Meid geef jezelf nou toch de tijd, ze hebben toch gezegd dat ze de 15e alles afgerond willen hebben. Dat is pas volgende week vrijdag. Dus ze hebben nog een hele week. Sterkte met je russel. Naar is dat zeg.
Oh pippo je hebt een eigenwijs kind! Gelukkig is de echo en de meting verder goed. Gelukkig! Nu kan het grote genieten echt beginnnen.
tja misschien was je ook zonder die capriolen wel de derde keer zwanger. Ik heb niets geks gedaan en was 4x de eerste ronde zwanger en 1x de 2e ronde.
Wat raar, mn berichtjes zijn niet geplaatst vanochtend IK was hier idd al geweest en wat geplaatst Bruidje, wat spannend zeg!!! Ischa ook afwachten, bah !! Hier leuke dagen achter de rug, maar wel kapot. Verder vriendin in het ziekenhuis. Ze leiden nog niet in, maar wachten alleen nog maar.. Ze heeft vannacht hele nacht overgegeven en voelt haar echt beroerd. Echt sneu !!
Ooh ja, ik vroeg vanochtend vanaf wanneer je harde buiken kunt hebben. Gisteravond had ik toen ik naar bed ging een behoorlijk hardere buik.. Of het een echte harde was, nog niet echt volgens mij.. Verder beweegt de kleine al flink.. Voel het al behoorlijk schoppen !!
ik had de eerste harde buik met 17 weken w.s. is je buik nu flink aan het groeien, en omdat je ook de baby al voelt kan dat soms harde buiken opleveren.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/183964-vanochtend-niet-bereikbaar.html bericht van beheer
Bruidje, spannend! Geniet alvast nog maar even van jullie drietjes! Hier erg beroerd...dacht na 12wk dat de misselijkheid over zou gaan, maar wordt dus slechter...vanmorgen (al wakker van 07u30 doordat dochter naar school moest) pas om 10u overgeven...2dagen geleden ook al op de parking van mijn werk, ik was juist toegekomen en hup mocht mijn autodeur al direct openslaan ! Ben erg misselijk en kleine inspanningen zijn we teveel aan !
Pippo, wat vervelend meid, dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Hoop dat het snel over gaat of op z'n minst minder wordt. Beterschap. Jenny heeft een middagje pre-pubers overleefd. Gelukkig maar. Sam heeft ook 2 leuke, maar drukke dagen gehad en vriendin is helaas nog niet bevallen. Wat is Treintje al lang niet hier geweest. Hoop dat alles goed gaat met je?
Dombo: Neej ze leiden haar ook nog niet in Ze ligt aan de ab en zoutoplossing omdat ze zo misselijk is. Hopelijk voelt ze zich gauw beter en komt de kleine snel zelf. Ze wilden nu ineens niet meer inleiden eerst...
Sam sterkte voor je vriendin pippo hier tot 16 weken kwalen en daarna was het fantastisch, ik hoop voor je dat het snel beter wordt geniet vooralsnog van je mooie echo.... Bruidje..... Spannend !!! Krijg je ook een epidurale bij het infuus? Zou het laagdrempelig vragen als ik jou was, het zijn geen echt natuurlijke weeën.... Succes! O Jenny, ik pies steeds bijna in mijn broek als ik je stukjes lees, prachtig! Liesje you go girl...! Niet te veel denken, maar gewoon lekker genieten. Je kan het niet sturen, laat moeder natuur maar haar ding doen.
Goedemorgen iedereen, Nog maar 2 dagen Bruidje . Of misschien is ze er al wel . Het lijkt mee te vallen met onze Jack. De bult is al een stuk minder geworden waarschijnlijk doordat ze gisteren die naald erin hebben gezet en daardoor is misschien de druk eraf. Dus waarschijnlijk toch een ontsteking . Nou ik ben weer weg moet naar de nagelstyliste.