hoi meiden sorry sorry sorry dat ik jullie zo verwaarloos!! maar ik heb het erg druk zo met 2 kids en de kraamvisite! ik hoop dat ik snel wat meer tijd ga vinden voor zp. ik hoop dat alles goed gaat met iedereen! hier gaat het iig toppie! ons meisje doet het super en grote broer is heel erg lief voor zijn zusje! wij genieten dus volop! @bruidje: spannend!! liefs rebbel
Rebbel: joh geniet jij maar lekker. Je verwaarloost ons niet hoor! we snappen het wel dat je er even wat minder bent, komt vanzelf wel weer. Ga jij nu maar lekker op je roze wolk zitten en genieten van je gezinnetje
au sam dat is minder had ik ook in weekend moest kies tetrokken worden bah rebbel genieten joh bruidje je laat ons wel afwachten denk wel dat je misschien al bevallen bent want anders was je er wel geweest omdat je morgen word ingeleid als de kleine er nog niet was
Hi Meiden, Bruidje komt meestal niet in het weekend.... maar wie weet vond haar kleine vandaag ook wel een mooie datum Rebbel, geniet lekker van je gezinnetje meid, wij gaan idd niet weg. En ook hier nog niet geschaatst.....
Idd Bruidje is hier weekends eigenlijk nooit en nu vast helemaal niet..maar wie weet vanavond nog even!! Mone schiet lekker op. Kor vindt alles prima als hij maar van die pijn af is
Ach 11-1=10 is ook een leuke datum! Zo hier al enigzins vooruitgang,maar verre van optimaal... Koorts lijkt weg, al meet ik even niet en hij speelt weer wat, al zijn boekjes lezen nu echt de hoofdmoot... Ik zit erg in dubio of hij morgen naar het kdv gaat... Lastig!
Hmm ja dat is altijd moeilijk Mariss dan he! Nou hier heeft Kor het weer overleefd. Zit flinke ontsteking, 2 wortelkanaalbehandlingen, foto, en de hele mikmak, dik 200 euro lichter.. zal mij benieuwen of hij morgen gaat werken. Tandarts heeft wel gezegd dat hij niet mag tillen en rustig aan moet doen.. Nou geloof dat ik morgen thuis zou blijven... Maar ja, wie ben ik he... geen doorgewinterde timmerman iig !!
Nee, maar wel z'n vrouw Mariss lastig hoor, in dat soort gevallen kijk ik het altijd even de in de ochtend aan, en als hij dan ok eet en speelt breng ik hem gewoon, als het niet gaat bellen ze vanzelf.
Pippo, super fijn dat de echo en nekplooimeting helemaal goed waren! Sterkte met de misselijkheid. Ooooh, lees dat Bruidje morgen ingeleidt gaat worden. Spannend!!! Ischa, ik duim voor je hondje. Treintje ook een goede nekplooimeting, gefeliciteerd! Hopelijk is de rode hond een vals alarm, zoals meest waarschijnlijk. Lastig Mariss. Koorts is niet de enige graadmeter, als ze heel hangerig zijn is het ook geen goed idee om kindjes naar het kdv te brengen. Ik zou het van morgenochtend laten afhangen, hoe hij uit z'n bedje komt. Sam, sterkte voor Kor! En daarmee ook misschien voor jou?..... als Chrisje wat heeft dan merk ik dat meestal aardig Liefs aan iedereen!
hihi nee hoor alles rustig hier! Ben mn tasje voor morgen aan het inpakken.. Dinsdag hoop ik jullie e.e.a. te kunnen laten weten! Fijne avond!!
Mooie banner Natas! Neej Kor klaagt niet, hij is alleen wat stiller, al is hij vrij rustig van zichzelf Ja dat moet ook wel na zo'n iemand als ik he !! Maar zie wel dat hij pijn heeft.. Hij had zn tranan zowat in zn ogen staan, nou dat heb ik 1x eerder gezien en dat was toen hij Jildou zag voor het eerst in het zkh, aan de beademing.. In al die jaren, bijna 8 jaar dat we nu samen zijn heb ik hem ook nog nooit ziek thuis gehad. Alleen een keer een bedrijfsongeval maar na paar dagen was hij toen ook weer aan het werk en dus 5 weken met Jildou, maar dat was niet te vergelijken..
Thnx Sam. Ah gosh, arme Kor! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes Bruidje, en geniet van de eerste momenten met je kleine meiske!