kon gisteren de site ook niet op tja dat sexleven komt wel weer als de kindjes een beetje goed slapen (hoop ik)
haha liesje ja sorry.. slijmpies in de gaten houden was nooit zo mijn ding hihi... En het is zeker wel aan het werken, heb al een paar dagen achter elkaar veel harde buiken.. maar ja dan houdt het iedere keer weer op... Gister had ik zelfs na het douchen nog steeds de harde buiken dus dat was nog even snel de box omhoog, camera opladen etc.. hihi... nu vrijdag maar afwachten bij de gyn.
Spannend Bruidje! Heb je het gehad met zwanger zijn of valt het wel mee? De tijd is voorbij gevlogen. Jenny dank je wel voor je bericht, en inderdaad er kan zo veel aan de hand zijn en misschien zijn ze me gewoon vergeten. Helaas zei mijn leidinggevende vandaag dat ze over 2 weken met vakantie gaat en ze verwacht dat ze mij dan terug zetten op mijn oude functie . Ik ben zo bang dat ik dan weer terug bij af ben. Dat werk is zo vreselijk saai. Liesje ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en flink gaan hupsen vanavond . Hier zou het geen probleem zijn, mannetje wil het liefst elke dag .
spannend bruidje liesje ja ik deed dan temperaturen maar dan gaf die aan dat ik me ei had maar had altijd erna pas rekbaar slijm of soms helemaal niet hahaha
Hmm ja, dan hoop ik ook niet dat je teruggezet wordt !! Hopelijk toch nog goed nieuws van je andere gesprek!!
tja ik zag het vanmorgen toevallig...niet dat ik daar elke keer als ik naar het toilet ga op zit te letten hoor nou volgens mij kan het niet lang meer duren hoor (hoop ik voor je)
balen dat je weer wordt teruge gezet in je oude functie...kan er niks anders gevonden worden? nou dan weet ik wat er vanavond moet gebeuren
Ik heb bij de laatste cyclus mn ei nooit gevonden Geen rekbaar slijm gehad .. En kijk, gelukkig zaadje heeft mn eitje wel gevonden Dat is het belangrijkste !! Aaah Jildou is weer wat opgeknapt Komt mn slippers brengen, de schat, die had ik net op de verwarming gelegd om te drogen .. Moest ff naar de beestjes water kijken !!
aaah wat lief...fijn dat ze zich weer wat beter voelt nah ja...vanavond maar even voor de zekerheid klussen..je weet maar nooit..ik wil bruidje achterna om in de 1e ronde zwanger te raken hihihi