Fijn Rebbel dat het allemaal zo goed gaat. En wat lief zeg dat Milan de hele tijd kusjes wil geven aan Luna
Ischa, nog 1 nachtje meid!! Klinkt idd als een goed gesprek!!! REbbel fijn om weer wat van je te horen!! Verder is hier weinig nieuws geloof ik... Ja Kor mag zn baan houden, maar weet niet of je dat uberhaubt meegekregen hebt !! Hier gsiteravond feestje gehad. Ik was kwart over 11 thuis (kor kwam later), maar mn ouders die oppasten wachtten op mn broertje die hun kwam halen (hij had de auto mee) en helaas was dat dus iets over 12. Toen lag ik alsnog om half 1 in bed.. PFffff... Jildou om half 8 wakker. Wat wel uniek was dat ze heerlijk ging liggen soezen bij ons in bed ! Zoo schattig !! Vandaag verder niet veel op de planning. Helaas niet op kraamvisite want ze wilden even rust. Snap het volkomen, maar ben zo benieuwd !!
Mijn stiefvader is overleden Het is de laatste dagen idioot snel gegaan, hij was zo benauwd en had pijn. Nadat ze van de week 2 1/2 liter vocht en uit longen en borstkas hadden getapt had hij een dagje wat meer lucht. Daarna kreeg hij het weer super benauwd, plus wat uitval in zijn gezicht en vocht in gezicht + 1 arm. Een bronchoscopie mislukte, hij was helemaal in paniek. Ook de nachten waren de laatste dagen een hel. Een scan gemaakt van zijn nek en bovenste deel borstkas, het vermoeden van nog meer kanker bleek juist te zijn. Een gezwel die o.a. de longslagader dicht drukte, moet vreselijk snelle groeier geweest zijn want in 2 dagen kelderde hij achteruit. Werd donderdagnacht uit m'n bed gebeld door 1 van zijn kinderen dat het heel slecht ging maar ze kregen mijn moeder niet wakker (die slaapt met oordoppen in). Ik heb haar sleutel, dus erheen gesjeest en haar wakker gemaakt. Net weer in de auto op weg naar het ZH kreeg ik een telefoontje dat het nu wel heel snel ging, laagvliegend van IJmuiden naar Alkmaar (wat zijn er om 06.00 al achterljk veel mensen op de weg, wat doen die daar!). Godzijdank waren we nog op tijd in MC Alkmaar. Hij was niet meer bij kennis, morfine, maar mijn moeder heeft nog wel bij hem kunnen zitten. Hij had het ontzettend benauwd, echt vechten voor zijn leven, maar vanaf de morfine werd dat iets rustiger en heeft hij er zelf niets meer van gemerkt. Er zat steeds meer tijd tussen de happen naar lucht, maar om het leven helemaal los te laten had heeft hij na een paar uur nog een kleine dosis slaapmedicatie gehad. Eric is vrijdagmorgen om 08.40 gestorven op 74 jarige leeftijd. Hij ligt thuis opgebaard, de crematie is donderdag. Met mijn moeder gaat het natuurlijk slecht, maar ze zit nu nog in die 1ste roes en er is continue iemand bij haar (ik ga zo weer die kant op). Als het gewone leven weer begint voorspel ik een drama. Dank je Eric, voor het gelukkig maken van mijn moeder de afgelopen 11 jaar Dank je Eric, voor je betrokkenheid Dank je Eric, voor je humor Dank je Eric, voor je warmte Dank je Eric, voor al je hulp en goede raad Dank je Eric, voor mijn stiefpapa zijn Dank je Eric, voor al je steun aan en het opvangen van mama Dank je Eric, voor meer dan ik kan benoemen Dank je lieve lieve Eric.
Lieve Natas, Chris, Danique, mama van Natas en familie. Woorden schieten te kort. Allemaal heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik wens jullie de kracht toe om dit te verwerken en een plekje te geven.
Natas, jij ook bedankt, wat lief van je dat je daar nog aan denkt. Nogmaals heel veel sterkte en een hele dikke knuf!
Jeetje Natas !! Heel veel sterkte meid! De tranen staan me in de ogen, en ken hem niet eens!! Verschrikkelijk nieuws!! Wat kan het dan ineens snel gaan zeg !!! Een heeeele dikke knuffel lieverd!
Sam, jaaa, je mannetje houdt z'n baan. Wat een opluchting. Gefeliciteerd. Ischa heeft een goed gesprek gehad, maar het blijft nog even spannend. Ik duim nog even voor je! Hoop dat ze voor jou gaan meid! Rebbel, fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie. Dat komt morgen vast inderdaad helemaal goed met de controle van jullie kleine meid. Jenny, fijn dat het de jongens goed beviel op de BSO. En lekker zeg, morgen patatjes eten. Is toch minstens zo lekker als poepiedechique eten, haha. Hier nog steeds niet helemaal opgeknapt. Moet zeggen dat het errug goed is voor de lijn. Beetje te goed zelfs, want ik heb helemaal geen trek en moet mezelf echt dwingen om wat te eten. Maar goed, dat zal ook vast wel weer goedkomen. Het moet alleen niet te lang duren, want anders moet ik straks nog m'n best gaan doen om aan te komen, haha. Bedankt voor de felicitaties. Ben lekker verwend en heb een leuke dag gehad!
Oh Natas meid wat is dat snel gegaan zeg! Heel veel sterkte voor jullie en een dikke knuffel. Moest ook even een traantje laten van jouw stukje
Natas, hier echt met tranen in de ogen...innige deelneming...woorden schieten te kort nu...weet even niet wat te zeggen...en trouwens een heel mooi gebaar van je naar je stiefpapa toe! Er werd inderdaad veel vocht afgetapt...en kan me voorstellen dat dit rg benauwend moet geweest zijn voor je stiefpapa...weet wel dat de morfine hem rust zal gegeven hebben bij het heengaan...maar toch! Een hele dikke knuffel voor jezelf en je familie!!!! We denken aan je meid!
pffffffffff ik hou het hier niet meer van de zenuwen . Ik laat het jullie wel meteen weten als ik iets weet, doe ik wel even dan via mijn mobiel.
Heeft hij niet gezegt. Ik hoop natuurlijk zo vroeg mogelijk maar het zal wel aan het eind van de middag zijn. En dan ook nog de uitslag van onze Jack, dubbele zenuwen .
Pff bah.. ja dat wordt vast een lange dag!! Ik duim hoor!!! Wil je even lachen?? (en de rest?) En ja de teksten eronder kloppen hoor!!
Natas, gecondoleerd meid! Heel veel sterkte! Hier zijn we door naar ronde 2 voor een kleintje, ben gisteren ongi geworden en wel 2 dagen te vroeg. Dat heb ik nog nooit gehad. Het is een echte leegloopongi, dus niet fijn.... Nou ja over 1,5 week maar weer aan de klus...
Helaas Liesje, maar op zich beter wat te vroeg dan te laat !! Je bent natuurlijk wel 'vreemd' gestopt he! Dus dan is dit denk ik wel mooi meegenomen!! Zet hem op meis!!