ZNM mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door tiruja, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Pippo: dit is het laatste redmiddel...krijgt ze het binnen korte tijd weer dan word het dus KNO arts.
    word er op laatst flauw van, is voor haar helemaal niet fijn steeds weer een kuur

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dochterlief had ook veel dubbele oorontstekingen en 1keer was het bijna fataal omdat ze steeds overgaf en diarree had...uitgedroogd, rota virus, dubbele oorontsteking, maagdarmontsteking...dus een week in ziekenhuis en daardoor heb ik ook een KNO erbij geroepen...dan heeft die de oortjes doorprikt...en weekje thuis en hup weer een oorontsteking en dan heeft hij gezegd om buisjes te plaatsen...ben er echt content van...

Zo te horen is Denise er ook erg gevoelig voor en ik zou de volgende keer gewoon naar KNO gaan en zeggen dat dit de 7keer is en kort op elkaar....

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Whahaha, Mones buik past niet meer op de foto, nu willen we helemaal een foto zien!

Sam, leuk, morgen op kraamvisite.

Denise weer oorontsteking, dubbele nog wel. Arm meisje. Beterschap!

Ischa, nog niks gehoord. Kan me je teleurstelling voorstellen. Hoop dat je snel meer hoort!

Pippo heeft nog steeds een innige relatie met de WCpot. Vervelend meid, hoop dat die relatie snel bekoelt.

Kleuterprietpraat blijft geweldig. Dit is Alyssa's logica over paddestoelen die nu al een tijdje weg zijn:

Mama, er zijn geen paddestoelen meer.
    Nee schat, die komen pas over een heleboel maandjes weer als het weer herfst wordt.
    Vinden ze het nu te koud?
    Ja schat, ik denk dat ze het nu te koud vinden.
    O, dan zitten ze nu vast net als bij Kabouter Plop in een warm paddestoelhuisje.
    Dat denk ik ook schat!

Vind dit soort gesprekjes zo geweldig!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Jammer genoeg, hier geen angelsound...;)

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    HAHA grappig Dombo! ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geweldig Dombo :D :D !!

7. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    super hé die kinderlogica :) haha

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jootje arme meissje der oortjes alweer :S schiet ook niet op zo zeg

ja idd naar nieuws over het hondje maar pff hier op forum ook genoeg mis met de diertjes niet leuk

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Bengeltje: hoe is het eigenlijk gegaan met die spuiten in je rug?? en eigenlijk is het mij even niet duidelijk waar je ze voor krijgt...

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden,

Sorry nog steeds niets bijgelezen, wel foto's van ons meisje in mn album voor de liefhebbers.. Alles gaat hier goed, overdag super.. snachts wat minder maar ja dat zal vanzelf wel beter gaan!! Tot snel!

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ik krijg spuiten omdat ik al meer dan 10 12 jaar last van me rug heb en toen niet meer dan ongeveer 5 kilo kon tillen krijg al jaren therapie maar niets helpt ook kraken is maar voor paar dagen.
    en veder ja altijd maar pijn

en oktober al spuiten gehad bi de pijnpoli in ziekenhuis ter hoogte van de L4 beide kanten en nu had ik de L5 beide kanten spuiten gehad nu na de spuiten 8 weken wachten en zien of het helpt vorige keer had ik 3 weken flinke napijn zelf toen ik na paar dagen medicijn met morfine kreeg .
    nu had ik dat niet maar nu werd het ook iets anders gedaan door een andere arts collega dus .
    ik kreeg nu eerst 3 spuiten verdoving en toen pas de andere naalden erdoor met buisjes eraan en daarin ging een stroom kabeltje en daardoor werd het temperatuur 42 graden en toen ging der stroom op en daarna toen dat klaar was kreeg ik nog 2 spuiten met pijnstillers extra omdat de vorige keer alles gewoon in 2 spuiten is gegaan zonder verdoving daarom had ik zo last maar ze zeggen ook elke arts doet het op zijn manier .
    ik zij ook maar kom de volgende keer echt bij u terug haha

ben nu een paar dagen veder maar echt lang niet zoveel napijn gehad als toen..

maar goed was wel sinds donderdag giga duizelig en zaterdag en zondag hielt ik geen eten en drinken meer binnen en was in 1 week tijd 2 kilo kwijt

vandaag gaat eten weer beetje en drinken ook maar ik had er nog 1 probleem bij gekregen dat is dat me insuline weer niet goed is (suiker wel ) insuline alleen niet dat is erg zeldzaam mja weet dat al sinds 2007 er zijn vrij weinig mensen die alleen ,last hebben van de insuline die te hoog is en de suiker die normaal is

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mooi meisje Bruidje!

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Oei, bengeltje, dat klinkt niet fijn! Jeetje dat je al zo last hebt van je rug.
    En dan het probleem met je insuline ook nog eens.
    Pff zit je niet mee *knuff*

Bruidje: wat een skeetie!!! super mooi meisie!

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee maar het wend wel zeggen ze maar jammer genoeg is dat niet zo :(

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Bruidje, jullie hebben een mooi meisje gemaakt hoor!
    Als ik de foto's zo zie dan wil ik ook zooooooo graag weer

ze is een prachtige meid

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Zooo mijn meisie ligt in bed. Ben ik even blij, zat had echt een humeur om u tegen te zeggen!! pff

ze wilde ook niks eten, brood vloog alle kanten op.
    straks maar weer proberen als ze wakker word.

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @natas: jeetje... tranen springen in mijn ogen bij het lezen van je stukje.. heel veel sterkte voor jullie allemaal!!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sam: wat goed!!!! :D super! ja dat had ik nog wel meegekregen!

we zijn gister op controle geweest met Luna en alles was goed!! ze hoeft niet meer terug! :) wat fijn zeg! dat was met Milan wel anders. wel is ze echt heel erg verkouden, ze heeft echt een volle neus en ook echt groen.. ik heb neusdruppels voor haar gekregen en moet wel in de gaten houden dat ze geen koorts krijgt en ze niet benauwd wordt want dan kan het rs zijn.. ik hoop het niet, want dan zou ze weer opgenomen worden, maar hopelijk is het een gewone verkoudheid en gaat het snel over! het is ook gewoon niet te voorkomen nu Milan zo verkouden is..

liefs rebbel

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Fijn dat de controle goed was!!!
    zo zielig als ze verkouden zijn hé! hopelijk helpen de neusdruppeltjes wat en kan ze iets vrijer ademen.
    Hou haar maar goed in de gaten.

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :DBen er hoor Bengeltje :D
    topic meer of minder kan er ook nog wel bij :D

Deel Deze Pagina