Natas, mooie foto's van een mooi meisje! Bruidje, spannend dagje vandaag. Hoop dat jullie snel met jullie meisje kennis mogen maken! Rebbel, alles op z'n tijd meid, je gezinnetje gaat nu voor, hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor! Jootje, bah, al 3 weken hoofdpijn. Beterschap en hopelijk kan de HA iets voor je betekenen. Succes vandaag op het CB.
Jootje: succes bij het cb! Hier vanmiddag gezellig naar vk !! Nou vriendin uit de straat bood vanochtend aan om Jildou te brengen als ik met de honden uitging, dus dat kwam mooi uit !!!
bah Jootje...hoofdpijn..ik weet er helaas alles van heb met een auto ongeluk een whiplash opgelopen en ik heb jaren met hoofdpijn gelopen ik hoop dat het bij jou makkelijk op te lossen is
Let op.... Lieve meiden... Er zijn mensen die me kennen hier vanuit mijn nabije omgeving en die vertellen dingen waarvan ik niet wil dat ze kenbaar worden (nog) in mijn omgeving door vertellen... En daar hou ik niet van... Ik had hier graag anoniem gebleven... maar dat kan dus niet.. helaas. Ik vond het leuk om een forum als dit als uitlaatklep te hebben... maar dat kan dus schijnbaar niet... Ik ben dus genoodzaakt mijn account hier te sluiten... Ik laat het account tot vanavond open.... Liefs, Wishgirl
Dan kunnen mensen iig niet meer googlen op wish etc.. Weet toevallig iemand hier die dat ook gedaan heeft!
Hey wish.... dat is idd niet leuk als dat soort dingen gebeuren...kan je dan geen andere naam nemen? Zou het erg jammer vinden als je hier niet meer zou komen
wish: jee wat jammer zeg!! ben bij de HA geweest, ws is het spierspanningshoofdpijn. Moet nu 5 dagen achterelkaar 3xdgs 2 paracetamol slikken om te zien of het weg gaat. Zo niet dan terug komen. bloeddruk was netjes 105/75. Sam: veel plezier bij de VK
is dat netjes voor bloeddruk jootje?? hier zeuren ze dat mijn bloeddruk 110 over 60 was dat die te laag was
Hmm hier meestal bloeddruk van 110=60 of 120-60..Kijken wat het zometeen is! Jootje.. Hopelijk ben je er snel vanaf. Ik heb nu ook gauw hoofdpijn, maar dat zal er wel bij horen...
Je bovendruk is netjes (110), maar je onderdruk (60) is idd wat laag. Normaal is dat rond de 80. Bij mij is het ook rond de 60, ik zit dus ook laag. Merk ik ook vaak bij het opstaan als ik weer eens duizelig wordt.
Gelijk heb je!! Nou ik zal even wat klaarpakken voor zometeen. Jildou slaapt vandaag natuurlijk langer dan 1,5 uur Zal ook eens niet zo zijn !!
als ik het volhou dan he hahaha maar eerst maar eens zien dat ik volgende week niet ongi wordt...wij zullen het geluk wel niet hebben dat het de 1e ronde raak is