik volgende week als het goed is ingeleid..

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hier ook niet echt veel sneeuw. Er is na het weekeinde ook niets bijgevallen.

Jenny, zit ook nog niet in de feestjes en inspiratie daarvoor heb ik al helemaal niet. Dat wordt nog wat straks.

Hier vandaag een rustig dagje thuis (en morgen denk ik ook nog wel). Alyssa is weer ziek, loopt met 40.2 koorts rond.
    Even in de gaten houden of ze dit niet weer steeds terug gaat krijgen, had ze een jaar geleden ook, toen was ze om de week ziek met steeds hogere koorts. Als ze zoiets weer zou krijgen moest er naar haar amandelen worden gekeken.

Gelukkig heeft ze vanochtend wel goed gedronken, want dat is meestal een ramp als ze keelpijn heeft. Dat ze niet wil eten maakt me niet zoveel uit, maar drinken dat moet en dat krijg ik er dan altijd maar mondjesmaat in.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    sorry ik ben wat Pokemon betreft helemaal een leek
    sorry :)

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Spannend Bruidje! Wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Dus misschien heb je over een week jullie kleine in de armen. Gek hoor! Kan me nog helemaal niet voorstellen dat wij dadelijk ook weer zo'n kleintje gaan krijgen.....

Inez, wat vervelend voor Allyssa dat ze zo ziek is! Beterschap!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Natas, ik hoop dat jullie een goed gesprek kunnen hebben samen.
    Sam, ik hoop dat Kor zijn baan mag houden.
    Rebbel, wat fijn dat jullie gezinnetje compleet is! En nu genieten maar!
    Ischa, ik duim nog steeds voor je dat je uitgenodigd wordt voor een 2e gesprek

Hier gisteren uitgebreid aan de klus geweest...heb gisteren een hele gevoelige buik en heeeeeel zere tepels, dus ik hoop dat het mijn ei is en dat we lekker op tijd zijn met het klussen

En tja Bruidje....je hebt wel gelijk met ronde 1....je kan er over meepraten he hihihi

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Dombo....beterschap voor Alyssa!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo Liesje.

Beterschap daar Dombo!!

Uuh.. denk..
    Ooh ja, Bruidje, wat spannend zeg :D :D !! Volgens mij ben jij er nog niet geestelijk klaar voor? OF klinkt dat zo?? :D !!
    Zo hier net gedoucht en was van boven gepakt en in de machine gedaan. Zal ik zo even de boel opvouwen wat op onze kamer ligt ;) !! Maar eerst de vaatwasser uitruimen ;) !!

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    haha ik heb me net van alles laten vertellen door een kindje van 7. Haha ik weet er ook niet vele van. Nou ja, oke wel meer dan jullie waarschijnlijk.
    Maar goed, in principe zoek ik dus spelletjes, want je kan altijd wel aan een spel een pokemon draai, of een ridder draai of prinsessendraai geven.

Jochie van vanmorgen zei: pokemons houden van vechtne. Hum juist ja, maar de mama's niet, maar ik laat ze wel een sneeuwbal gevecht houden.

Verder heb ik nog een slee erbij geregeld dus we gaan ook gewoon lekker sleeen. er ligt hier nog een dik pak en zolang het vriest blijft dat ook wel liggen.

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    en ik maar denken dat de juf onder ons het wel even uit haar mouw zou schudden. Valt dat even tegen.:)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    s Ochtends vroeg ben ik niet op mn best ;) !! Maar klinkt goed zo Jenny joh!! :D !!

Trouwens het sneeuwt hier alweer :( :( .. Ben er klaar mee!!!!

Deel Deze Pagina