wat lief van je moeder liesje! mone alweer bijgekomen van de lange reis? julian sterkte jongen. Het is niet leuk die prikken. sam fijne werkdag!
je wilt weten of onze mannen in onze mond klaar mogen komen (in jouw geval NEEN natuurlijk niet, daar wordt je echt niet zwanger van!)
nee je wilt weten of ik de kots na het zuipen van mijn man opruim. Domme vraag. Tuurlijk.......... NIET!!!!
Je wilt weten of ik het brood wat jaron op de grond gooit gewoon weer terug leg op zijn bord Uiteraard, het is immers crisis
En? Kom ik in de buurt? hihi het gaat vast over je slijm en eitjes en zaadjes of niet. Brandt maar los!
hahha Jenny jij bent lekker bezig zo zeg!! Wat betreft de valse starten.. ja daar had ik al diverse dingen over gelezen.. Gister weer nergens last van... blijft een beetje rommelen.. hopen maar dat ik in ieder geval ingeleid kan worden.. hoef ik dat geen 3 weken af te wachten hihi
nou met de vorige vragen ....uuuhhmmm nou nee de laatste ?? uhm ja is het een goed teken als er weinig sperma uit je loopt na de sex? dat heb ik anders wel en gisteren dus niet Sorry voor de smerige vraag
ja heerlijk hoor hahaha... Geen idee eigenlijk Liesje, heb wel eens gelezen dat dat meer gebeurd als je vruchtbaar bent maar weet het niet zeker... Ik duim voor je! Ga hier eens even aan de schoonmaak... (nou ja eigenlijk meer opruimen...)
ik hoop het maar....garanties zijn er helaas niet ik hoop dat ik gewoon net zoals jij doe...gelijk de 1e ronde
Ik denk dat het ook afhangt van hoeveel een man loost. En dat zal vast de ene keer meer zijn dan de andere keer. Ik merk wel dat ik soms direct het gevoel heb dat ik leeg loop. (Dus rap er iets onder want anders laat ik sporen na) en soms is het pas zelfs de volgend ochtend, terwijl ik tussen door toch echt al een keer naar de wc ben geweest enzo. Maar ik vind het wel een logische verklaring dat de boel wat meer open staat en het sperma daarom dus meer ruimte heeft om te gaan en staan waar het wil.